Cumu insignà à un zitellu per esse indipendenti

Ùn pudemu micca sempre avvicinà un ziteddu in u so primu chjamatu. Chì deve fà? A risposta hè ovvizosa - avete bisognu à l'indipendenza, è micca solu per i ghjoculi solu, ma ancu per l'autorevaggiu è i travaglii di l'affari.


IN LA PRIMA CLAUSE

U fattu chì i ziteddi ùn anu micca piazzatu solu serà un fattu naturali. Cù u nascita di un figliolu in u nostru paese, cum'è in ogni famiglia cù l'apparenza di u primu zitellu, l'alegria è a cura anu aghjustata. Mentre chì u mo maritu era in travagliu, aghju vulsutu lavà è lavare e vistite, è preparanu a cena, è aghju vulsutu restà, ma u mo figliolu dumandava l'attenzione ogni minuti.

Aghju intesu un catu in u centru di l'abitudine, apreia tutte e porte è facianu e facisti di a casa, è dettendu di u bagnu è da a cucina l'esplicazione di ciò ch'e aghju da fà è quandu avere da turnà. Apenu u figliolu capì u significatu di e parolle, ma ellu hà vistu i mo movimenti intornu à l'appartamentu, sintì a me calma caru è accunsenu à stà à più un pezzu.

Mentre chì u zitellu ùn si move micca de manera autònoma, unu pò prupone occupallu cù un ghjocu luminoso. Ma sempre, à a primu rigalu di u zitellu à vultà à u canzellu, a vostra assenza ùn esse più accumpagnata da un rugit - u zitellu sperà: a mamma vene da quandu ellu chjama. Quandu a nostra figliola era sola, u figliolu era ghjustu cuntentu, perchè da quellu tempu a sughjina era prumessa di rifletturà a piramide, battendu i pisticci, è questu hè un pocu è ancu ghjucà. Ma i babori di dui anni è ani sei mesi èranu, per suprattuttu, difficili di negociari, aiuta l'aiutu di a mamma era necessariu. A risuluzione era stata attita: I piantatu in a cucina vicinu à l'armerine, da quale aghju primu saldò l'articuli perforatori è un grinder da carne pesante. Tutti era cuntentu: u pezzu per i ghjorni sparghje ghjente era troppu, è puderia cuntrollà a situazione da u tempu.

Quandu u zitellu ùn cumincià à fà rasturnata, hè ora di a mamma per andà più liberamente. In u salottu, a mamma pò permettà à u zitellu mandà cullessi di u soffiu, arrivanu à i riviste brillani, in a cucina - ghjucanu, per esempiu, cù utensili di cucina di lignu. Esistiti l'eserciti boni bè scrivanu sviluppazioni finichi di u mutivu, è in ogni monsicu parte averà cuncepimentu cù u so picciottu, senza interruce a cucina di cena o lavatu l'articulu.

NOSTI ASSISTANTS

Circa un annu, i zitelli partenanu cù una gran gioia per aduprà l'assicuranza di a mamma simplista - porta un ragu in a stanza, portanu una cullette da a tavula, etc. Quantu ricurdà à prima vista un banale, ma in fattu una verità impurtante: travagliu fattu da un monkey umanu. So - abitualli i zitelli per travaglià! Questu hè cun noi, adulti è certe volte assai straccinate, i travaglii ùn hè micca assai felice, ma per u zitellu tuttu hè novu, perchè ùn abbandunate micca l'oppurtunità di fà un piazzu cù un novu affari è à tempu à benefiziu l'au pair. U primu, i picciotti sò capaci di lavà, frasinate i so denti è asciuganu a so facciuzza cù e so tullini, è in seconda, ponu serve a table: portanu o tazzi ne, pranzi, spacciati è, in tercerttu, aiutanu à a cagna: servite a mantra, frasi di salinu, zuccheru, cereali, quartumente - per cumprà a vostra bressola (dopu uni pochi trainings tuttu saldarà!) è cullettà cuscini, mentri momu tira a manta in u colmu di pane di u sufettu. E i zitelli sò cuntenti per entrete e cose chì sò i zitelli à un momentu chì a mo mamma ti piace a tè in a cucina cù i so parenti. Certu, ogni unu di noi pudemu aghjurnà sta lista à a nostra discrezione. Naturalment, hè più faciule d'alimentà u zitellu o à l'ingrannu nantu à una pignata di donne à u so amatu nantu à un pocu più d'indipendenza, è poi paniate in un bagnu da l'alimentu mancu in tuttu u corpu o peggiu. Ma crede à mè, u zitellu acquistà rapidamente questi elementarii, quantu parechji generazioni di i so antenati l'acquistenu.

