Photomodel Natalia Stefanenko: profilo, biografia

Un annu di pocu, pocu sapiutu di Natàlia Stefanenko in Russia. Questa bellissima donna riescita hà abbandunatu u nostru paese troppu prestu è fece una carriera in Italia. Ma à a so sguette nantu à u canali STS cum'è cunvalidatu in u prugramma "Sguassate questu immediatamente". L'apparenza ùn passava in bigtoni per un vastu audience, Natalia hà prestu prestu prestu famosu in Russia. Una stunning appearance, a little accent, boni maneroni - tuttu chistu attraiu l'attenzione à a so persona. Natalia Stefanenko nascitò in u 1971 in un picculu cità militari chjaru vicinu Ekaterinburg. Cum'è un ziteddu, Natasha ùn si cunsidereghja belli - era troppu biancu, troppu altu è spartitu. Sicondu a so confession, i ghjovani accuminciaru a cura solu à l'età di 17 anni, chì sprangule à a chjera in modu.

Natalia hà seguitu à i passi di u so babbu è immediatu dopu a scola accede in l'Istitutu di Steel and Alloys di Mosca - IISI. Hè un ingegieru metallurgicu di professione. In i 90, u mudellu di cummerciale à a capitale hè sviluppatu solu, ma Natalia hà furtunatu - hà acciditu à un concorsu di bellezza realizatu da una famosa agenza di mudelli cù a participazione di un designer italieneru, è u guazzau. In i piani Natalia ùn hè mai statu à diventà mudernu o avè una professione publica, hà trattatu e donne chì sò ingaghjati in stu travagliu cun u sensu di superiorità. Ma doppu u cuncorsu, Natalia cambiò a so vista - hà avutu l'opportunità per andà à Milanu, per guadagnà una vita, ancu senza sapientà a lingua. Questa chance ùn si pò esse denuncia, in 1991 Natalia partissi per l'Italia.

In principiu Natalia hà travagliatu cumu mudellu, copertu cù agenzii maiori di Milano è famosi famusi. Hè spessu apparte in i manifestazioni, hà sunnutu di grande successu in u travagliu. Ma in qualcosa di un annu dopu aduprendu in Italia, ci era una riunione chì cambiò radicali a vita di una ragazza russa. Una volta in u restu un omu sbucciante hè stata cun ellu in anni è offre u rolu d'un presentatore di TV. Natalia ùn hà micca cridutu a parolla à un strangeru, ma l'hà truvatu in una agenza di mudelma è persuadulite à pruvà a manu à un canzunetta populari cumparatu cù un accolta famosa di TV. Quandu Natalia hà firmatu un cuntrattu per u sparizioni, chì durau 17 simane, ella praticamenti ùn sapia micca a lingua. In u quadru, ùn pudia solu suluzione è sordi. Invece ancu chì l'apparenza pocu prisenti attruverà immediatamenti l'attinzioni di i televidenti, Natalia hà decisu à tutti i costi di amparà a lingua italiana è micca esse in u quadru solu una bella bonora. Hà amparatu a lingua per a notte in i maloforte, è dopu uni pochi settimane hà impressionu à i so culleghi cun un considerable vocabulariu.

Dopu u successu in u primu prugramma TV Natalia hà pigliatu assai suggerimenti interessanti. Hà cuntinuvatu à travaglià cum'è un mudellu, hà realizatu i prugrammi chisturiti, accugliendu in filmi, ghjucatu in ghjochi è rapidamente addivintenu mudellu di bellezza slave di i italiani. Natalia ùn avia micca cura di a so vita persunale, perchè ci era tantu travagliu. Ma in 1993 s'hè accidivatu cù u so maritu futuru. Luke hà studiatu dopu à a Facultà di Lege è travaglia com'è mudellu. Hà impressionatu à Natalya incù u fattu chì ellu sempre appareva cun un libru, mentri i Taliani ùn guasi micca leghje letteratura. A famiglia crede in un romance violentu, è in u 1995 i ghjovani marreru.

Ora u maritu di Natalia hè ingaghjata in a creazione di robba di moda è di scarpi, hà a so propiu marca di vestizione, assai populari di l'Europa. Natalia participò attivamenti in parechje prughjetti internaziunali, ùn hè micca capu ùn solu in Russia, ma ancu in Italia, hè filmata in filmi. Natalia è Luke sò una figliola bella, Sasha, chì hà heredata da i so genitori un parèntesi inusual, un forte creazione è, cum'è a mamma è a so mamma, un punchy character. A so famiglia pussede una casa grande in Italia, u Brasil è un appartamentu in Milano, designatu da Luca, è Natalia ponu cunsulazione. Hè un esempiu di una famiglia felice : bella, riescita, amante. Hè struitu nantu à una vita chì a zitella russa urdinata sunnava di quandu partì per Milano.

D'accordu di Natàlia stessu, ùn tutta a cosa di a so vita ùn hè dipindia da a furtuna, hà dettu travaglià dura, sacrifice una cosa. per esempiu, sunnera di una grande famiglia è gustu più di i zitelli, ma un schedariu di travagliu stretta ùn li micca permettenu di abbandunà ancu in un breve decretu. True, Natalia confessa, tuttu pò cambià, dopu à tuttu, a famiglia hà sempre statu è serà per ella a più impurtante in a vita.