A soledad di i zitelli, i causati di a soledad è e so cunsiquenzi

Irnicamenti, i genitori ripiglianu i so figlioli in modu diffirenti. Certi anu cunsideratu cum'è quellu di i so impegni à furnisce i so zitelli cun tutti bè matiriali, mentri àutri prima di tutti pensanu à l'alimentu "spirituale" di u zitellu. Quale hè? U tema hè ambicu, ma più urgente. Dopu tuttu, in a vita di u ghjornu, parechji parenti scurdanu quandu hè impurtante per i zitelli, ancu i più chjosi, chì a mamma è u papiu interessanu a so vita, i so prublemi, i sòni, teme. Hè a so solitaria di u zitellu, a causa di a sulitudinia è e so cunsiquenza è serà u tema di stu articulu.

Oghje chì i zitelli precisanu cunsiglii di u genitali, ma ùn pudemu micca avè perdu u travagliu di l'adulti. In seguitu puderanu cumenciu à teme u punizioni o ridicule. Leghjite più nantu à questu "inconspicuous" ma u prublema assai seriu di a sucità moderna sottu.

L'essenza di u solidu di u zitellu

I zitelli di l'orfaniate in a zitella ùn chiancianu micca è ùn chiancenu. Questu hè per chì nisunu risponde à i so chianci è chianci, è ùn sò micca usatu per dà un signalu di l'incommodità fisica o emotiva. Un tali criaturu da i primi ghjorni di a vita si usa a so solitude, è ancu se ellu entra in a famiglia, ùn hè micca stata faciuli fà cun quessu. Un tali zitellu ùn hè micca necessariu è grande - ùn ùn senti micca una bisognu spiciale per l'altru d'altru, perchè mai a riceve. Ellu stessu ùn sapi micca cumu, ùn vole micca, è teme à amà è addiventanu à quarcunu.

Se u zitellu si sviluppa in a famiglia, prima ùn ùn senti micca una soledad constante, cum'è a mamma riflette à u so chiancinu, l'alimenti, si disprevi à calmallu. Ma a piccula persone sviluppa pocu à pocu, è u zitellu ùn cume a cura più frequentanu, chì i genitori ogni u tempu ùn sò micca ellu, chì da ellu troppu spessu, sò spartitu. À u primu beni ghjochjarà u zitellu, cusì intenta attraparà l'atenzione parentale cun ghjustu o obedientzia, da chì, s'ellu ci hè nisun effettu, un cumpurtamentu maleu.

Si avemu parlatu di l'età prutetta di transituta, i zitelli tende à sperienze un sensu di solitude, mancanza d'attenza è affettu, particularmente agutu à l'età di 5-6 anni (dopu à a scola, a scola, novi amichi, è questu quaghjò quita l'aghjettivu di stu prublema). U più grande quì u zitellu sete diventatu, prima di quantu ellu principia a fiducia à i so parenti, cumu si rializeghja chì, si ùn ti micca amatu o amu abbastanza, ùn anu daduverà cunsiglii chì vanu à bonu. Eccu i ragiuni principali per a solitude di i zitelli di sta età. In ogni casu, ci hè ancu una parte positiva à stu prucessu, è cunsiste à u fattu chì u zitellu prima saranu indipindenti è indipindenti, cerca di risolve i so prublemi (ma l'indipendenza pò esse truvata in altru modu - quandu u zitellu hè fieru di fiducia parenti). L'indipendenza cù ublu stima di l'autoestima pò causà a maiò di cunsiquenza di a soledad - addiction di droga è l'alcoholismu. Quandu qualchissia vi mostra attente à un solu ziteddu, pò fallassi subitu cun l'influenza d'altru (beni, se positiu) è ancu esse vittime d'un corruptible.

Tutti avemu bisognu à l'altri

A bisognu di avè parechji per a cumunicazione hè furmatu da 4-5 anni di età. Parechji adulti sò scettichi nantu à l'amici di natura: dicenu chì questu ùn hè micca seriu. E veramente, finu à chì i figlioli di 9 anni anu tendenu à esse cù i membri di u desideriu di ghjucà in ghjocu, divete. Ma in l'addezia, ci hè un desideriu di affirmà a so identità, per sentenu a so auturità. À 12 anni e età anziana, un amicu chì sà ciò chì sente, capisce, cunsiglià, diventa un tipu di psicoterapeuta. È ugguali amici chì hè impurtante è necessariu in creta. Si vintu o vistu in u filmu l'ideale di un adultu hè troppu inataccible, l'adulti veri sò micca troppu cumpatibili è impegni, a parte di esse hè una distanza in a cumunicazione è spessu prublemi di cunfidenza mutuale, è amichi è i so successi - quì sò quì. Comu u risultatu, l'opinione di i peeri acquiere un valore immensurabilmente maiò per i zitelli chì di u zitellu d'aiutu. U significatu assai più ca l'opinione di ancu i più vicinu è più autoritate per i paisani adulescenti.

Perchè amici teen?

Ability to come to the rescue (prima di tuttu), sensu di l'umuri, cunniscenza è versatilità di interessi, mente, sporti, l'adultu è l'attratività di l'aspettu, l'indipendenza, curazione. Se un amicu mostra inattendu, un adulescente pò ghjude à truvà una nova alchimia intrepite per scorri a so solitaria di u zitellu. In questu casu, una distribuzione completa di e relazioni cù l'anticu "best" amicu o graduazione hè pussibule. A più alta di l'autoestimu di un adulescente, u più prestu quandu ùn abbandunà cù l'indifferenza è i difetti di l'amici d'aiutu l'"bosom" (in regula, l'adulescente stessu ùn capisce micca a so adolescenza). Ma un zitellu cù cumplicate pò esse tollerà ancu esse tuggled franchi di "amici" per timore di restitu solu.

Di solitu, i carusi anu riunutu cù interessi è perspettivi cumuni nantu à a vita, ma i figlioli chì sò assai sfarenti in caratteru pò ancu esse amici. In u stessu tempu, ponu circà l'altru quellu qualità (sociabilità o poise è ghjudice) chì elli ùn si manca di sviluppà. A mancanza d'amici di u zitellu pò parlà di prublemi emotivi. Probabili forsi, i ragiuni di a sulitudinia ùn sò micca chì elaburà u circhiu di cumunicazione propiu, ma chì i carusi per una ragiuna o l'altri rifieghjanu l'adulescente. A maiò spessu ùn vulianu micca esse amici è cumunicà cù zitelli inseguriti, autonutui, spéorous o histèresi. È dinò assai aggressivu, arroganti o indifferenti à l'affari di u gruppu. Hè un adulescente, dopu à esse in l'isolamentu sociale, si senti ancu più insicurata è privata di sustegnu, in particulare chì i giovani pò manifestà agressione è ancu crucifanza per un "scarnate" chì ùn hè micca parte di a so cumpagnia di sfida. Questa puderia influene a l'autoestimu di l'adulescente, u so carattaru è a vita in u futuru, perchè u sviluppu di e cumpetenze di cumunicazione è l'abilità di assicurà cù i pirsuni, è diverse, più a capacità di difenda l'opinione hè necessaria per tutti chì vive trà e persone.