Cumu cunse cumunicà correttu cù un criaturu futuru?

A principiu di l'anni 1990, una tendenza diventa modesta quandu l'intrattenenti particularmente accuminzanu a cunsigghiari di parlà cun un fiocciu nascuto, perchè finu à quellu tempu u zitellu era parratu cum'è una persona chì ose sente è comprende tuttu, era micca accettatu. Ancu se sicondu i psiculoghi, u criaturu non nascitu ùn hè micca una persona, ma u fattu chì ùn hè micca nascutu "stampa limpa" hè ancu un fattu pruvatu. Cumu cunse cumunicà correttu cù un criaturu futuru?

A cumpagnia principali di tutti i centri di a mamma è di u zitellu hè a preparazione di i genitori per u nascita è a crianza di u zitellu, cum'è l'stabilimentu di cumunicazione, cuntattate cù u zitellu in seguitu. Ma l'attitudine per una dichjarazione di a quistione di tutti i genitori futuri ùn hè micca ambiguu. Qualchidunu pensate chì hè un sensu à parlà cun una criatura chjuca chì ùn capisce micca qualchì cosa, mentri àutri, in cuntrariu, infórmatu cun infuriatu cù u zitellu, fate l'stomacu è parlanu cun ella. E qualchidunu sò cunvinti chì anu cumunicatu cù u so zitellu annantu à a so idea.

Aghju prupone per cumprà cumu ghjustu quelli chì sustenenu chì pudete è avè bisognu di cumunicà, cumu se cumunicà correctament, è cumu questa allora affettà u zitellu è a so rilazioni cù voi.

A quistione principale - cu cui cumunicà? Per fà quì, averemu ciò chì l'esperti parranu chì a ricerche realizatu in parechji paesi di cumu si u zitellu sviluppa in utero. È u fattu chì hà sceltu scientificu chì i pruluri di u core eranu richiudati in un zitellu chì ùn era più di 6 settimane di età. À 11 simane vechja u zitellu oghje riesce à stimuli esterni - u lume, u so, u dolore, u toccu. È se ellu risponde à elli, è u senti. Dighjà, accuminciannu di u 5 simbulu di gravidanza, u zitellu hà digià fattu un caratteru. Per esempiu, i zitelli rieggiunu differente per stimuli esterni. Se, per esempiu, un carmu calmatu è tranquillu avi à teme di u sonu, u zitellu "cun un carattere" pò putere in folla. Pudete ancu veda claramente l'espressioni faciale di u zitellu. Ellu expressa tutte l'emozioni - chianciendu, gridendu, gioia, scontinttu. U zitellu hà un maravigghiusu l'arechja per esse ricorda a musica è a frase, è anu sviluppatu a so attitudina. Hà e so priori priurità è affettu. E ancu i so musichi favuriti. Hè pruvatu chì i zitelli preferenu a musica classica - calmena, lirica. Dighjà u partiru da u 6 simbulu, u zitellu annunzià per trasfurmà in u ventu, elabure l'aparellu vestibulariu. Appressu i so gustu gustativu, perchè da questu ora hà sviluppatu un gustu.

Hè veramente necessariu per avè qualchì prova chì avà hè veramente un omu veru in u panicu chì hè capaci di sintinu, capisce, esperimenti, l'amore. Ma questu omu pò esse capace micca solu per capiscenu chì si cumunicanu cun ellu, ancu alcanza a cumunicazione. Dopu tuttu, ùn hè micca pocu cumu per un zitellu per impediscia à a so mamma di cascà da l'impeghjalizazione attivu finu à chì u babbu si mette a manu nantu à a so zucca. U zitellu puderanu dumandà una conversazione, un caminu, un bagnu è parechje altre cose. È ùn rinfuccò di cumunicà, sempre risponde à i parolle di mamma.

Pensu chì hè chjaru chì ci hè qualcunu di cumunicà cun. È avà avemu parlatu di cumu cumunicà cumu. Bonu, in u primu locu, è questu hè più impurtante, cù u zitellu chì hai bisognu di parlà. Dopu tuttu, u sintimu si sviluppeghja davanti à tutti i sensi, è puderà ricunniscenu da voce, risposte à e vostre parolle, è ignurendu i straneri. E avete bisognu di parlà cun ellu, cum'è cù una persona assicurata è intelligente. Sta manera più sorpreneur tandu a relazione dopu a so nàscita. Dopu à u nàscita, i zitelli cù quale li cumunicavanu prima nàscita, a sèntenu parolli cunnuscènnii, si chjusianu, eseguite cun vigilance, è u discorsu hà sviluppatu moltu più veloci di quelli nichi chì i paisani ùn anu micca bisognu di cumunicà. Hè cusì simplice - per dilla à u vostru miraculu pocu chì ti piace à ellu è aspetta assai. E quale hè impurtanza chì ùn avete mai vistu, per l'amore maternu veru?

Ma, in più di u fattu chì pudete parlà cù u vostru zitellu, puderete à cantà per ellu. Dopu tuttu, in cantu, a donna trasmette emozioni più profundi è, cù u babbu, i spiriminta. Cusì, hè stata cungiata bè cù u vostru picciutteddu. Pudete chjappà in ghjornu, eseguite music. E u zitellu stessu vi diciarà nantu à i so preferiti, avete bisognu d'escemente cun ellu, è chì sicurà capisce a musica chì li piace è chì ùn sia micca. Pudete ancu a ballà cun voi.

Ci era un casu quandu un musicista da memoria ricò music, a musica di quale ùn sapia è ùn sianu mai intesu. Quandu si vintu più tardi, a so mamma era ancu un músicista è, durante a gravidanza, hà cantatu sta musica, di manera naturali, assai emozionalmente. U zitellu si ricurdò di sta melodia per u restu di a so vita, sonò cum'è ella à ellu.

Ma s'ellu un figliolu rilucisce assai in tuttu, ùn pò micca esse chjamatu educazione prunellale? Dopu tuttu, hè chjaramente bellu chì u zitellu assume un bon gustu, a manera di cumunicà, più prima di u lettu di mamma.

Dopu tuttu, sapemu chì un zitellu sviluppa ancu bè chì a mamma hè attivu. E ancu facendo esercizii o avè un caminu, vi cumunicà cù un zitellu in futuru. Dopu tuttu, ellu stessu anch'elli risposta, qualchissia chì vulerà, ma qualcosa ùn hè micca.

E quandu avemu averemu cumunicari? Quandu avete amparatu di a gravidenza. È fermu spessu spessu chì ùn hè micca statu cunfirmatu, è chì ghjè prenditore chì una nova vita hè diventata per ghjornu di voi, avete sentitu cù u vostru core un corpu pocu. Quandu si parlava in parechje, fighjulanu a natura, cose belle, i vostri coreli cumunicanu, è in questu momentimu ci hè quella rilazioni chì chjamemu u sangue, cù quale sera sempri capisce u vostru nimu senza palori.

Avemu compru tutti i beneficchi di a cumunicazione per un omu pocu, ma chì pò din cuntaminazione per i paisani? Dopu tuttu, u gravidenza dura nove mesi. Questu hè u periodu quandu avete adupratu à u fattu chì ùn sò micca solu, amparate à senti, capisce u vostru zitellu, è finu à l'amore. Avete micca avutu vistu, è ùn puderebbe mancu figghjulu qualcosa d'ochji o capelli chì hà pussutu, ma hà digià amparatu cumu capiscu è l'amà. Avemu apprennutu à esse pacienza è aperta à tuttu ciò chì hè nova. Amparò à esse genitale di un omu.