A riunioni dopu a reunione nantu à Internet

Hè assai faciule per avè acquaintu cù una persona in Internet, per guidà a cunversazione frivola à a finezza di flirtear. Ma chì vene? Con Volodya, scontru in un foro psicologicu. Eppuru, in u principiu, ghjera per mè solu un alcune di l'lettera latina, nunda di sculazio significante, cum'è l'altri membri di u foru. Ma i so cumenti ùn sò micca cum'è l'altri. E "fell into the bull's eye", hà accunsentutu cù i mo pensi chì mi piace interessate. Un interessante dialogu seguitò ...

Illusion, u ghjocu?
Scambià numuli ICQ, cuminciò à currisponde. I travagliu in una tenda online, cunsultate i clienti i clienti, per quasi cumunità di cumunicà tutti i ghjorni per mè - hè l'abitudini.
Ùn avete micca avutu un pensamentu nantu à qualsiasi flirting à primu. Sò praticamente maritata, avemu viaghjatu cun un omu in un cantu civile. Hè veru, hè tranquillu, silenziu, certi voti pare avanti - senza pare. Ma hè cusì fiable, caru. Ùn puderebbe figurà cumu puderevi in ​​casa, ma ùn hè micca! ... Volodya, è aghju falatu nantu à temà di interessu per noi, in particulare psiculogi. Eranu in ghjustizia.
"Sugnu un pesimista, è hè una maladie". - "Speru, senza u periculu di un risultu letali? :) E sò optimista". - "L'optimisimu hè un sensu predilettu". - "Ebrei di pessimisti ùn sò micca troppu rari ..." - "Sì, hè sicuru." A principal cosa hè di pudè esse un pessimista felice. Sì felici, optimista? " I cunversione diventonu più è più seriu. A cumunicazione hè stata fatta necessaria. Aghju pigliatu di piglià solu chì si ùn hà micca scrittu, sò tristu è qualcosa di a vita ùn hè micca abbastanza. Ancu tuttu cum'è sempre, u me amatu sposu hè vicinu.

Aghju intesu questu quì: chì passa? Assicurativamente un strangeru sbulitatu chjamatu a mo vita, appruvava i mo sentimi. Ùn vulia micca crede chì eru in amore. Cumu possu fallu in love with letters on the monitor? Ùn hè vera! Illusion, u ghjocu. Ma iò avemu travagliatu assai reali ... Hè à u puntu chì se Volodya ùn avia micca apparse nantu à u web per parechni uri, stavu iniziatu à imaginassi u terribbili: era malatu (cun ​​u periculu di un risultu letale!) O ùn era micca appena interessante di ellu.

Chì era questu?
U mo umore cambiatu à spessu, è fù turmentatu da rimorsu. U mo maritu ùn hà avutu nunda, ancu quandu era vicinu à l'urdinatore cù u mo ritornu à ellu, currisponde à Volodya. A fine, u desideriu di vedà ellu era intolerable.
In cunversazione truvonu chì e duie son cafè. E in a nostra cità ci hè un cafè induve ùn ci hè servita da solu u cafu. Ma issu cafè hè excelente. E decisu ... À a prufundità di u mio core hà scurita chì u mo cumpagnante virtuale turnava à esse calva è grassa, è a me strana strana avarissiru a felicità.

Ma piacevuli Volodya. Un omu tipicu, ochji ... U sentu piace à scalà quandu scorri a muntagna, quandu si allenassi da a terra - è u spìritu captures. Paria: ora, un pocu più - è qualcosa di a mo vita succedera ...
E dopu avemu allatu u cafè, parlendu - è a magia hà sparitu in qualchì parte. Per un pocu di raggiuni, e parolle di parlate sò stati paladi, indefere. A cunversazione "sagged". Sempre mancava u mondu è u tecmaticu per sente l'incantu di l'interlocutore di novu. Eiu, anchi u me desideriu, "affinch'ellu turnò à esse Quasimodo", in l'inzucchiali di a mo ànima imaginate cumu vulete piglià Volodya da a manu, cumu l'hà da cuddà cù u so ... Perchè eremu stati tanti tracciati l'altri! Ma ùn avia nunda di succorsu ... È a desira ùn era micca quì. I said I was in a so prigiuneru, disculuzza è s'hè sfurtunatu. Comu s'e aghju arratu.
Quandu avemu contactatu in a finestra "asechnyy", e so parolle sò stati novati da a prufundità è di l'incantu. Avemu tastatu. Scrivite sti versi à l'altri. A testa era spinning ... E in casa - torna u pentimentu è a riurezza. Recollection of a "no" meeting. È ... u desideriu bellu di ripetiri!