Difettu di parlà in u discorsu di u zitellu


Ragazza, dice "yuba". - Arringu! "Ricurdativi di a film straniera" Per Circumstances Familiennes ", induve un sughjettu di u terapista vene à Svetochke, chì ellu stessu ùn parlava a mità l'alfabetu? Rientu cù risati, ma u difettu di parlà di u zitellu hè un affari seriu è hè megliu cumprènniri à una età curretta.

Formazione di parla in u zitellu - u prucessu ùn hè rapidu è, dicemu, micca lineari. A maiò massima di i figlioli cun maestru maestru di a lingua (o ancu 2-3), chì anu intesu sente, regardless of their linguistic abilities. Hè impurtante solu di ricurdà di seguità stu prucessu è di sapè in quali casi, hè necessariu d'intervene urgente à u logu di u terapeuta, è quandu hè megliu esse wait.

DONU NUGETTU

E cumpitenzi di lingua sò cumposti solu in u zitellu solu à 5-6 anni. Per quessa, u sonu più difficiule di a lingua russa (scherzu è sulluzzate, è ancu "l" è "p") ùn pò micca esse datu immediatamenti. I patologici chjama stu statu di l'affari u termu "lingua maternalità" è cunfirmate una norma. Sicura chì questu ùn significheghja micca chì tù ùn deve esse postu è stà chì u zitellu imparà tuttu: ghjucanu cun ellu, affettuate di i sbagli. E si avete un impegnu di sintimu sintomi di u difettu di parlà, prima di alcuni a "età di cuntrollu", senza difesi, cunsultate un duttore.

PROBLEMI SPECIALS IN CHILDREN 5-6 ANA

Un criaturu ghjughju o gargles

Eppo squadra di i scherzosi è i scherbi (c, s, w, sh, g), è ancu ciaccate (p, l) à l'età di 5-6 anni hè un fenomenu cumuni assai chjamatu disassia funzanti. Comu regula, ùn si passa per ella stessu - cunsultazioni di u speech therapist hè necessariu.

U zitellu parle pocu è ùn ùn prufitizeghja u so vocabulariu

Doppu stu zitellu si dicenu chì ellu, cum'è un cane, capisce tuttu, ma ùn pò dì. I figlioli chì anu silent o figlioli chì sò stati in u palcuscenicu di "babble di i zitelli" ("mamma", "bika", "kaka", etc.), in regula, pateanu l'alità chjamata. Se u so figliolu seguate aduprà ghjunghjene di parole primitivi dopu à dui anni, ùn cambia micca e parolle è cunfunde u numere di ghjulegiu, hè necessariu d'indirizzà urgente à u logu di u terapeuta.

U zitellu palesa in forma incorrecta

À l'età di 2-3 anni, i paroli funichi di picciriddi ("chopper" invece di "caprettu", "infermiera" invece di "bacca", ecc.) Evoca l'emozione. Se u zitellu persenta per distorscià e parolle in 5-6 anni, hè una occasione per suspetterà a dispraxia, questu, u sviluppu di l'audioma fonemica. Appena più veloce si cuntene un specialista, u megliu.

U zitellu ùn hè abituitu di memorizà l'lettere

Per esse capace di leghje di manera fluida à questa età ùn hè micca necessariu, ma u zitellu ùn deve memorizà rápidamente e lettere è fate chjucchi. Sì i vostri studi ùn portanu micca i risultati, forsi u zitellu hà dislexia (cumuni in a scola elementale hè u prublema). Se ti permettemu li diaculare di l'affari, questa lacustre vi sarà cun ellu per a vita.

U zitellu scrite in modu incorreu, cunniscienu ancu tutte e regule

À a lezziunale di a lettera u zitellu spessu facianu e confunde lettie, si scumetta di finisce a frase, "ùn senti micca" i parolle dichoti. Sì u zitellu hà impegnatu diligently, ma anu scrittu malamenti, questu significa chì suffrissi di disigrafia o disorufografia. Questi sò ancu tipi di difettu di parolle in u discorsu di u zitellu. In questu casu, solu un speculatoru speech therapist (o logò-patologu) pò aiutà.

