Amici o ghjustu pirsunu boni

Cchi spessu ci hè una situazione chì, in cun l'iniziu di a gravidenza, tutti l'amichi sò in bocca di bocca.
Perchè sta succeta? Dopu tuttu, più ricerete chjucu celebrava tutte l'anniversarii, casali è altre vacanze, andonu in partiti di luci, è solu per visità un altru. Avete aiutu l'amichi di l'altri in i meruli è tristi momenti di vita. Avete sentu bè, caldi è confettu, perchè s'hè avvisti chì siate ghjè un altru. Avete amici per anni, è a vostra amici hè stata rinfurzata da interesse cumuni, ricordi è impressioni.
Ma ci sò cambiassi maiò in a vostra vita. Avete aspittatu à u zitellu è vogliu cumprà a vostra felicità largamente esperada cù tutta a lumera bianca! Vulete dì à i vostri amichi nantu à i vostri impressioni, cuntate di i cambiamenti avanti in a vostra vita. Cusì, ti dicenu di a vostra "situazione cusì interessante". A menzione, a reazione hè assulmente imprevisible, micca a manera chì spetta.

Ùn vi scantatu! Ancu duvete avà un tempu difficiuità di utilizà à u vostru statu novu, è chì pudete dite di i vostri amici! Spécialement s'ellu elli ùn anu micca figlioli, anu sienti tensa in a vostra sucità. L'amici ùn sò micca sapè cumu pò cumportanu cun voi, hè per quessa ùn vittime micca à vultà à visità, per caminari, à riunioni, è cusì. Cumincianu à teme ch'ellu diceranu qualcosa di malu, ùn devenu micca fà ciò ch'elli precisanu, vi feranu male, vi t'avarronu ...

In questa situazione, ùn avete bisognu à esse in silenziu è dettiru tuttu. Intraraghju un offense, è a distanza trà voi è i vostri amichi anu aumentà sempri più. Dumanni direttamente ciò chì hè a raghjoni di a so separazione. Se chisti sò veramente paura di u vostru benessiri, dicenu à i vostri amichi chì ùn devi micca bisognu di rispunsabilità per a vostra cundizione. Fighice chì u vostru zitellu sò responsabbili, è chì i vostri amichi solu risponde per u vostru modu bona.

A situazione diferenze diffirazioni sviluppa cù quelli amichi chì anu pussutu figghi. Preparate per u fattu chì elli ponenu assai cunsiglii, ricordi è impressioni. Tandu cercanu di sfruttàvi, un novu senza sapiente è ùn anu sapiene, in a so parolla, a so auturità. Ùn dumandate micca s'ellu ci hè bisognu? Vulete esse trattatu cusì?
Di sicuru, serete avvicinatu da stu autoritarisimu. Ma viremu chì movenu stu cunsiglieri? E sò motivati ​​da l'assistente per voi è u vostru avvintu futuru. È veramente voi aiutà à aiutà è prutettore di i prublemi possibili è i sbagghi chì si truvaru. Ùn lasciate u passu in u listessu rache. Cusì vaghjime chì l'amore è a cura di l'amichi pò esse perceivedu da voi "in bayonette".

U Cunsigliu in questa situazione pò esse solu unu: quandu u "cunsigliu" overstrains à u bastone, cose cun vigilianu chì vi apprezzà assai ciò chì dice per voi, ma in u mumentu ùn avete micca u desideriu di parlà nantu à questu tema è quandu avete bisognu d'aiutu, deve esse cunsultatu.
Cù casate assai "abbandunatu", quandu u cunsigliu réspite per esse inadequate è si cuntinueghja di attruisce i vostri nervi cù i so struzioni, ancu s'elli avete dittu chì ùn vulete micca parlà d'avà, avete a ghjustificà. In risposta à u flussu di cunsigliu, dì riguardu: "E, sicuru, grazie assai per i cunsiglii, ma voi (preferiscenu, puderaghju) solu questu quistione senza assistenza fora (cù u mo maritu)". Hè assai prubabblità, dopu un dichu affirmazione hè stà l'offisa è serete per un pezzu. Pigliate facilità. Ùn sò micca stati offriti, ma capisce chì ghjè una ghjovara adulta, chì hà capaci di decide per ella stessu è in quale situazione ch'ella deve esse attu.
E si ùn aiutanu micca ... Eppo, in seriu, in seriu, avete bisognu bisognu d'amici?