Attori di u cinema, Yuri Stepanov

11 d'abril hè 40 ghjorni da a morte di Yuri Stepanov. Ricurdà d'un amicu, Tagir Rakhimov ùn limitava e so llena: "Ùn era micca cusì malu ancu quandu aghju intarratu a mo mamma è u babbu". I famosi attorii di film russi, Yuri Stepanov è Tagir Rakhimov eranu veri amici è apprizzate a so amici.

Insembri intrinu in GITIS per u cursu di dirigenu di Piotr Naumovich Fomenko 22 anni fà. Allora u gruppu sanu vinianu à u teatru creatu da u maestru "Attellu di Petru Fomenko". Yuri Stepanov è Tagir Rakhimov avia un vestitu per duie. A carta di u Giury - u so cupu urottu favuritu, un libru di notte di carte, discu, un rolu in una catina. Sutta a battezza - pantanti di casa. Tuttu, cum'è sempre. In più di sei rosi sicchi è dui cannilò. Cù u serviziu di funebri. Tagir accumetti. "Quandu i candelotti sò ardenti, hè di qualchì modu più faciule per parlà cun Yura ... - è curretta, - circa Yura. Sembra chì Stepa hè vicinu per apre a porta è ... ".


"Nasciutu pè a terra"

Tagir, chì Yura hà parlatu annantu à i so genitori?

Sicuru, vinni da Siberia, aghju anu ancu a so piazza in u paesi di Rysyevo, chì hè vicinu à Irkutsk. Hè stata nutatu com'è un héroe naziunali è fieru di orgogliu. Dopu puderemu andà in una caza cù i carusi lucali, ma ùn era nunda di u bonu, ma forsi hè bonu. I paisani Stepov anu meraviglie: u so patronu agronomu addivintò direttore di a splutazioni statale è hà risuscitatu à i so pedi. Dopu à a so morte, tuttu s'hè sappiutu. A mamma di Yura impegnò a biologia in a scola. L'attori di film russu, Yuri Stepanov, anu veramente amatu è apprizzati per a so dedicazione à u travagliu è l'attitudini in oltre.

Stepa era un omu veramente. Cum'è Shukshin, da l'aratu. Eppo sapia cumu fà tuttu: quà, in a so paese nativu, hà maestru di e professioni di un cantieri, u mastru, u operatore di tractor è u producore di iuli. Quarchi ellu stessu disse: "Vi nasciu da a tarra, ma sò ingaghjati in i figurazioni quì." Allura, perchè andò per andà in u teatro u brugu?


Iè, hà andatu à u dibattitu è intrì in l'Irkutsk Theatre School. Vuliu pruvà à u so babbu ch'ellu era un artista. I so genitori li dìssenu: "Ùn hè tortu, venite. T'avemu aspettatu. È solu dopu avete chì Yura hà un talentu. Chì era u so caratteru principale?

Hè un fighter in u primu locu. E in u sensu litterale di a parolla. Hè intrattinutu in u boxeatu in Irkutsk, era utile. In l'alloghju, u quartu solu questu chjucu era occupatu da Afghani chì piantanu i so ordini. Ma Yura ci detti un lume. E pare cusì respectable nantu à u palcuscenicu. In generale, hè una persona assai sègbia è contruversa. Was. Puderia senza umitu, puderia esse duru, ma ellu sempre difende a so opinion. E sò u stessu, forsi.

Hè per quessa chì a nostra amici cù ellu hè cusì forte. Fighjemu in u mondu sanu. E succede cusì chì Yura ùn pudia micca avvicinà cù qualchissia, perchè ellu solu solu cun mè. Ancu s'ellu hà pussetu chì aghju persu caratteri splussivi, è ùn sò micca inferiti à l'altri. Ancu ghjocu carti, cum'è si diciunu, à u primu sangue. Avemu arrivatu in u ghjocu per trè ore per puntuà un caprettu. Anu venenu ... Senteraghju, ùn pudite micca parlà di Yura in u passatu passat ... Stepa pèrdite, si in còllera è dice: "Ma iu aduprà assai in l'urdina oghje". Veju chì suffriva per a perdita. Aghjustu abbandunà u vestitariu, perchè i Yurets fughjiti. Sugnu, aghju intesu da a so difunta a so voce: "Eppo, Tagir, aghju aspettu". Turnu è ... perde!