LEARNING E RICCI

U mutore d'indipendenza di u zitellu hè, per suprattuttu, l'assezzione di u zitellu à e diverse sapè fà è i modi di interazzione cù l'uggetti circundante. Dopu avè maestru di sti capacità è di metudi, u zitellu puderà dumandà l'appiccicate in u stessu o in cundizioni ligeramenti mudificate - cusì dice psiculologi i educatori di i zitelli. E insegni à i zitelli per rilassate, camminate è currimenu, ma l'avemu averari è solu l'autoreffattu - utilizate un pote, scazzate u pianu cun una scupa, se fate, trovi un fazzulettu è fretu u nasu, etc. Tutte e lee chì u zitellu sapè megliu è veloce si per prisintà in una forma playful. Per esempiu, insignate u zitellu à manghjà in elli stessu - fate una cullette in bocca. ¡Póngase al lado de un muñeco que es fácil de limpiar, e deje que o chaval procure e "alimentate". Dopu ti trovi chì avà u vostru piacevule predilettu si tratta d'alimentà cù cullettes tutte intornu: Pàeva, parenti, amici è capelli teddi. Tali "alimenta" ùn solu ùn rigiunece a cumpetenza adquirisca di u zitellu, ma ancu faci a so attività di ghjocà diversa.

Per impediscenu à u zitellu sopra à soprappassi è abbianna, a mamma hà bisognu di cambià a so occupazione per ellu. È quì a creatività aiutà - unu di i cumpunenti più impurtanti di l'attività di u zitellu. Pudete piglià un ditaghju nantu à a farina spargugliata nantu à a tavula, o pudete pintà nantu à una carta di carta. Pudete aghjustà colpu è chjaru semplice, insegni a manera di utilizà l'Eraser. Pudete piglià una boxe di plasticine è preparate un scultu novu per u mudellu. I deliberatamenti micca esse ricercizzate è cola quì, perchè avemu parlatu di classi è ghjoculi senza a participazione di a mo mamma. Classi fascistanti sò missa, sò, sicuru, duie volte interessanti cù a mo mamma, ma si ella hè stata per un minutu, stu minutu ùn passà in vain.

In a nostra famiglia, u più piacevule hè nantu à una scheda grande di Whatman. Aghjustanu lapisini, scrivere whatman in u paviu, dopu avemu sceglie un tema per scrive, per esempiu, l'Africa, è aghju fattu un uriginale generale di l'Africa. I figlioli cun grande entusiasmu chjamate i dati (piramidi, fiumi, deserti). Per ghjucà in animali Africani o in Dr. Aybolit in una carta casera, i carusi sò assai più interessanti ca u cumpratu, spicialmente picchì unu solu pò sculattu l'objet perdido. Quandu offerta un zitellu stà o quellu occupazione, ùn si micca scurdate di piglià à cuntà u so livellu di u so sviluppu è, in particulari, a prontitudità per l'attività indipendenti: se u caprettu hè accadutu camminendu, quasi tuttu u so tempu hè occupatu cù questa nova habilità, altri ghjoculi è attività pò andà à u fondu. U zitellu anniversariu deve esse ricordatu à chì tipu di u travagliu è l'attivazione a so ghjustu durante u ghjornu, perchè ellu puderebbe planificà u so tempu librettu - u più vali u esperatu per ellu serà u tempu di partiti indipendenti. E più impurtante - u zitellu deve cumprenni chì quandu faci qualcunu stessu, ellu viaghja à i genitori è hè assai impurtante per elli. Eppuru, s'ellu ùn hè micca solu fà u so sughjettu tuttu in silenziu tuttu u ghjornu è ùn interferiscenu micca cù a so mamma, ma swept the floor, lavò i platti, hè stata cun un novu jocu per a zucchini più ghjovana, da ellu hè solu un bonu cumpagnu!