Comu mancanu a prugressioni di a mioopia in i zitelli

Miocazzioni per a so aspettu di una malincunia in u puteru otticu di a córnea anteroposterior size di u globbu. Ci hè oghje in l'ochji cù una córnea assai cuddante è riflettiva è normale, o ancu occhiu ridisignata, o in l'occhi sproporzjonatamenti grossi. A primu variante di mioopia hè spessu associata cun una transizione genetica di a forma di a córnea è l'ochju.

E contrariu à a vista rivisente di l'ochji miope in l'ochji di i persone sò chjuchi è cù un raghju di a curvatura di a córnea. Spessu, una refraction duvere in i parenti immedanei di u paci, chì a maiò parte di spessu trasmessi à traversu un tipu autosomale dominante. Queste omi sò carattarizati da una acuità di vista meditare quì in u distanza senza vetru, ancu cun mioopia d'altitudine. Detunazione nantu à sta malatia è a so prugressioni - in un articulu di u tema "Comu mancanu a sviluppu di a mioopia in i zitelli".

A maiò spessu, i paisani attenti à u fattu chì u zitellu sguardi nantu à i ghjurnati o ghjuculi, assai vicinu à l'ochji, è questu hè duvuta à l'avvicinamentu d'un altru puntitu di una visione clara. In u fundu, in regula, ùn sò micca sintomi caractèru di l'allungamentu di l'assi anteroposterior di l'ochju - a luna creta miopica, u cunu da u partitu timpurali di u discu nòmbicu otticu o ancu u stafiloma. Ci hè micca esse aghjustatu di e membrani di l'ochju, quandu i veli di cororius grossi sò veddi da a stessa strata di u epitatu pigmentu. Inoltre, ùn anu micca sintimu di un cursu complicatu di mioopia cun cambiamenti in l'area maculosa, diluente di a retina è di distrofia in a periferia. In i zitelli di l'età di scola, quandu ci hè una miopia prugressiva, tali cambiamenti, per esempiu, à u scòtule di u nervu otticu, pò esse, ma ùn sò micca currispondenu bè cù u gradu di mioopia. Ophtalmometria indicarà una diminuzione in u radius of curvature di a córnea è un incrementu in u so putere otticu cumparatu cù a norma di età. U studiu di ultrasoundu indicà chì u grandu di l'ochju PZO currisponde à l'età o ancu menu. Hè assai impurtante di rializà a biometria di l'ochju in dui piani: horizontale è sagittuli. Câ mioopia, l'oiu conserva una forma elipsoidali, tipica di un organu sanu, cum'è cun un poste laterale sfruttatu di l'ochju. Dunque, in l'occhi sani, l'ardhe horizontale serà più grande. A listessa raghjone hè tipicu per a mioopia. A correzione ottica raziunale di l'ochji di i zitelli prumove l'estabilizazione di refrazione è ùn nè micca bisognu di trattamentu conservativu o cirurgiu supplementu.

Particularità hè u eccorsu di ultrasound pè a seconda varianti di mioopia, per via di a grandezza di u globbu. Hè tìpicu per ellu com'è una crescita in a larghezza di l'assi axnuttante è horizonte di l'ochju. E à causa di a forma elipsoidali, a dimensione di u sicondu hè ancu un pocu più grande. Sfortunatamente, cù sta variante di mioopia, u sproporzjonu sproporzjonate in a forma di u globbu ochji pò esse duvutu no solamente à l'eredità, ma ancu per i fatturi intrauterine chì purtanu à un disruption in the formation of the eyeball. In una quantità di casi, pò esse una infezione intrauterine, intruduzione di u fetu. I so sintomi sò un occasione in a furmazione di focu choristerinale pigmentatu d'antichi o centri bianchi cilestu in a periferia di a retina. Hè cresce chì hè in questi casi chì pò esse una diminuzione di l'aghizza minima visuale cù a correzione, chjamata "ambliopia" (spessu micca curable à u trattamentu). In i malati cù occhiu grossi sproporzjonati, un tipu autosomale di riescita hè ancu spessu osservatu, spessu derivati ​​à u sviluppu di mioopia complicata. Hè chjaru chì l'unica manera di gestisce tali pazienti cù a mioopia hè una currezzione raziunale cun cunei negattivi o contact lens (cù miope a high degree) per a prevenzione di amblioopia è a progressione di mioopia. Hè impurtante chì hà salizzendu chì cù a mioopia di più di 2 D, assai medici insistenu à l'attrezzi mandatori di strumenti di currezzione in u travagliu di travagliu vicinu. Questu hà aiutatu à evità a crescità di cunvergenza assicurata cù a stallazione ottica ottica di quellu ochju, impedisce u debilitatu di l'allotementu è a progressione di mioopia. Di sicuru, in u statu stavatu di mioopia, sti zitelli ùn hanu bisognu di chjassu di sclera-enduring. Sfortunatamente, a correzione ineffussiva di a visione è a intensa carica visuale pò pruvucà l'avanzatu di mioopia. È u più prestu si trova, u più malignu hè è pò cumportà a mioopia complicada. In questi casi, hè necessariu di furnisce u trattamentu destinatu à stabilizzà u prucessu di eliminà a mioopia progressiva.

Dopu à 5 anni cù mioopia stabile, quistioni di a currezzione kirurizali di a visione pò esse discututu. È a prima variante di mioopia hè quasi u solu u caso di l'urganizazione patoguggisa di l'operazioni di a fugliale. In particulare, correzzione di laser excimer, quandu una cuttùna "cuddetta" hè veramente cut off in u sviluppu di mioopia. Avà sapemu cumu si firmà l'avanzatu di miope in i zitelli.