Albina Dzhanabaeva per a prima volta francu hà dettu da a romanzu cù Valeria Meladze

L'antica solista di u bandu VIA Gra ùn spessu ùn dete entrevista, è Albina Dzhanabaeva prefiere micca di parlà di a so vita persunale in tuttu. Tuttavia, ùn importa micca quantu l'artista pruvò à prutezzione di a so famiglia da l'attenzioni di l'altri, u paese sanu hà discututu annantu à l'ultime nutizie per anni, induve a so novella cun Valeriu Meladze hè citatitu.

L'altru ghjornu, inesperumente, Albina per a prima volta di una entrevista franca in una di l'edizioni brillanti. Dzhanabaeva si hè statu assai dissidentu, perchè u cantante populari abbandunà a so mòglia, cù quale hà stete vicinu à più di 20 anni.

Per a prima volta, Albina hà dettu infurmazione di e so esperimenti per u triangulu di amore:
I nostri relazioni cù Valeria eranu cusì chì pareva parlà mi piace: hè più faciule per a firmà, per interrompà. Ma ùn hà micca travagliatu ... Hà avutu una famiglia, è ùn avete micca nimu di noi per esse malati è ferite. Vi sinceramenti cusì. È ùn vulia micca esse in questa situazione. Ma apparentemente, avemu avutu per passà quelli prucessi per vultà à ciò chì avemu avemu l'oghje, è per capiscenu quantu valèmanu l'altri è tuttu ciò chì avemu

Per l'annu chi durò u so romance, u cantante pruvò parechje volte per sguassà relazioni cù Meladze, ma cada volta vinia novu. Janabayeva ùn hà micca dettu chì sò oltre oltre esse matrimonuelti cun un'interpretazione populari, ma noteu chì avà anu una famiglia sia cumuna:
Avemu aghjustatu un livellu induve avemu una famiglia scritta, avemu travagliatu cù l'amuri.