Prosperità è cunnessione di diversi stili di rilazioni maritali

Ogni mudellu di relazioni familiale havi a so vulgarisi è minuscule, perchè ùn si pò dì chì un mudellu hè unicu bisognu, è l'altru hè inequitale dolentu. Ogni persone deve esse elettu quelli relazioni familiari sò più accettabili è cundificanti per ellu, è questu dipende nantu à a natura è u temperamento, è à l'educazione di una persona.

Hè assai impurtante per una persona per sapè: chì mudellu di relazione hè u più accettante per ellu, è chì ùn accetta micca categoricu. Dopu tuttu, sicondu a maiò parte di i psiculoghi, a felicità di a ghjente in una vita cumuna dipende prima di tuttu ciò chì e so idee nantu à cumu si i cô esse cunducinu in a vita di famiglia. Dopu tuttu, si un omu crede chì a cosa principale in a famiglia sò deve esse ellu, è a donna hè cunvinta ch'è l'ultima parola per risolviri i prublemi famigliali ùn deve esse sempre sottu à a so cumpagnia, cusì un paru cumu hè cunsevutu cunsevutu à esplicazioni constante di e relazioni è un pagamentu rapidu, ancu malgradu a passione mutuale è a vulintà sincera di esse in situ.

Ùn a megghiu manera di e cose sò in u casu di i cagiuni, se l'omu hè solu per crede chì a mòglia averebbe risolviri tutti i prublemi di famiglia è adopranu e decisione finali in ogni situazione, è a donna, in questa ora, cresce da l'omu di decisione è iniziuzione è crede chì si ellu hè un omu , significa chì hà bisogna solu i so prublemi è a so propria. Allora, i psiculoghi di a famiglia scurdate bè, argumentendu chì ùn ci hè micca male è boni, i mariti è e donne, ma ci sò parechje cumpatibile è incompatibile.

I mudelli basi di rilazione sò trè:

1. U mudellu patriarvale. In questu mudellu riliggiu, u rolu principali di a famiglia hè attribuita à u cô cèriu chì cuscugliamente s'insegna rispunsevule per a famiglia sana è ellu stessu, spessu senza cunsultà a so mòglia, adopra decisioni impurtanti nantu à a famiglia sana. Una muggheri, in una famiglia sana, generalmente hà da u rolu d'ama di casanu è di u so cumpagnu di a chjuccaccia o di una donna capriciosa spoiled, chì i so vulete sò rializati rapidamente da un babbu caru è carentile.

U benefiziu di tali relazione hè chì una donna si senti da esse un muro di pietra detrás da u so maritu è ​​hè libbitu di l'autore in batta cù diversi difficultà mundiale è di prublemi. U maritu, cù questu mudellu di relazione, spessu ùn hè micca solu un caratteru fermu è determinatu, ma ancu guadagnà. A principal disbuntu di i relazioni patriarchali trà i cònjuni hè a dependenza completa di a donna per u so maritu, chì pò volte volte e forme più estremi è ammintaglie di una donna cun perdita totali di ella cum'è una persona. Inoltre, si un omu di sviluppu di riesci u divorziu, una donna chì, dopu à parechji anni di matrimoniu, hà divinamente accustomatu à a lotta per l'esistenza, pudete sentenu disgraziatu è indefunitu, è ùn puderanu micca setticà beni in a vita, sopratuttu se i zitelli sò stà cun ella, aiutu à un minimu.

2. U mudellu matriarcal. In una tale famiglia, u rolu di u capu di a famiglia hè realizatu da a mòglia, chì ùn solu ùn cuntene u dirittu u solu adopru e decisione chì sò decisi à a famiglia, ma ancu spessu intenta influenza l'interessi è l'hobbuli di a so famosa. Questa relazione sò generalmente furmate in una famiglia induve una donna, prima, guadagna significativamente più ch'è un omu, è in segundu, hà un carattere più forte è ùn ha micca teme à piglià à a famiglia è u travagliu tradiziunalmenti responsabilità masculina. Un omu pò ancu esse felice cù una relazione tali, siddu nun assai assai disprezza di guira, è sopratuttu se in a so zitella avia avutu davanti l'ochji un esempi simili di i genitori. A negativa di tali relazione ponu esse a pussibilità di un cacciadore subitu à a donna perchè un omu forti, cumparatu à quale u cunijonu sempre sottumessu è tranquillu pò esse avellu è intriscante à ella. Ancu una donna forte è dominante hè improbabulevule cunviviscerebbe cun pacificu cù un omu forte è putente, cusì più spessu ch'è micca, questi femini, anche anzi à reluzioni di relazioni nantu à u partitu, rari allatò u so sposu còmicu è cusiminu.

3. U mudellu societale. Cù stu mudellu di relazione, i cagiuni sò in modu nurmale in i diritti è cumunu dui diritti è responsabbili. Idealmentu, anu tutti dui interessi communiale, è sò cunsiderate essendu sfarenti di u so propiu, l'interessi di u socie. In una tale famiglia, i cagiuni sò generalmente apprussimati circa u stessu statutu è l'inguernu, chì ùn ùn dà una occasione à unu di i cagioli per si cunsiderà in quarchi cosa megliu è più successu ca l'associu. A decisione impurtanti di u cuniatura sò stati pigliati solu per cunsiglià l'altre è di e duminii ecunomichi di a famiglia sò distribuiti equitatamente. U benefiziu di tali relazione hè a capacità di ogni societale à revelà in u matrimoniu stessu com'è una persona è una individualità unica. È u minus pò esse u sensu di a rivalità chì hà sviluppatu tra i cô cagiuni è a vuluntà di avantaghju l'associu in qualchi modu, chì pò purtà à u fretu graduali trà i cagiuni è l'aligini recurrenti. Per impediscenu di sta succorsu, ùn deve esse micca solu passione è simpatia trà i cô esse, ma ancu rispettu mutuale.