Chì ci dici ciò chì i alcumà di i nostri figlioli?


U so figliolu andò à u kindergarten o à a scola Sasha o Mashenka, è vultatu Teletubbies, Ochkariku o Giraffa ... Avete invintatu un nome per ellu cù l'amore è a tendernessità, è parechji filippuli cuntintaru u nome, chì vulianu prughjettu una scherza, rieghjanu o ancu offent. Ma ùn puderebbe intempinzià quellu chì hè culpitu, fughje da spiegazione à i tortu, disputa cù i so genitori. Pensate à perchè u vostru zitellu hè chjamatu cusì? E ogni modu, quale dice chì i alcuni di i nostri zitelli? Sera sorpresa, ma assai! Leggi à a fine - hè assai interessante.

Perchè si chjamanu?

Nicknames è "chjama" - una prova per a durabilità, chì passa ogni settimana. Dunque, un tributu à a socializazione. U gruppu di ghjuvanaghji prima tempiu palesa i giovani buttoni "Sò amici / micca amici", "accittemu / accetta micca". Un alcunu pò esse una etichetta per "una altra persona" o un signu d'accettazione per "una propria".

I figlioli ponu cullà cun alcune un crucii:

• Per attruisce l'attenzione di qualchissia chì hè borsa, o à altri. Hè assai interessante - quandu un paru perseguisce vicinu à a classe! A volte l'accarezza ùn entene ancu ciò chì pò offensione è inghjulazione serè a persona.

• Cumu a retazione protettiva. "Sò petite, è ancu cù vetru. Ùn sò micca sapè à fà luttà. Ci ponu esse solu di chjamà u pudè più fattiu, per invintà un nimu graziu per ellu ".

• Per affirmallu à a spesa di un peer insecure, mostra tutti "quale hè u patron" in a classe o in u gruppu.

• Per vindicà un insulte, reale o imaginariu

• In una besta, senza mancanza.

• Sottu influenza di una famosa film, una caricatura.

Ishak è Masyanya: induve elle nègimi.

A maiò spessu, u soprannomu risparisci da un sanu o un nome. Cusì u zitellu Kostya diventa una crutch, a zitella Soloveva - Nightingale. Tali alcune alcune pò esse neutrali, o pò esse offensivu. Misha, annu d'annu, hè stata annunziata quandu, per i trasfurmazioni semprici, Misha-Mishak-Ishak-anu un alcune. "Hè insulte per esse u Ishak - quellu chì andonu in ghjornu!"

Un territoriu riccu per i alcune d'alcuni fede l'apparizione di u zitellu. Cretamente, custruisce, esprissioni faciale, spezii inusualu di a robba - l'ochju di vista cusivetu d'i peeri vi cuntene tuttu. Un zitellu altu è forte si pò fà fà facili un Elk, è un chjuchevuli è Raccit.

Invece alcuni hanu da qualcosa qualità, abitudini, passatempi. Pyallilassnik Sasha adurò carroseghjele Mercedes, cullucate cullucchi di dolci incù i so imàggini è tutti si sapiendu quandu chjera, hà cumprà un six hundredth "Mers". Hè sia logica chì a "Mercedes" fù apodunatu, è cun quellu suprannimu era orguglioso.

U sbarone pò esse parti di u ghjocu di rolu, quandu i figlioli "ghjucanu" in i caratteri piacevuli in u film o caricaturos. Winnie the Pooh and Piglet - hè in generale u classic di i zitelli. Un tempu, i scoli scumpigghianu a moda per i caratteri di i "X-Files" - ci sò parechji Meldors (o simplement Foxes). Skinner è Scully. Finu à quì, vedendu i cartoni di Disney, i zitelli chjamanu l'amichi Chip and Dale, Zzhik, Gadget, Scrooge. Nta l'ultimi anni, Masyanya, Hrundel hà aghjustatu à sta lista. L'affari Smesharikov è tutti altri cartoni di caricatura.

