Amore di a vita

Amate a vita senza avè capiscu chì questu ùn hè micca una facili è piacevulezza. Questu hè un prucessu difficiuli è longu di ricerca di l'ànima è i sentimi. È l'approcciu di ogni vita serà ancu speciale è individuale.

Ogni vittime da u stranicu è si passa in u unknown, u nostru travagliu serà per fà stu curtu viaghju culuritu è ​​chinu d'amuri. A cosa principalu ùn hè micca temerà è esse fiducia in i vostri capacità, tira fora u fiertà, fiore ciuri brillanti, ùn si pò assittà micca in un densu butot d'isolamentu è stupidu. Avete dumandatu di ciò chì e cose sò sbagliatu, u soldi ùn hè mai abbastanza per quarchi cosa, a gripe hè sustituitu da un dolore di ras, chì ùn hè micca cortu, dà a modu à l'ulceri o colitis? Una serie di fallimenti, pari, ùn hà mai fine. Avete bè guaritu. Perchè perchè si finita quandu ùn fà nunda per questu? Ancu u più chjucu hè di amà nantu à u stessu è a vostra vita cum'è questu.

Pensemu supra l'intersezzione di parechji conceptu chì vi aiutanu à capiscenu chì ùn ci hè nunda complicatu è terribbili à capiscenu a vostra manera.


A vita è a morte

Pensate à spessu di a morte. Per fà una vita normale, per suprattuttu, è micca di impegnà a depressione. E più impurtanti, ùn viranu micca cum'è anu avutu prima, è neti, cum'è qualcunu faci. Per viaghjà per veru, per usarle e vostre 100%.

Cumu hè bè chì a vita ùn esisti micca senza u cumpagnu fidelu di a morte. Parirate noi imposta, intolerable a fuddie, ùn esiste micca morte. Chì seri l'ultimu significatu si ùn era micca per a morte? Cumplementu harmoniu à l'altri, sò assai distinti, ideali apposta à l'altri. Mentally imagine chì l'onikak hè dui arnes ou i banche di l'abissu, essendu in u epicentariu di quale puderia significà truvà una felicità eterna.

Chì ghjè in questu abissu, è cumu micca per truvà in un di l'estremu? A lot di pirsuni sò internesi, anche si vedanu bè pocu nurmale. E devastati l'occhi, l'occhi neri è i rossi senza mestieri sò evidenza diretta. In elli, a vita era extinata, una risata chì puderia reincendirighjammi l'ànghjuli ùn ponu micca pentale à a càscia di l'azzaru. Quandu u ventu di l'amore ùn pò micca micca fà caghjà, quì tuttu hè vivu è bellissima hè stata cambiata.

Quandu ci hè una ferma rapportu trà a vita è morte, è micca spartutu, hè sempre l'amore è a vita. Per vive è ùn sapendu chì amore hè - quì mità mortu, questu hè l'statu chì quellu chì ùn vole micca di esce da u lettu di u matinà è ùn vole micca di vagnari à a sera à a sera, à scopre i fiumi è vedi u sole.

À questu momentu ci hè un vacante devouring è u mumentu di a morte verita vene, induve a morte fisica hè più terribili.

U Pain crea una vita è amore per ella.

A vita hè aggettivu. Quandu ci hè natu, u dulte quantu avemu mortu, sò ancu assai minuri, ùn si ricusquemu à amà, perchè avemu a paura di esperià u dolore. Per questi azzioni simu simplamenti teme à vive. Aglutinà à pocu à pocu cù un capucucu da i prublemi di u soffrenu, scappatu nantu à malati, fiaschi, duluri è dolors.

Ùn avemu micca cusì scrivevi in ​​tuttu, avemu bisognu di vende u presente è pigliate ciò chì succede cun un corcu chjucu è senza goffre di scantu. Ùn deve esse amparatu à ùn avè a paura di sensibilà. A vita hè sensu, tutta a vita hè un cìlo di risati, tristezza, tristezza, lacrime, disappruvisi è gioia. Tù risate, perchè vo viaghjà, vo serebbe chjendutu, vi vede, pudete sentenu, è questu hè più preziosa di qualchì altru. Acepta tuttu ciò chì succedi cù un capu d'elevazione elevata, pigliate a vita cù l'armata aperta è vede chì l'abitudine di vultà a vita in un prublemu cuntinuu si lasciarà sempre. Ci serà un prugettu di ghjorni siveru da aligria à a fine.

