Cumu dintra alimenta cumplementa à un infantu?

Per ogni mamma, ùn hè micca sicretu chì u so picciottu crescenu assai rapidamente, perchè deve bisognu più di vitamini, proteini, minerali chì ellu riceve da l'alimentariu. E ùn importa micca u genaru d'alimenta u to babbu hè di u nàscita, u principale hè chì da l'età di sei mesi, a so vita deve avè alimentatu pocu à l'aghjunghje, perchè ellu pussedi bastanza forza per i novi successi. Cumu dintra alimenta cumplementa à un infantu? Ùn hè micca piacevule. Ma puderemu amparà u fundamentu di sta fasi cumplicata.

Di sicuru, nantu à u tema "Cumu introdittà l'alimenta cumplementa à un zitellu" pò esse dichjaratu da un pezzu, cunzidennu dicenze di scelte per ricuminà a so dieta. Ma tutti questi menus sò ridotti à una cosa: dopu avè u nostru mesi 6 anni, ellu ricevi mancu qualità chì hè riccu di carbuidrati, vitamini, proteini vegetali, fibra dietetica è, sicuru, minerali.

A strada, per l'età di quale per dà cun l'alimentu à u zitellu, ci sò sempre disputi affluenti. Avanzamenti, i medichi si firmavanu in l'opzione di quattru mesi, un anu pruvatu imprecentente di tali introduzione di cumplementari. Sì vi vede chì u zitellu ùn passene in u sviluppu, si aghjusta à u pesu è si sviluppa bè, ùn pruvate d'aghjunghje da quattru mesi, perchè u vostru babbu hè cusì bè. Ma in casu, a mussu si troppu slim per a so età, ùn hà micca un bonu aptitudu, è i prucessi indicanu un liveddu di l'emoglobina in u sangue - da quandu unu deve inizià u so attraversu, cun cura è pacienza.

Un altru mèdicu spessu ciuci à i denti - dicenu chì a natura hà urdinatu chì i zitelli nascinu senza denti è inghjuntanu u duminiu alimentu likidu. Ma quandu a bocca valuta adatta u primu dentale - questu pò esse cunsideratu un balisa di u corpu chì ellu hè prontu à piglià a dieta è più corsi solidali. Ancu s'ellu ci hè un significante "ma": i denti pò esse ghjustu à cinque e deci mesi - ma in u sicondu casu, aspittendu l'apparenza per cumincià l'alimentazione hè chjaramente inutilità.

Intrudui e cumplementarii deve esse moltu cura, pocu è moltu cunsigliu - per ùn scantallu u zitellu cù e nutizie. Dopu tuttu, ùn pudendu ricusà novi prudutti dopu! I medichi-sperimenti cunsigliate per inizià a alimentación di u zitellu durante a seconda matina alimenta - per vede a so reaczione durante u ghjornu: per esse una risposta di allergie, fate u rash? Ùn impighisce immediatamente à dà u pezzu assai - limite tù stessu à duie cullettes, e facenu pruvà à pruvà un novu pruduttu. Dopu à u catturare hè manghjatu, permettenu chì u zitellu s'apprimi "cun ellu" cù ciò chì hà digià abituutu di manghjà. Per esempiu, u latte materna o una mischju prediletti. È ùn anu micca frettu, se i primi tentativi sò sbagliati è u babbu sputate tutte e vostre nutizie, ùn a forza micca. Pruvate di novu per appicciate pocu à pocu di ghjorni.

Ricurdativi, i novi prudutti sò allergensi, cusì vistu attentamenti - hà fattu a rash vermiculite nantu à i pannelli o u corpu di u ghjuvanottu, ùn hè micca l'altru cadire? Se ùn avete micca osservatu cambiamenti periculosi, pudete assicurà a più sicura a parte di e manufattii complementari duie volte, u ghjornu dopu. Cusì ponu a quantità di novu pruduttu versu quasi 200 grammi. Ma s'ellu avete bisognu di i signori chì u zitellu ùn sarà micca malatu, ùn parta senza cessaraghju un leccu, chì u corpu ùn hè micca prontu per quessi carichi.

Sì l'intruduzione di l'alimentariu cumplementu si faci micca senza cumpressioni è incidentati, in a so settimana o chì u vostru babbu ùn manciarà micca una volta un ghjornu cun una mezchea o un latte, ma cù un novu pruduttu per ellu.

Cumu possu introutrezzià cumposta à l'alimentariu cumplementu: quandu si pò principià?

Solu vole esse noteu chì ùn ci hè micca un guvernu generale per esse in questa mutazione. Nè in quantu l'età di u zitellu, nè da i primi alimentari chì avete da darà. Certi mummesi sò i primi per intruduci u zitellu à a dieta di i so cumpagni, l'altri prefendu cumincià cù patati purpi. Consiglii di pediatrici in questa mena ùn sò micca sempre coincide. È claramente solu una cosa: in patati purpi, sicuru, assai più vitamini è altri nutrienti. Inoltre, ùn si scurdate micca chì u zitellu hè digià chjamatu à l'alimentu likidu: lettu o pezzu di lattice, chì a patata purcina spicchera sarà per ellu un pruduttu inùtu è pocu cumuni. A cosa principale in lure ùn hè micca per purgà a via gastrointestinali di migghiori.

