Sore garganta: trattamentu


Quandu u dulore ùn si senti micca in l'area di l'amichi (in più di più in l'agnelli), pudemu parlà di una malatìa chjamata tracheitis (trachea injury). A tracheitis hè accumpagnata da roncare, roncezza è u severu dulore à pruvà di scumpari la gola. A tracheitis pò è furmata da virus, bacteria, allergii o inghjulinu sustanzii periculosi ... Una altra malatie, accumpagnata da u dulore in a tràccia, hè a laryngotracheitis.

Cù ci ci hè inzegnu di i ligamenti è a roncatura hè più pronta. In più di ella, ci hè una mancanza di respira, ci hè una "latte" a tezza è quasi sempri a temperatura di u corpu si sviluppeghja. Per quarchi (spiciarmenti i zitelli), a laryngotracheitis hè mortificosa, perchè pò purtà à suffocazione. A malatia hè tratta micca solu cù i medicini chì sguassate l'edema, è cù suppressante di a tezza, ma ancu cù l'antibiotici, per quessa, cum'è angina, hè necessariu a tutela medica stretta.
Se a garganta, farinutitis, SARS e di e altri malati elenkati fora ùn pò micca trattatu bè, pò pudè avè un altru, più displegliu, amminiculitis. Cu idda, a garganta di grigia ùn hè micca assai forte, cum'è se "greche", a gargia ùn hè micca cusì rossi brillanti, è a temperatura raramente sopra a norma. Pudete amparà l'amigdalitis per glanduli impurtati grandi è e malatiechi cattarini freti (i pardilidi pare chì anu aghjustatu per sempre angina agraria). Unattended mannatu, sta maladie danes e amichevuli, è anu da esse rimessu. Cù l'amichi hè in manu, u corpu perde una di e barrieri protettivi chì ùn deve micca ghjoglie.
"Angina!" - spessu facenu un tali diagnosi quannu sìammu u dulore in a nostra gola. Ma in fattu chì parechji ùn pò dì ancu chì un tali simpaticu ùn hè micca unicu per ella solu. Dopu tuttu, spessu angina pò esse indolente. O quarchi in cunziguenza di cumpetite dopu à a gripe. Perchè angina hè spessu accumpagnata da malati virali, è hè assai difficiule di trattà. A più impurtante hè un lettu restu è un bevande abbundante. Per adhering to such methods is possible to alleviate u cursu di a malatia in tuttu u corpu.
Per principià, deve esse dichjaratu chì ogni gargia addeva suscite suspicion. U fattu hè chì hè tipicu per a maiò malatia infizziosa, nisunu nimu cun una gola senza manca. Questa puderia esse e prime manifestazione di l'hepatitis, è ancu l'iniziu di meningitis (hè una forte debuladesa, a so sognu è u dulore à l'occhi). Per quessa, se ci sò qualsiasi altre cumbugliu "brillanti" nantu à u sfondore di una garganta di grigia, avete da cunsiderà immediatamente un duttore.
L'Angina stessu hè distinatu da un forte u difficultà ingiutoriu in a gola, fierenza assai forte, di malatia è di testa. Oghje chì un revestimentu biancu hè indicatu nantu à i gloghi, chì si pò uttene facilmente sfracellatu cù un sbigliu di cuttuni. A vera angina hè raramente curata senza l'utilizazione di l'antibiotici, postu chì l'ocurrenza hè assuciata cù una infezzjoni bacteriana. Hè assai simili à angina pharyngitis. Ci hè diffesu in quellu chì u dulore in a gola ùn hè micca cusì forte è quandu s'assumiglia una persa, è a temperatura di u corpu raramenti s'appèzza in più di 38. A farinitis hè spressa trattata senza l'utilizazione d'antibiotici cun l'aiutu di lavuzzu freti, cumpressi caliu à a gola è di vitamini.
SARS, in più di a garganta, hè ricunnisciutu per un "cimiteru" di stampa, un fretu severu (chì ùn hè micca d'angina e faringitis), strannimentu, lacrime è forte frebba. In questi casi, l'addevu antivirali è antiinflamatori sò appruvati, solu chì ci si tratta à l'acellu è "antisettiche" "lucali" locali per esaltà a inflamazioni in a gola.