Alimentà u zitellu hè un periculu impurtante

Cumu puderebbe trattà i prublemi è divèrtite cun l'alimentazione? Alimentà u zitellu hè un periculu impurtante, è hè precisu esce cusì.

Ùn vogliu micca, è ùn aghju micca, o perchè u mo figliolu refuse u latte?

À quasi 2,5 mesi, u mo figliolu si facia reluctante per piglià petti. Aviu avè da furnisce u latte da una buttiglia, ma più tardi ricusatu. Avà u zitellu hè 4 mesi. Hè assai difficiuli di nutriscia, à a notte si spende ogni ura è manghja cun piacè, è in a sera, ùn faci solu un paru di sips, scorri, chjude, distraisce. U pesu hè in li limiti normi, ma sò assai preoccupatu di u so paniellu aptitudu durante u ghjornu, è esse scappatu a notti di notti. Chì puderia esse sbagliata?


L'età di 3-4 mesi hè u piriudu chì i zitelli puderanu furnisce u pettu inattentivamenti, distractatu da tuttu ciò chì li circusta. In quellu casu, ùn avete micca stata fatta. Normalmente i trabi manghjonu davanti à a so sughjornu, è sta alimentazione pò esse 20-40 minuti. È tutti l'altri attrazzi, si sò quessi last 3-7 minutes, sò una cosa cumunu.

Forsi a vostra situazione pò esse chjamata "pre-tantalizing". U zitellu prova di vede chì ci hè qualcosa di malu in a so vita, cusì ci si mette à u mumentu di l'alimentu di u zitellu, un periudu impurtante, archi. calming can lead to the beginning of failure, deve esse limpiatu silenziu di a vita di i migghiori, è apprendre à calmà u zitellu in altri mane, nclusa l'appiegazione à u pettu. À l'buttula ùn pruvà micca di ricuperà, questu hè un altru inimicu seriu di l'ameglie. Ùn sì micca sturitu, mette u zitellu à dorme sottu u to putru, è pruvate à prestu l'attinzioni à quellu ghjornu in ghjornu: l'arreticate à e so mani (in un pudorine), ghjittassi vicinu à l'altri mentre u zitellu dorme, fate i vostri pettu dorme ogni notte. Assicendu nantu à u scògliu, fate u zitellu, è poi cun piacè à u zafranu à a bocca, ma micca forza à u zitellu à manghjà da a forza! Avete bisognu di riabilitarà, fate l'impastosi chì per alimenta, si calmonu à u pene faciule, cun tranquillamente è cun fideltà . Graduatu u vostru babbu avà capisce questu.


Prestu u fini

A mo figliola hè un annu è mezzo, vogliu accittà l'amegà. Aghju intesu di drogu chì dete a lattazione. Ma à pocu tempu, unu d'elli prufittava di u mo amicu. Leche finamente finita, ma parechji ghjorni dopu, pareva novu, è in quantità tali chì, a causa di a tampiratura è di u dulore, avia da andà à l'uspidale. Aghju ancu uttene u prucessu di alimentà u zitellu - un periudu impurtante per cunghjuntà cù a vacanze, perchè ch'e aghju u mo figliolu pudemu scurdate bè. Cumu fà?

Ci sò e droghe chì reduci u nivellu di prolactin in u corpu di una donna, è sò spessu mistaditi per un mezzu di stà la lactation. Oghje in 6 mesi di a vita di u zitellu u livellu di prolactin in u corpu di una donna hè ridutta à un livellu di preghjunamentu, perchè in un annu è mezzo ùn hè micca necessariu di reducià cù l'aiutu di droghe. E questi effetti effetti dopu a so accolta, cum'è à u vostru amicu, per esempiu.


Cumu reducià a lattazioni?

Aghju pigliatu assai latti di u tempu. Sapemu chì u pumping solamente aumenta u so numeru, per ciò ch'e fistighjemu solu cum'è l'ultimu risorse. Pruvate micca di beie calda in quelli ghjorni. Hè pussibule di reducir a lattazioni?

L'Expressing aumenta a quantità di latte, è avete accunsentutu, decantendu solu in casi rari è un pocu. Per pudè riduce ridiremente l'iperazzioni, pudete organizzà u prucessu di alimentà u zitellu com'è un periculu impurtante in seguente.

Fighjulà u zitellu à u listessu pienu 2-3 volte in furia. Allora in u secunnu unu, chì hè in u "modu di stanza", una sustanzzione cumincià à esse pruduttu chì reduci u ritmu di a produzzione di latti, chì significa chì ci sarà menu latte, ma per esempiu, fate un pettu pò esse "cura" di duasioru ora, nantu à a "watch" the second.On un ghjornu o dui fà u tempu di deve 2 hours 15 minutes, then more - up to 3 hours.


In i ghjorni di a marea, pruvate limità a quantità di liquidu stessu à 1-1,5 litri per ghjornu. Pudete pruvà a vìviri l'infuzione, suppressing lactation (una foglia di walnut, sage), ma cun prudenza - micca più di 1 vetru à ghjornu è un pocu tempu (micca sempre). Peppermint hè cunsideratu un mezzu più dèffrinu per a riduce a lattazioni, bevi té è da ellu.

Indirizzu à un omeopatista, chì hà nominatu o nominati preparazione individuali per a dimissioni à a latìtena, se tutti l'articuli ùn aiutanu micca o assistenu. A cosa principalu ùn hè micca di dispirace è di pacienza!


Per vìviri o micca di vìviri?

Avete bisognu à un zitellu 4 mesi per dà tè o acqua? U figliu in a zingara, u pesu è tutti l'altri indikatori sò normi, ma tutte e mòglie famiti in questa età ghjovanu dopaivayut i so babies. Aghju fattu u drittu, cunffining à u latte?

Quandu sei mesi ùn hè micca bisognu supplementu.

Una eccezzioni hè quandu quì ci sò assicurati spiciali à questu. Quandu a mamma hà assai latti, un zitidimentu oghje sempre, tutte e trè ore, è ancu una gran rotore di notte ùn affè micca a salute o la nfermazione di u zitellu, in questu casu, per ogni alimentu chì u to figliolu hà du tempu d'avè una cantità di latti, acqua necessariu per u zitellu. Dopu à 6 mesi, cuminciate dopaivat crumbs acqua da a tazza (utilice l'acqua di u ziteddu speciale senza gaso). In quantu à tè, pò esse intrudutatu in a dieta di u zitellu à 9 mesi. A più perdita, u più urgente di eddu.

Per causà a sedenza di un zitellu pò sudici cù attivita fisica attiva, rocca per sopra, calda tempi. Repitare, in casu d'aiutu di pesu normale è a mancanza di a desidratazioni in un novu, a quistione di a mugre un baby up a 6 mesi ùn deve esse senza risultatu. Se u zitellu sana, si sente bè è hè felice cù tuttu, ùn ci hè bisognu! Tuttu ciò chì tenite hè in u latte di a mamma.