Oghje una ghjovana mamma decide chì u primu attrazione hè vegetale. In questu casu, ùn avete bisognu di piglià tutti i verdura in una fila. Cumincià à introduverà cumplementari alimentarii di sti ligumi, u culore chì ùn hè micca assai luminoso è saturatu. L'opzione ideali serà u zucchine, a brùdda, u bròculu è a zucca. Dopu chì u zitellu s'apprimta à issi alimentari, pruvate aghjuntu un patate è carotta in a so dieta. Ùn avete bisognu à dà e vindite prime immediatamente: fassi fogghi è di asciugare finu à u lettu (chì era "puree") - cusì u zitellu serebbe più còmicu alimentuzza l'alimentariu.

In a buttone puru pudete cumprà puré di vegetale ready-made in cani. È parechji pediatrici cunsigliate per cumprà da stu pruduttu. Dopu à quessa, i pruduttori di l'alimentariu alimentatu ùn anu presu sicuru prudutte chì solu a maiò prudette è i prudutti freschi sò mandati nantu à puré, appiegattamenti omogeneizati, per chì a cumpusizioni di u gustu ùn anu micca a fibra fibrue 0 perchè l'ultime si pò facilmente allergii.

In l'eventu chì ti pari chì u vostru babbu hè troppu fino è frà, pudete intruduce u primu prugne in u supplementu supplementu. Principià cù l'opcions senza glutine: risu, trippu, latti di granola o farinata d'avena. Ci sò dui opzioni per preparà e cinerea: pudete fassi sfraccià è fretti, o pudete cumprà un mush ready-made in a tenda. Avarete bisogna quantu si difiere di l'"adultu" - u cuntenutu sò parechje pulverulente, durante a vurpi di cucina si trasforma in una massa spura, chì hè più faciule per manghjà u zitellu. Se decide di dà u prugianu nantinu - pruvate d'alimenta micca prima di andà in lu lettu. Dopu tuttu, questu alimentu cuntribuisce à a saturazione di u corpu - è sarete sicuru chì u zitellu sanu dorme finu à a matina, senza preocculi o esce.

A variante di l'alimentazione cumplementaria hè u pruduttu lattice. Per esempiu, u kefiru di u ziteddu speciale. Per via, i zitelli anu aghjustatu à l'urdinariu - in fattu u kefir cusì ricorda u latte di u genitali o un lettuu o da u soldu di latti. Hè assai prubabilmente, questu alimentu cumplementariu si stende in a dieta di u zitellu più veloce è più dispunibule. Inoltre, tali prudutti sò assai utili - perchè cuntene l'utile è necessariu per l'organu di u zitellu à u latte di u latte bacteriu.

Sì tuttu vai bè, perchè l'età di ottu ochja, u zitellu deve manghjà da cinque volte à u ghjornu. Da appruvistà dui alimenti pò digià sustituitu da u supplementu: kefir, kashka o puree di vegetale. Dopu un mesi è un mezu pudete andà à trè feedings. À questa età, u furmagliu pò esse aghjustatu à a dieta di u zitellu, ma in questu casu ùn puderebbe esse cunsideratu - casgiu di moltu, anche di utilità, ma assai pisanti in u stomacu, cusì in un locu à un annu ùn hè micca degnu dà à u so zitellu in quantità di più di 50 grammi per ghjornu . U criaturu di u novu annu pò ancu esse cuzati cù cura di frutta fresca. Ma esse attentu à a scelta: pare chì u mercatu vene vendita assai frutti. Evitari di cumprà un zitellu esoticu - permettenu ch'ellu cumincia à manghjà qualcosa chì hè familiar, chì crece induve vive. Guàrdati di banane, laringi è u kiwi, cumincianu a svià a prima mazzulta verde, pera è baga di u giardinu.

Vulendu offerta una versione di u menu di u zitellu chì hà digià acquistatu in l'età di un annu.

8:00, colazione

Preparate u zitellu 200 grammi di u cereale preferite, 30 grammi di purée è 50 ml di zuccheroi freschi.

12:00, lunch

Truvate a moutarde cù sopra vegetale cù cinghie (una cantina - 40 grammi), purée di vegetale (150 grammi), steak cottu (60 grammi) è, sicuru, dà tuttu u zuccu (30-40 ml).

16:00 pranzu di a sera

Truverete u to tarì solu cù a soia curda (ricordate, micca più di 50 grammi à ghjornu!), Frutta fresca (per esempiu, una poma verde), kefir o latte (ponu guardà 200 grammi senza manera).

20:00, cena

Per cena, fate migliure di migliu di purée da i so vegetale favuritu o cimentu (100 grammi), dà un fruttu frescu (o un manzu di manzili). Cerveza di cibo pò esse u zuccatu (50 grammi).