Avete ancu esse alerta si:

♦ avete un difficult pregnancy or birth;

♦ u zitellu hà suffertu una cundizione medica o hè stata ferita à l'età di 1-2 anni;

♦ à l'età di dui anni, u zitellu ùn era micca stà à parlà;

♦ u zitellu parranu accussì illegibuli chì ùn si compite solu da i genitori è i parenti vicinu;

♦ u zitellu ùn parlava micca e parolle o pronunziatesu solu i so sillabuli individuali (per esempiu, tamburini);

♦ u zitellu nasale.

Andate à a LOGOPEDU

Per fà selezziunà un bon spécialiste per u so picciottu, vale a pena attente à i seguenti signaghji.

5 signes di un bon logu terapeuta:

♦ Ability to communicate with children;

♦ discorsu cumu e correcte;

♦ interessanti i classi organizzati in forma di ghjoculi;

♦ prubabilmente di parenti di i genitori nantu à tutti i so metudi, à u propiu di ognunu;

♦ Avvicinamentu individuale à u zitellu (per esempiu, u rifiutu di aiutà davanti à l'attraversu l'"età necessaria" aviss'a avvistatu).

À quandu duverà?

I patologici di lettera ùn fate micca dichjarazione. Ogni case hè individuu, è ogni ziteddu hè unicu. À u listessu, u sonu "p" pò esse correcettatu per 1-2 lezioni, è per un'altra e mezzu annu serà abbastanza. U successu alsodepende da diligenza è perseveranza - elli è u to figliolu.

ALTERNATIVE OPTIONS

Nun sempre preoccupatu parenti nantu à i difetti di parlà vole chì u zitellu hà prublemi logopedichi. Ci hè parechje scelte, ma sò pussibuli.

Un zitellu hè struitu u stress

A volte u piccu di u discorsu di u zitellu (1,5 anni) coincide cun un eventu difficiu in a so vita, per esempiu, cun una malatìa, una operazione o solu l'iniziu di una epica chjamata "kindergarten". In questu casu, hè assai prubabile chì u zitellu regalarà una reazzione di lingua à l'estresse: ellu puderebbe teneurà o distorsioni i parolle, vai da conversazione, ecc. In questu casu, hè necessariu, prima, di verificà chì psicologicamente còmdu per u zitellu a situazione à u zitellu giardinu o casa, è in seconda, per circundà u zitellu cù un attitudine è l'attitudine spiciale: spessu ghjocanu cun ellu in i ghjoculi tranquillamente, lettu o parlanu di qualcosa nova.

Ùn dì micca? Verificate a lingua briglia!

Un casu assai cumuni, quandu a formazione normale di parlà hè sfaventata da una massa curta da a natura (o ancu assenti) frenulum da a lingua. In fattu, a lingua hè simplificata solu di a mobilità necessaria, cusì parechji (o ancu tutti) sona u zitellu solu ùn pò micca prondicanu fisicu. Ci sò parechji esempii, chì i parenti cunzidiravanu di i so figlioli chì sò casi sordi è mossi, è quandu, quandu à l'età di 5-6, anu purtatu à u duttore (induve induve, sicuru, immediatamente, tagliò a briglia), i zitelli, cum'è per magia, dì tuttu ciò chì hè accumpulatu in elli durante anni di silenziu ... Pudete vede stu ditagliu impurtante di u discursu di parlà stessu. Fate à u zitellu à toccu a punta di a lingua à a basa di i denti superiore, è dopu, senza lacrime l'aperta, apre a bocca aperta. Se a bocca s'aprì, significa chì tuttu hè in modu cù a brida. In casu micca, a brida, più probabile, hè scuritu o assenti. In regula, i medichi suggeri di cutà. Ma certi volte, se a brida hè prima pienu è di a longu di mediu, pudete pruvate di stretchinu cù esercizii.

IN LINGUA LOGOPEDIA

Se vulete enseigne à u zitellu a parlar chjaramente è correctament, pruvate trattà cun l'aiutu di u ghjocu.