Spessu passatu a notte in u teatru, postu ch'è da quì, da Kutuzovsky Prospekt, hè piacevule per andà à u fucili, soprattuttu s'ellu deve esse à 8 o'clock da a matina. Ci sò e duttori e colchjine here. A manta di Yurin hè vinutu à mè, a mugla è grande. Di sicuru, aghju pigliatu a birra cu Yura, una cosa diliziosa ... Avà sò dittu: "Eppuru, avà avete scogghiutu biera, avissimu avutu sentatu è si cutjemu in una caprina. L'ultima ora chì m'avvià à mè, vogliu ricuperà! ... "


A famiglia hè sagrada

Dicenu chì Yuri era un signore di giudiziu, si piaò à piccaredda?

E in teatrali, senza umuri, senza imaginazione, ùn ci hè nunda di fà. Quandu avemu studiatu in Fomenko, Yuri hà vivi un albergu, è aghju travagliatu cum'è janitor è vigilante in un club in Taganka in u Pryamikov. Ci aghju avutu u mo propiu stanza, a chjamà "Yurka" cù Yura. Hè, sicuru, spessu viaghjate è si stete nuttatu. Certu, illuminatu. U club ospite studii di ballu. E quellu chì era prumessa? Alcuni girls! E dopu ci sò dui ghjovani carusi, è ancu da u teatru. In i rotizzioni anu venutu à noi per avè una tazza di tè.

Yuri era assai charming, prubabilmente ellu stessu spessu anu amatu?

Di sicuru, li piacia e donne, anchi si era un pocu timidu in a so ghjuventù. Ma cum'è mè, crede chì senza donne, unu ùn pò micca vive in u mondu. Di sicuru, vulemu simili, è da questu - hè una parte di a professione. Vivemu in modu per fallu in amore. È crede cusì. Ma dopu, quandu Ira stava in a so vita, a famiglia diventò un santu per ellu. Ancu iu dettu di parlà di u mo pudere. Ira hè ancu una attrice?


No, hè u designer . M'arricordu chì staveni aghju praticatu nantu à a ghjucata "Aventura" di Kazanova (questu hè sicondu a Tsvetaeva). E Stepa e iiu à pruvà à i costumi di qualchì appartamentu. Ci era parechje zitelli, è Yuri elite Iru. M'arricordu chì u so primu nascitu hè natu, Kostik, ci celebramos u teatru tutale. Allora Dimka. Avà u terzu figliu nascì (elli, sicuru, volenu una zitella), Yuri Stepanov, junior. Questu ùn permettenu micca chì Ira santi. Aghju annantu à a so anniversaria anu celebrava: tuttu s'hè sappiutu cum'è di Yura. Avete avutu una casa abitanti?

Certu, è à a casale, campei cun elle. M'arricordu chì Yuri vulia dimustrà a accòlau di l'arti marziali orientali, scidivò è hà tombatu u cake di castagneto. Ma nimu hà chjappatu, pareva un pocu di trifle - davanti à una vita maravigliosa. Tuttu ghjovanu, chinu di forza, felicità. In generale, pensu chì Yuri hà statu furtunatu cù Ira, ancu s'ellu ùn hè micca una attrenda, ùn ponu micca i vostri roli nantu à i stale. Sugnu i ghjera cuntentu per voi cum'è un spettaturi. Ira era assai orgogliu di u so maritu. Cumu hè Yura u babbu?