Sì, se u alcamoce hè cum'è un zitellu o ellu trattà tranquillamente. Eppuru, s'ellu fessi offensiu, chianci? Chì avìanu deveremu i genitori: trattà cù i tortu, cuscenu per u maestru, traslassi u zitellu à una altre scola?

In certe volte in i qualtagghi più bassi, una picciocca Sveta hè tutta bè cù una napulita fina. Sùbitu, littaralmenta in sei mesi, diventa "Svetlana-Beauty". Chì ghjè accadutu? Sì, a so visione interna di ella stessu, è, per consensus, a so apparizione, cambiatu solu, perchè deverà assai in l'autoestimu, l'autuditazione. U sughjettu di u celu cariu offrittu cum'è una casca.

"Quellu chì chjama propriu, ellu stessu hè chjamatu".

"Educate self-confidence, eliminate shortcomings" - cunsiglii univirsali. Eppuru, cumu per fà "quì è ora" quandu u vostru figliolu hè vinutu da un kindergarten o scola in i lacrimi?

I siciliani ùn anu micca urganizatu "da u puntu" per pricurà per trattà cù i currenti. Prima, u to figliolu puderà guadagnà una reputazione com'è "sneak pee" com'è u risultatu. Siconda, spessu aduprà a so abilità di trattà cù e so dificultà per u so propiu più di una volta. Tercero, se a vostra intervenzione ùn sia micca successu, perderà una parte significativa di a vostra autorità à l'ochji di u to figliolu o figliola. Quarta, hè pussibule chì u vostru zitellu sia troppu cunsigliu sensu in emozioni periculosi prufessi innocu.

Allora, l'opzione "per vene in l'scola è scantatu tutte" hè abbandunatu per i casi estremi, chì avemu aduparà micca cusì spessu. Eccu i casi di persecuzione organizzata, umiliazione sistematica, quandu tutti sò uniti contra unu. Ma ancu in stu casu, ùn importa micca quantu ghjustu ghjustu scritta, serà più utili per un zitellu solu per trasfirimentu à una altre scola. In quantu à i preziosi ordinali, ogni zitellu hè capacitu di sapè à resistenza contru.

Reazione interna.

Spiega à u zitellu: u nomu hè un affari mundiale, ùn sò micca evitati da e persone successi. A famosa attrice, bella Anna Kovalchuk, chì hà ghjucatu a Margarita, cumpagni di classi chjamati "Lom" - per u crescenu altru. L'attore Vladislav Galkin, u principale "trucker" di u paese, in a so zitiddina era solu "Kulka". Scrittore Alexander Green, l'autore di Scarlet Sails, hè offentatu à u gymnasium da l'alcuni Green-Blin (u so nome real era Grinevsky). Allora stu alcuni addivintò u so pseudònimu. E pulitichi famusi? Sùbitu si ponu esse malvucani, chì "Luzhok" è "Zhirik" sò sempre i più inutilità!

Dà un esempiu di famosi famosi, pudete dì cumu perchè tù stessu chjamatu in a zitella. Spiega chì l'alcuni hè un signu chì avete avutu chì ùn sò micca un locu nè per i vostri parenti. Pruvate à voi cun riffrissimi divertenti per u vostru nome o nome, cuncurrenze, chì saldanu cun più. Questu avete aiutu à u zitellu à fà rende di resentà a callosità. È s'ellu aprende di riabilità internamente tranquillamente per elli - a mità u prublema hè stata saldata!

Reazione esterna.

Per un caprettu di a kindergarten age, cambià a vostra attitudine à i teasers pò esse troppu difficili. Eppuru, ci hè bisognu di nzignallu a almenu "right" per risponde è responde à elli.

I siciliani ùn anu micca urganizatu à risponde à i chjamati "à a crescenza" - ancu soprattutivu più altu. A lotta cù l'abuser ùn hè micca a megliu scelta: forsi era a lotta ch'ellu avia vulutu pruvucari. Stiri risentimentu d'àgeru, u zitellu hè amparatu à a manipulazione, mostra i punti daveru, è ghjuvannenu ferma ancu più interessante per i pari.