Ùn hè nimu finu à avè amparate à cumulerà a vita

Eppo, avemu un pocu spiegatu cù quistioni malati, è facemu cunghjuntài lògichi è benefiziu d'amu stessu è a vita. Per i scettiche persi è persone, avemu pruvatu à esempi di i beneficii di l'amuri ùn solu per noi, ma per l'umanità in tuttu.

Fighjenu quantu geniuses chì a mamma avia avà nantu à ella, quante parechji sò trà noi ora, quantu più ne saranu. A so vita hè una missione. A missione hè di aiutà in i tempi rigurosu cù e nostre ànima. Fisici, chimici, biulugisti, musicisti, medichi, ingegneri, maestri, testatori è inventori. Tutti l'amarevanu vita esattamente, è bè cumprate bè chì l'altri micca avutu, postu chì tanta di tuttu u bonu hè statu intruduttu per rallegallu per i so scettichi pej. I medichi sò stati è seguite per circà i medicazione per a dipressione è i disordini nervi, chì avemu ricevutu da dislike of life. I inventi creanu un novu è migliurà averà dispunibili chì avemu da aligenzi, almenu cusì chjuchevuli, postu chì ùn capiscenu micca quantu ci hè statu datu da u mumentu chì avemu vistu u mondu.

Amore à u core

Hè ricurdatu chì u principale impegni di l'armunia cù u mondu hè u so correttu di mostra in u vostru cori. L'antica paràbula, in questu esempiu, aiuta per aiutu à capiscenu i paroli.

À passà per un oasi oasi in u desertu, u ghjovanu hà decisu di guardà vede è edità bè acqua. U vechju era assicuratu nantu à una strada d'acqua robusta, è, dopu avè stati embrizzati, u zitellu hà dumandatu à dumandà quellu chì vive in ghjente. Quandu era dumandatu da u ghjovanu, l'anzianu contesta a dumanna: "Ciò chì vive oghje duv'è site duvite prima?". Sente senza penseru, u zitellu li disse à tutte sviluppu à l'accademia, da quale hà pocu fà parte. Scrivite i so caratterìi sfavate è terribili, cuntonu cumu si sò stantenti è invidisciute. Allora l'anzianu assicurò chì ellu truvà questi populu in questu oasi. In u stessu ghjornu, un altru ghjovanu chì passa l'oasi hà salutatu è si vultò à l'anzianu cù a stessa pregunta, à quale, cum'è in u passatu, u vechju disse: "E chì tipu di villezza vive in duv'è vive?" U zitellu, cun tristezza è anguish in i so ochji, cuntò cum'ellu era genere, u populu chì avia vintu prima, chì ghjè hospitalicamente sò stati cun tutti è cum'è amichevuli. Smiling, l'anzianu assicurò chì ellu truvava a stessa persona.

Un ghjovanu, chì avia avutu beie l'acqua tuttu u ghjornu, avè intesu sente parolli, hà dumandatu in stupidu quantu pudia dunà risposti completamente differenti à a listessa pregunta. Dopu à pensallu, anticu - u nostru core hè una creazione sorpreneur, vedemu solu ciò chì portanu. A persona ùn pò truvà nudda biera in nudda, s'ellu ùn pudendu truvà un locu tali in tutti i posti chì hà visitatu.

Avemu intesu spessu expositions end-of-the-world. E persone chì distribuzianu questu, vedemu solu a tènebre, in quale elli stà dispertu. Ma se crede un geniu, u Einstein cunnisciutu, ùn ci hè nunda di bughjura, a bughjura hè solu l'absenza di a luce. Per noi, sta luci hè l'amore. Allusing, unlimited, kind and majestic.

L'unicu amore in u mondu hè l'unicu putere immortale. È mentri hè trà noi, mentre chì esisti, ci hè a vita.