Esofagou Congenital short in i zitelli

L'esencia di sta malformazione di l'esòfuru ci hè in i peculiarità di a so mucosa. Comu l'òrganu tubicu, l'esofago hè un tagliu ordinariu, ma a parte di a parti inferma da l'internu hè riddùata cù l'epitelu gastricu. Dunque, a secca distale di u esophagiu hè morfogogicu una continuazione di u stomacu, è l'esòfuru, per quessa, hè aggratu.


In u cursu di parechji anni, ùn anu micca cunsensu in a littiratura nantu à l'esofagou innate di u curtu quantu una anomalia di u desenvolupamentu indipendenti. A maiò contribuzione à l'etioluggìa, a patogeneesi, e-cliniche-morfològiche, u diagnosticu è u trattamentu di u esophagiu cungiale hè statu fattu da B. Barret (1959). Sta malatia hè spressuta in a littiratura sottu diversi nomi: brachiozophagus, stomacu di pettu, non-admission of stomach, stomacu pienu paralizale.

L'apparizione di esophagiu pruvucatu hè spiegatu da a violazione di a furmazione di u sistema digestivu in u periodu embrionu iniziale, quandu l'esòfuru era alluntanatu cù un epitelu cilindru. A riposizione di stu epiteliu, cuminciannu cù u terzu mediu di l'esòfuru, hè intruduciutu, chì cunsiderà chì u terzu di u minimu hè ripertu cù l'epitelu gastricu. Cusì ci hè una dististia di a mucosa galizziana in a parti più nanzu di l'esòfuru (cun ​​locu di cardia normale).

A cunferma di sta supposizioni hè u fattu chì a parte supra-diafragmaticu di u stomacu unguentatu, cun l'eccezzioni di a mucosa, hè furmatu com'è esophagiu è caru di serous cover. In a listessa parti, i capelli di a musculatura transversale è lonzitudine, caractèrei di l'esòfuru, sò diffirinziati, è u prucessu di sangue facianu, com'è solitu, da l'aorta.

Sintomi clinichi

L'esofagou cungiali hè accumpagnatu, per regula, da u reflux gastroesophageus, chì hè complicatu da esofagite è l'accuminzamentu di stenosi peptica esofaicu.

L'esofagou cungiali hè revelatu in i zitelli di i primi trè anni di vita, perchè anu un sindromu rifluxu stabilitu. In l'anamnese, tali pazienti spessu spiccienti vòmiti pocu dopu a nascita. Spessu ci sò indicazione di malati respiratorii freti: bronchitis, pneumonia (in u 30% di i casi). In u futuru, manifestazioni clinichi dipennenu di a furmazione di stenosi secunna. Se l'estensi ùn hè micca furmatu, u sintumu principali hè vucatu cù cuntenutu gastricu. U vomitatu hè pruvucatu da chiancennu, da a pusizioni horizontale di u corpu, è da una ligera tensione fisica chì prupone un aumintu in a pressa intra-abdominal. U vomitu di u sangue si trovi in ​​u vòmmu; menu pocu vomiting coffee. Cù secondary narrowing of the esophagus due to anopharyngitis ulcerative peptica, i simpatici di una violazione di l'obstruczione esofaica predomine: disfagia, vomitu di l'alimentariu.

I più ghjovani di ott'anni u lamentate di u pene darrè u sternu, a surgenza di quale hè dovutu escolaci è esofaghite ulcerative. Oghje, i zitelli pruvate di vìviri un pishchuk. A causa di u sanguinante constantità da a mucera dystopic mucosa, cum'è evidenza da l'admixture di sangue in i massi di vògliu è di una reazione positiva à u sangue latente in l'excremento, l'anemia si sviluppeghja. U sindromu anémico hè osservatu in 1/3 di i malattii. U zitellu cù esofagou cungiitalu curtu lag behind in development fisicu.

Per i diagnostichi di un esofagou cungiitalu curtu, hè aduprà spiunità di ragiunami, cù l'aiutu di quale, prima di tuttu, u reflux gastricu si trova. In a pusizioni di Trendelbourg, u paci di riflussu esofaggiu esofagicu hè decisu di tirà a sustancia di cuntrastu di l'ovariu in u esophagiu. A parti distista di l'esòfuru, cum'è regula, hè largu sguassatu in forma d'un funnel o campana. L'imaghjini di ragiunale in l'esofago distali in plegagallo longitudinale, caratteristiche di a mucosa di u stomacu. U passaggiu di l'esòfuru durante l'esaminu di u paci à a pusizione persunale hè intagliu. Hè stenosi secunna, a patency di u cuntrastu mediu hè impastatu, è a constriction di l'esòfuru hè stabilitu nantu à u cunsigliu. Un scossu radiologicu cù a deformazione in a regione di constriction è l'excessive storage of the forcing require diversificazione da l'hernia di l'apertura esofagi di u diafragma è u diverticula di l'esòfuru.

Hè cresce assai per u diagnosi di l'esophagofibroscòpia. U signu endoscopicu più impurtante hè u cambiante di u fogliu mucoso di l'esofago in a mucosa galizziana, i.E. sopra a projeczione di a fata di diaphragmatic. In a mancanza di stenosi in l'esòfuru distalmente, esisti di esophagitis fibrinosi catarrali o ulcerative. Cù u sviluppu di stenosi, com'è regula, si trova in u cunfini di a mucosa di u stomacu è l'esofago.

In cunnessione cù u fattu chì in i malati cù esophagiu corpu congenitali sempre hà un locu di reflux gastroesfagiali, un certu valtu di diagnosticu hè un methienu intraepitaleali.

L'abitudine è i zitelli sancèstenu u diagnosticali diffirentiali cù stenosi pilòricu, pilorospasimu, hernia di l'esòfago di u diafragma, chalasi, congenital è acquistati stenosi di l'esofago distale.

Trattamentu

U trattamentu hè spessu cirurativu, destinatu à eliminà u reflux gastroesophageu. A cirurgia antireflux più affidante hè l'operazione di NN Kanshin in a mudificazione di YF Isakova et al., Basatu à a gastroplica di vallida. In casu induve l'esofagou cungiital short hè complicatu da stenose péptica a cirugia quasi respirula hè cumplementata da l'impusizioni di gastrostomia. In u futuru, hè stallatu da bougie.

Da u puntu di vista di i medichi cunzidennu l'esofagou cungiale cum'è un disruptu di u stomacu, hè necessariu di cunducta terapia conservadora di longu in u calculu di l'annunzzione graduali di u stomacu (quandu u zitellu sviluppau).

U trattamentu cunzultativu prumove una situazione elevata di a mezza manna di u troncu, l'alimentazione freti di u zitellu in porghje scritti di l'alimentu di una gran consistenza. Cundite puru trattamentu genericu è sintomaticu.

Creta!