Questu . Ellu ùn hà micca fà amà, è questu cun u crazy amoru per i so figlioli. Ma puderia ancu castigar per chì si ricurdaru d'una volta per tuttu. Kostya (13) hè assai preoccupatu di a morte di u so babbu, ma guarda tutte l'emozioni in ellu stessu - un picculu campagnolu.

Kostya ùn esse passatu à u teatru?

No, ùn hè micca. Credu chì preferia andà in sportu prufessiunale. Hè ingaghjati serii in u pugilatu, arti marziali. Yuri m'hà dettu chì era cummossu à mezu à ellu è u so figliolu hè statu attaccatu cum'è un avutu. Ancu stannali Kostya - beni, i speduti Yurets. Dima - l'altru, più suave, s'assumiglia più comu l'Iru. Tagir, imagine chì Yuri hè à pusà quì.

Chì avete dittu?

Ciò chì dicenu, ci sò carti vicinu. Avissimu ghjucà in un caprettu. (Ricerdi) Avemu avutu da annunzià nantu à a caccia, a pesca. Quanti piani eranu in a primavera! Mentally parlante?

Invevdu quandu era, ùn passava parechje minuti avanti prima pensu à Yura. Avemu fattu assai lotta trà noi - in "Capo Citizen", è in "Stiletto", è in "Penitente". Quessi sò tutti i film Dostal. Amava tantu Yuri ...

E questu s'hè dichjaratu male in u teatru senza ellu?

Cumu per parlà questu, quandu i pantòli sò sempre calde? Ci hè una cullezione nantu à a tavula. Ùn aghju nisciu micca qualcosa, ci era qualchì discu in u mo canastra di scrivania, un raspberry, calceti novi. U tè verde hè ciò chì avemu amu vignetu.

U ghjucò in trè artisti - "Three Sisters", "Wolves and Sheep" è "Moth". Quellu hè stata rimettata da u repertoriu: ùn hè micca in la vostra testa chì Yuri pò esse rimpiazzatu da qualcunu. Hà jugatu u rolu principali quì, u coronulu, chì mata u so amatu. Oghje l'ultimu monologue di Jura sona com'è una sfilata profezzia:

"Andate à i scalini à u celu. Versu a so gloria infinita. Avete avè parechji carchi, Vi vinarà millares, più vicinu ... Adele per sempre! Ci hè rolli novi rolu!

... Dui ghjorni nanzu di a so morte, avemu un saccu: Un hà iniziatu: "Eccu avemu un teatru custruitu, è in i nichji in tempu sò i fossa di" Fomenko i vechji. " Qualchissia accuminciau a sviluppà u tema: "U spettore ghjunse, si prustende à u maestru è andò à u ghjocu. Eppo, quandu dapu quì piglià qualcunu prima! "Yuri hà pigliatu è hà apertu un cuntu triste ...


"Hà avè tali piani! ..."

Questa estiu, avè turnatu 43. U più "zuccheru", u più splendore di e forze ... Hà travagliatu à u locu è di u listessu modu, senza reste si ne rimesse à a famiglia. Nun avà mai vidu u so terzu figliu, Yuri Stepanov Jr., chì era natu in a prima simana d'aprili. Cù quantu ùn avia micca u tempu di fà da ciò chì hà sappiutu secremente! Ùn avete trattatu i figlioli di Kostya è Dima in u populu, per ralegri in i so successi. Ùn avutu micca tempu per finisce una casa di campagna, per chjamarà amici per a vostra pesca favorita. U planu di a banna di tutte e càlli di u prezzu di i calculi ùn hè ancu unpretentiu nantu à a tavuletta di l'attore in u vestu di u teatru nativi ... Ùn ùn toccu à u filmu di Konstantin Khudyakov "Una volta à un Time in Rostovu", u sparizioni di quale era di principià di maghju. In particulari sottu Stepanova volia restaurà l'opira "Chichikov" Pyotr Fomenko. Ma Giorgio ùn era ...