Cumu fà un arbulu di Natale di Cones, una classica maestria cù una photo

Ogni tutta tutti i so abitanti per l'annu novu. U simbulu principalu di a festa pròpera hè u Natale di Natale. Hè a donna chì creeghja l'atmosfera di magia è i fichi di cunti, è avemu avutu ancu u uriginali, inusual. Aghju aiutà à fà per ellu stessu cù materiale naturali - cones. A nostra biddizza serà cusì creativa chì tutti i vostri parenti è l'amichi viranu furtificati per vede sta travagliu d'arti. Pudete presentallu cum'è rigalu, è micca solu per un ornamentu per a vostra casa. U tempu per a so creazione avarà da necessàrittu pocu, è u risultu vi maravigliate. Aduprate a struzzione urdinata cù a foto, scritte à u dettu sottu. Vulete a bundanza bona in u vostru travagliu!

Per u travagliu avete bisognu:

Fà un arburu di Natale fora di i pignotti: struzzione urugulita

  1. Accuminciamu u nostru travagliu. Pigliate a buttiglia è a parte di a bassa sopra (finu à u collu) impannillata in trè o quatre capas di sisale. Avete bisognu di molti volte finu à chì u sisal ùn sia micca visu. U stand sottu à l'arburu hè prestu. Fighjemu una basa per i più belli: da u prugettu preparatu avemu chjappu un cone chì serà appruppatu nantu à 1/3 nantu à una buttiglia. U cunnettu era sempre in fondu à u fondu à u fondu di u bottu, affinchì quandu ferma tenite.
  2. Dopu turnemu a cunnutta resultanti in sisale, novu in parechje strata, cusì chì u sisale s'unia à u paper è ùn ùn brillava. Allora putemu cullà u cuncettu resultanti in a buttiglia in cugliera. In casu chì u nostru cumpagnu falla è ciiscineghja l'uttellu tutale, sughjendu i pericidi fate u seguitu: pigliammu u ghjurnale, mnemùtulu è a materiau cù i nostri Cone (da quì sopra, in modu chì u cunu ùn caduta micca solu o nant'à u latu, affinchì a cuna si mantene).
  3. Passemu à u travagliu principali (i nostri cunsari). Pigliate u nostru pistellu di cola è cuminciate di cima di u codice nantu à i puzzini cuneiforme. Cume a cola ci dependa solu nantu à voi è a vostra imaginazione, pudete aduprà è micca da quì sopra, ponu esse spazii, è poverà cum'è cù l'oreille o altre ornamenti, pudete lasce in vista. Questu bè s'ellu fate tene i puzzicheghji (da u più grande à u più chjucu) è cola cum'è seguitu: da a cima sò più chjucchi, crescenu i so tene à u fondu.
  4. Dopu agghiamu tutti i cone nantu à i nostri Cone, andendu in l'ultima tappa (a splutazioni di i nostri articuli novi). Per fà quì, pudete pintà certi bumps in u culore chì ti piace, pudete applicà una cola pocu è sprinkle cun linu. Vince cù diversi arcu, tufate, utilice i resti di sisal. Hè dipende nantu à voi è a vostra imaginazione, i vostri preferenze, l'stile di l'internu o u gustu di quelli chì si trovanu presentanu stu rigalu maravigliu.

Ci hè questu quì hè un arbulu di Natale di Natale in piumi oru. Vulemu a buntà piacevule in u vostru travagliu, pudete riesce! Vulete chì i vostri pezzi boni addornanu perfetta à l'internu è creanu un clima di festa, perfettu per a decorazione di a tavula. Bonu, chì parolla cù un rigalu? A vostra famiglia è i amici sò felice!