L'amarezza, chì fà per fà u latti

Ammaistimentu di un ziteddu nascenu hè u scopu principale di u nostru pellu. Chì avete bisognu di sapè? U tema di stu articulu hè amatu, ciò chì facenu per avè u latti.

Dopu qualchì ghjornu dopu à u partitu, u calostru hè spissu rispostu da i capelli, chì u zitellu hè chjucu in i primi ghjorni di a vita. In tutte e donne, u latti venenu in parechje manere: quarcunu di colpu, prestu, quarchu à longa è gradualmente, in u 4 ° -5 ghjornu dopu à u cunsigliu. Inoltre, i glànduli mamari pò aumentà in volumu, durduvamu quarchi ura. U flussu di latti in parechji di e donne hè accumpagnatu da una salute poveriore è l'incrementu di temperatura corpusicenti Ma sta cundizione hè curtu, dopu à un ghjornu 2 tuttu passa se a glandula mamaria hè vaciata à u tempu (sugandata o decantata). A volte la lactation principia prima tardu - da u principiu di a seconda settimana dopu à partitu. Succece, se una donna hà datu nascita per a prima volta. A mare di u lettu aumenta è righjunghji u so massimu da a 20 simana di a saziera. Dopu à quessa, u latte hè liberatu in circa a statura quantità, chì furnisce i criatori di valurizazioni.

Chì avete bisognu à fà di u latte maternelle

Cosa da fà duranti l'alleanza, perchè ci hè latte? Oghje ghjente assai oghje ghjente culpè à i medichi chì u so latte materatale ùn hè micca abbastanza per un zitellu. In questu casu, pudemu parlarle di l'ipogalattia - a lactationi ridutta. A riduzioni di a trisorziata durante a zingara di u zitellu nascondu pò esce da a causa di nutriga perda da a mamma, a tensione nervosa, a fatigue, a malatia, a mancanza di u sonnu. Per quessa, durante u periodu di alta da u sughjettu, una donna hà bisognu, cum'è a maiò, l'attinzioni è a cura di a so famiglia. Sì, in più di u zitellu, faci tuttu i travaglii di l'omi: lavare, coccia è lavurazione, perchè hè prubabile chì a so tacchenza monachjarà. Una ghjovana mamma debite duverà almenu 8 ore à ghjornu, cunsuma almenu 1 litru di latti è 1 litru di ghjornu. tè, à i prudutti fermentati. Chì avete averete bisognu di aduprà, quandu ci hè latte?

Per ghjunghje a zinga, pudete bè un decucuzzu di nettula, manghja u ciuperu. La lactation hè agitu cumu si u zitellu pende nantu à u regnu, o almenu u pene hè spressu in u stessu tempu. Hè bisognu à u mumentu per sprimà u latti à l'ultima gota. Ci hè bonu dopu l'alimentazione per lavorà u pellu cù una spugna in biancu o pigliate un cale stuccatu. Cum'è menu latte hè a mamma, u più spessu un puscia u zitellu à u pene (almenu 7 vittori à ghjornu).

À u latti fu nutrittivi è utili, si devi manghjà ova, casgiu, carne, crema, mantra. Inoltre, quandu allaccianu u zitellu natuvulu, a forma di bocca hè un rolu impurtante. Ci vole à stirparà quandu u zitellu pudarà fà fà è cugeranu. Cusì, ancu prima di u nàscita di un zitellu, debite doli u pezzulli cù i tene.

Quandu allertà, in particulare in a prima volta, quandu u mumentu femina ùn hè micca adattatu à l'influenza meccanica permanente, una donna pò avè crache nantu à u so pettu. Questu hè un fenomenu assai prumessu è dulurusu chì pò purtà à a inflamazioni di u pettu. Un pezzu bonu hè di usà pads di mama durante l'alimenta. I crachi in l'intervallu trà i fugliali sò trattati cun un 2% pompi di tannicu o una solu sulminatura oleosa di vitamina A.

À u mumentu era per esse, avete lavatu un ghjornu cun l'acqua calda è saponu, decantiate u latte cù mani neve, portanu un bra.

Succece chì a mo mamma cascà malata. Angina, a gripe, a pneumonia è l'altri malati respiratius sò micca a prutezzione di a zitelli. Feed u zitellu ùn deve esse in u bandage. Cù infizzioni intestinali, l 'amparatu hè statu, è u latte hè decantatu.

A donna ambrata hà manghjatu bè è equilibratu. A quantità di latti a mamma ghjusta dipende di a so dieta, nantu à a qualità di l'alimentariu. Eat well, chì era latte.

Ogni ghjornu, bè un litru di prudutti di latti, manghjanu cottage cheese e riduzzione. In a vostra dieta, devendelamenti include meat, vegetables and fruits, butter, bread. Hè ricumandate per cumprà insalati vegetali cun oli vegetale, chì hè riccu à l'acidi grassani poliinsatuati è a vitamina E.

Inoltre, a crescatura in a lactation hè osservata quandu anu utilizatu prudutti such as meli, sandeli, zuppi di fille, ligumi di cerveleti, castagne, pezzi di pisci. U voluminu di fluidu cunsumatu per ghjornu duverà esse almenu 2 litri. Sì a meza ora, prima di l'alimentazione, beie un vetro di latti quannu, u lattice di materie si aghjusta.

A mamma ameglieva devu consuma un ingaghjamentu di u ferru cù l'alimentariu (30 mg). In ocasioni i duttori prescribanu a droga di ferru in i primi misi d'ameglie.

Duranti l'ameglie, ùn manghja micca in quantità maiò chì facenu allergii in u natuvulu: meli, pesci, frutti citrati, fragole, chocolate, caffè, pepite, corsi di carne forte, cibo in lattice.

Quandu allibera, hè pruibitu di drentu l'alcohol è ancu a biera.

Ancu avè ancu aduprà cun prudenza, perchè tutti i drogami, cù u latti, intrinu in u corpu di u natuvulu. Certi medicazione ponu danari l'audizione di u zitellu, causanu allergii, indigestioni è vomiting.

Ricurdativi chì duverebbe restitu bè. Per quessa, se u vostru picciutteddu ùn dorme sughente pè a notte, pruvate à dorme duranti u ghjornu chì dorme. Allora cù l'ameglie hè sempre bellu, è u latti serà sempre bè.