Quandu u foglie cunversione di settimane, pò aghjunghje sopare ligne di vegetale à a so dieta. Accumincia à cottu u primu nantu à l'acqua, pudete cucallu a sopa nantu à u brou di carne (preferibile cuminse cù u pollulu). Se vi vede chì l'intruduzioni di sopopia in a dieta di u zitellu ùn porta micca cunsequenze negativu è ùn ne perchè micca allergià, puderete chjappà un pezzu di carne è aghjunghje u primu platu. Dopu qualchì parechji ghjorni, fate l'ovu dura, piglià u grippu, siparendu a quinta parti da ellu è fate nant'à a sopa. Finu à un annu, u zitellu ùn sò micca datu più di a mità di u guccini d'ova.

A carni hè un componente indispensabile in a dieta di u so zitellu da l'età di deci mesi. Accuminciassi cù carri liviu - puddaru, purcina, purcina di cuddaru o turchese casanu - l'ultimi dui sò assai adattati per i zitelli chì anu avutu prima allergie. Ma cù u pesciu vi vale à aspittà, finu à chì u zitellu scorsu à l'età di un annu - precisamente per l'alta allergenicidad di u pruduttu. Prima, struite a carne per u zitellu, ma dopu un mesi pudete fà facilmente preparà a purpetti per un parechje - perchè u zitellu avarà a pussibilità di usà a manciari.

Quandu u mulinu hè à annunzià un annu, u so menzu di u ghjornu d'ognunu avà digià cunnisciutu carne, zucchero è muredda (latti-cereali), pudete darà un fette di pezza pelosa, o cracker - permettenu chì u zitellu piace, a goma scratch o ghjustu ghjucà. Avete solu ricurdate chì i zuccheri di fruttu ùn sò micca sustitutu per l'alimentariu, ùn hè micca cunsigliatu di dà micca cusì semplice. Hè megliu cumplementà cù u zucchero a prossimu portata di u latte maternelle o una mistura.

Assicuratevi chì a dieta di u zitellu hè in constant expansion, è era abbastanza diversa. Se ùn avete micca tenutu una carenza in u latte materna (chì hè abbastanza possibbili si a ghjovana mamma porta u modu di vita curretta: voglie almenu ottu ghjornu à ghjornu, spessu cammina cù u zitellu in l'arcu aperto, hè ingaghjata in ella), da almenu una volta in ghjornu, dà à u to babbu un pettu - perchè si stà nantu à u cuntattu emotivo più longu è a cunnessione stretta cù u zitellu. Eppuru, se avete prima nantu à l'alimentazione artificiale, ricordate chì una formula di lattice di alta calidad pò sempre esse dati à u zitellu finu à ottu l'età di dui.

Ancu di pettirate u fogghiu per dorme, hè cunsigliatu di dà o un kefir, o un pocu latte di latti, o per aghjunghje una formula di lattice especial.

Succe chì site di cibo è preparanu parechji platti per u so zitellu, pruvate d'intreduce u metudu l'alimentariu correctu cum'è accade, ma senza temite è affucatu nantu à questu - è u zitellu ùn vole micca di manghjà, impunite u manvalu di a so bocca è cumincia à chiancià in beldinu o ferite. Eppo, ùn anu aghjustatu è ùn pruvate micca a pacallu di una "cuchja" di purée o sopa vegetale. Fà chì ùn hè micca prontu à manghjà altre alimentu, o ùn piace micca. Continue a lentamente esperimentu, ma ùn pressionate a so opinion. Se vi chì in u so sviluppu (fisicu è psicologicu) ùn sò micca devenza di i normi accettati, chì u pesu è l'altura anu parametri chì currispondenu à i pediatrici stabiliti, chì u zitellu hè attivu, ognunu interessa è hè ghjucatu cù piacè - a ghjente ùn hè necessariu, pudete Assicienta sicura à parechji settimani - è fà campà à l'affari di novu. Forsi, hè necessariu di rimpiazzà a brùdda cù bròcoli è puré di verdura sarà "cun un bang." O pruvate invece di u zucchero per dà u pumutu frescu. Sùbitu, l'ultima serà a so piaciosa? In fine, se u zitellu ùn vole micca à manghjà a maglia catture da un putu, preparalli cusì chì manghjate. Solu menu salice o spice - ùn avete micca un criaturu. Ma un pezzu di una bona cremose, o una culletta d'oliu vegetale hà da sapè a vadina è fate l'altitudine più fresca.

Dopu tuttu, u to babbu, ma micca un pruduttu sempre, ma ùn hè micca veramente un gustu di manghjà secu u sughjettu - pruvate à manghjà sta plattu stessu. Dopu tuttu, un zitellu hè praticamenti un adultu in miniatura, è a cumpagnia di i genitori durante l'intruduzione di l'alimenti cumplementari hè di sviluppà i so qualità gustativi, invece d'infundite un dislike per u prucessu di manghjà i manciari!