Scambià u vocabulariu

À u zitellu sùbitu prestu novi parolle, ùn l'apprendreghji da ellu, ma solu parranu in un ambiente naturali. Lea poesia, discutenu ciò chì passa. Turnu un caminu pezzu in un viaghju chjuchju: dumandate à u zitellu, chì tipu di trasportu vi andate, ciò chì pigliarà cun voi, etc.

Sviluppà a parolla

Pudete principià per sviluppà un discorsu da a nascita: per esempiu, se un zitone prughjettene un sonu, u ricunniscenza è repite diversi volte. Dopu qualchì varietà di ripitizioni, u zitellu hà caputu chì questu hè un ghjocu, è cumincià à ripetiri i songhji simpliche è i canzoni digià avanti (cum'è "ma-ma-ma", "ba-ba-ba"). In u futuru, a cumpagnia sarà più complicata: u zitellu pò esse offru à finisce a fila di u versu familiar: "Abbandunò l'omi ..." - "... à u pianu", etc.

Cosa da fà cù l'lettera "p" ...

Ùn si scurdate micca chì a correctione di u sonu "p" hè furmatu solu à 4-5 anni! Ùn turmenta micca à u zitellu cù questu problema, ùn a forza micca à cumplessu. Pudete chjaru cù e canzone speciale ("ra-ra-ra", "quack-quack", etc.), ma solu in l'ordine di u ghjocu. L'esercitiva riali sò megliu fatti sottu à a guida di un logu di terapeuta, se u vostru zitellu ùn principia per pronomi tutti i so corre corregi 5-6 anni.

Armi Antiposti

Certi figlioli, grazia à l'"intelligenza" di l'adulti spiciali, venenu à a cunclusione chì ùn hè micca necessariu di parlà à tutti: u risultatu dumandatu pò esse uttene in altri manere: à scurrerà, gestiti, mimiceri, cun una espressioni. Sposta da a stessa arma: invece di parlà à pruvà cumunicà infurmazione cù gestiti è signali. È per tutti i so sforzi di "parlà" senza parolle cun cunfruiscenu fureglienu i so spalle, dìcenu, ùn aghju micca capitu. Ùn avete micca cridutu quantu rapidamente u zitellu sali cunteneghja chì hà bisognu di parlà.

CUNZUNANTI E DICIEMBRE

Helps:

1. U zitellu vive in una famiglia cù fratelli è anziani

2. I paisani sò assai è giudicavanu bè cù u zitellu

3. I paisani cuntrullenu a pronuncia di i sonni è curreva u zitellu.

4. I parechji leghje u zitellu in viaghju prima di vultà in u lettu è discutenu a lettura

5. U zitellu hà a pussibilità di ghjucà cù i pari

Interferisce cù:

1. I paisani sò pocu cuntattu cù u zitellu

2. Parenti Lisp cù u zitellu

3. Infurmi neuropatiques e nervi (in i zitelli è genitori)

4. Mancanza di movimentu

5. Mancanza di emozioni pusitivi

EXERCISES PER TRAINING LANGUAGE LINGUE

(realizatu davanti à u specchiu)

1. A tazza. Apertura a bocca aperta, facenu a lingua una "pala", sullieza durante 10 segundos è aghja à i denti superiuri (senza toccu)

2. FROG. Apertura a bocca, pressa in a vostra lingua contra u paladinu è, senza lacrima, tira fermu u mandibula

3. PIETRE. Aperta a bocca è tira fora a stanchetta per 15 sicondi cumu possibbili

LINGUISTS IN NOUN WINTERS

I particulare anu avutu chì, in una età "intesa", un zitellu oghjetti a parola (forme paroli insegnati chì, anchi si sò rispundenu à e reguli di a lingua, ma sò micca usati in), a mo probbabilmente in u futuru seranu facilitu per ellu apprendre a grammatica è apprendre l'autri lingui. Dopu tuttu, solu una persona cun un instinctu di lingua suttili pò esse ghjunghje nantu à e capite maestri cum'è "ricullà l'ovu" o "apolu u rotatori".