Spiejaru à u zitellu. "Quandu pudete offènzii nantu à i alcummimi, diventate cum'è una fuglietta, è quelli chì sò brame - cum'è i titrei. Puderanu i cordi è cuntrullà, chì vulete. È ùn lasciarlu micca fà.

Un modu bonu ùn hè micca reacrezià è micca per risponde à alcune. Allora assicurà u zitellu sanu simpaticamente interessanti, è i tortu di l'uttene sò stati abbandunati. Scuprite è aprende cù u zitellu a frasa standard: "Quale hà chjamatu? Mè? U mo nomu hè Sasha. Se vulete parlà, call me by name. " Insegurà a casa per quessa chì u zitellu poni esse chjete cusì tranquillamente, restitu e fermu.

Altra opzione hè una risposta micca standard. In a prima classe, u zitellu Dima riceviu l'alcuni "Odnozuby Bull" - per u so atrevimentu è di l'attitudine veloci. Quand'ellu era chjamatu, ellu sempre in una lotta è cusì cunfirmatu u so alcuni. I so genitori u cunsigliu per risponde à l'offender a prossima ora: "Dite tuttu? Allora lasciate solu. " E u cumpagnu di cumpagnu di scantu ... hà falatu à daretu.

I zitelli più ghjusti sò assai aiutati da "scusi" rimmulati - chjassii curtas chì pò esse chjapputu in risposta à l'insegni:

Chjamate - vi traduce in sè stessu.

Quale chjamanu, questu hè u nome!

U cocodu era camminatu - a vostra parolla hè stata fatta. È l'abbandunò!

Li permettenu di ricusà l'afflittu, abbandunate l'ultima motta detta - è à u stessu tempu "misu" u cunflittu.

Un altru modu à u foru Internet hè stata offerta da a mo mamma cù l'esperienza:

"Hà amparatu à u mo figliolu in u gruppu di u cumu in modu di risponde. Alloghju, tutti i alcuni appunseu, è fece offense assai. Emu accuminciamu a ghjucà in associu, pensate à quale o chì cun possu fà paragunà i so delittori. Hè chjamatu, è ellu disse in risponde: "Sò cum'è una manzana verde - sour sempre" o "Sò cum'è una bombeta luminosa chì crema per sempre". À noi chì hà ancu passatu in u ghjocu. È rivece ridiculezza è a situazione hè altamente altamente. Hè firmatu di nomi.

Truverete sè stessu.

Paternità, fate cura ciò chì alcunificà u zitellu pensa à sè stessu, chì alcuni li piace. In a so propria imagina, "packed" in l'alcuni, una persona cripta impurtante per elli qualità, ciò chì cercatu. U alcale stessu dà un certu chjusu di qualità di l'oggettu cù quale a persona si associhe! Questu hè chjamatu "effettuali di l'halo". No wonder the Indians, è i nostri antenati spessu assumendu un nome totémicu, assuciatu cù qualcunu animali. Un cumpagnu di mezzu per esse forti è sanu, Wolverine hè astuzia, agile, flexible.

U alcale hà sempre dinò rinfurzà è nutene e qualità chì sò sottolineati in questu. Se u vostru zitellu hè chjamatu in a Scola Terminator - ùn hè sensu per esclarari, di quale film, ie. "Bon" o "perversi". Sì u zitellu era ghjuntu cù l'alcuni "Batman" - questu, vole esse forte, valente è determinatu, cum'è un erculu predilettu. E ... ella aiutà à l'altru.

Ci hè una ricetta universale - quantu guasgi salva solu u so figliolu o figliola di alcune in linea. Hè simplice: trattate i vostri figlioli cun u rispettu, cum'è l'adultu più rispettatu da u vostru ambiente! Appreciate a so qualità in a forma in quale sò. U zitellu chì si amarà è respeta in a famiglia pò esse distinguitu da a prima vista. Questa "halo di rispettu", cum'è un halo, circondi è u pruteghje, dà cunsigliata. Tali nichi ùn sò micca affucatu. E ancu s'ellu ci anu difetti di parlà, e mancati esterni - apicultori offensi à elli ùn simu micca pegà.