L'esse stessu hè un lussu micca dispunibule per parechji


Quantu hè statu scrittu annantu à a psiculugia di i relazioni trà una donna è un omu: u mari di littiratura, l'oceanu di cuncellini, è u prublema di custruisce e relazioni trà i sessi fermani pertinenti. Perchè hè cusì difficili per noi di truvà una lingua cumuna cù u sessu oppostu? Cumu pudemu capiscenu tutti l'altri, è ancu più impurtanti, accetta ciò chì no è ùn pruvate à riimendarà è di ricustruisce u nostru cumpagnu? L'esse stessu hè un lussu micca dispunibule per parechji. In questu articulu, vogliu tuccari in un altru aspettu di a relazione trà l'omu è a donna - u timore di stà stessu.

Dopu tuttu, succede, perchè u periodu di dolce-buketny hè nanzu, quellu di u periodu di a giòia d'una fimmina o vice versa (è ancu dinò). Cumu cunsummu cù u nostru cumpagnu: è tuttu in ellu hè cum'è, è hè cusì maravigliu è bonu, bè, solu un omu o donna ideali senza difetti. Ma avemu aduprà una vita cunghjunata, perchendu un matrimoniu legale, cumu principia ... "Ùn haiu micca pensatu chì eranu ...", "è ùn aghju micca ciò chì erate ...".

Sembra que duranti a reunioni è e cumercii avemu ottu cecchi, è u nostru cumpagnu avè prisentatu in un tipu di lume perfettu ideale, ùn avemu micca avvistatu a so minusione, vedemu sola vantaghji è avanti.

E tuttu questu succede per duie raggiuni: u primu hè sicuru un amore chì fegliu, priva a mente è fà u sociu à l'idei ideali, ma a seconda raggiuni hè cobardizza. Sì, sì, hè cobardizia. Vulendu circà l'altri cusì tantu chì simu simpatichi di mostrarà u nostru cumpagnu tutti l'aspettu di a nostra natura, in quale, cum'è qualsiasi persona normale, ci hè tantu bellu è malu. Cunticà, pruvate à amparà i partiti negattivi da a nostra seconda meia. U miseru per u tempu di u periodu di caramelu hè ghjustu, i tradutti sò devoti, i borgugliosi sò attivi è industriosivi, i bacchi sò sobri, è i mentri hè assai onestu è veritativu, ecc. Questa lista pò esse stata indefinitu.

Time passes. I ghjorni famigliali sò diventati cumuni, è ùn ci hè nunda di u scuru di l'altri. Questu hè duvere noi cumincià à cunnosce à l'altru in u sensu tutale di a parolla, è e nostre mancanza accuminzanu à coghju à fora cum'è un divilu da un snuffbox. E duva si trovanu, si dumandonu tuttu u tempu? Sì, si eranu, eranu, l'avemu simpliciamente sottu scurdate assai diligently, avìanu a paura di parechje imperfettu davanti à l'associu, in una parolla, eranu cobardi. E à causa di questu nostra cobardizza, ci sò parechji problemi in a vita di famiglia. Duverebbe d'ella, ci sò assai divorzii, ritimi rottati, cori rotulati, disappruversi, famiglie chjorte. Hè solu perchè hè cusì duru per noi alcuni accettà una persona cum'è questu. Dopu tuttu, prima chì ùn avemu micca vedutu quellu chì hè veramente, è avà, dopu chì abbandona per amparà, ellu stessu diventa stessu. È spessu sottumette à accede. Parece chì a so dissimilarità di caratteri, o forsi u nostru amori era tantu fràggicu, chì ùn pudia micca sustene a prova da a vita. Ci sò disposti, scandali è, per regula, in trèfli, per causa di qualche sughjettu, è tuttu questu ùn porta micca à u bonu, ma à u cuntrariu, conduite à parting è divorce. Di sicuru, ùn puderebbe argumentà chì questu hè in tutti i famiglie, ma cum'è a mo spirimintassi di l'osservazione di a vita hà amparatu, questu u spessu. E sta tristi statistiche.

Cumu pudete svià stu tipu di sviluppu? Tuttu is ingenieru hè semprici. Be yourself da u principiu. Ùn dete l'astuzia davanti à u to cumpagnu è, prima di tutti, davanti à voi stessu, ùn sò micca paura di micca esse accettatu. Dopu tuttu, ùn sò micca un populu ideali in u mondu. Tutti i nostri cù e nostre cumpagnia in a mio cundanna. E i nostri pretensjonijiet uni à l'altri - u peppu ingannu di ogni rilazioni, particularmente a rilazioni d'amore.

Rindificà - hè assai più faciule d'edifichendu è di custruisce forti rilazioni sò spessu anni. E forsi ùn avissi statu tantu longu se ùn avemu micca statu teme da u principiu per esse ciò chì sìammu, per noi?