Dmitry Shepelev pè a prima volta comentata nantu à u cunflittu cù u babbu di Zhanna Friske (video)

A prime settima serà un annu da u ghjornu di a morte di Zhanna Friske, è tuttu stu tempu u cunflittu tra u pianu di u cantante è u so maritu civile Dmitry Shepelev cuntinueghja. A difesa di u so avversu, chì hà rigularu regularmente in all sorts of talk shows with "exposures" à u so figliu, Shepelev persistia silenziu, affinchendu l'attacchi di Vladimir Friske da ellu senza ellu.

L'ùltima numurtata chì Vladimir Friske in cumpagnia di picciuni cunchiuduti attaccò u presentatori di TV, scunvatu i publicu. Dmitry hà fattu una decisione per a prima volta per cumentà u cunflittu, chì u paese hè tutte di sei mesi. Shepelev hà registratu un messagiu video chì hà datu à u canali di TV di LifeNews. Dmitry hà dettu chì hà recitau a tali "misuri d'urigine", perchè in u risultatu di l'attacu hà patitu un petit Platone - u zitellu hà un scuppiatu nervu, divintendu testemu l'attaccu di u so avio:
Ciò chì successe era un scontro tremendu à Platonu, perchè prima chì l'ochji di u zitellu in a scala, i mo dedutti pienu i dete di a mo guarda, rumpì u mio nasu, infinitumente ghjurianu, gridonu. Credu chì alcuni capiscenu chì senza cunsiquenza per u zitellu ùn pò micca passà.
U picciriddu, chì duie dui anni fà 2 anni è 8 mesi, era una vera histeria. Shepelev duvite aiutu di aiutu di un neuropathologist è di un psicologu di i zitelli.

U presentatori di TV hè sicuru chì u babbu di Jeanne Friske, chì ùn hà micca solu per sopravviu a morte di a so figliola, deve circà l'aiutu di specialista. Finu a statu di Vladimir Borisovich stabilizza, u missiavu, sicondu Dmitry, pò esse periculatu per Platonu. Shepelev hà dettu chì ellu hà da dumandà a prutezzione à l'infurzatori di a lei.