Anthony Steward Head

Anthony Steward Head hè un attore è musicista in inglese. Ora Anthony Head hè in a serie "Merlin" è ghjucà u rolu di u babbu di u ghjovanu Rè Arturo. Ma sempre, per a maiò parte di i televidanti, Anthony Steward hà sempre statu un ingressu ligeramenti brame, l'avutru Rupert Giles da a serie "Buffy the Vampire Slayer". In generale, Anthony Steward Head in i Stati Uniti d'America, quasi nissunu sapia, finu à chì hà ghjucatu u rolu di tutti l'amici Giles. A strada, Steward Head aumentava u so nome per sparà. A più precisamente, hà aghjunatu u sicondu Steward. Un avutu un actor Tony Head. E in modu chì ùn sò micca cunfunditi, u britannu hà ricurdatu chì era statu ancu Steward.

Quale hè ellu, l'omu chì hà fattu un inginudu stiffu cù un passatu astutu, un bon mentor è quasi un paese per Buffy? Antoine era natu u 20 di frivaru 1954 in Londra, in l'area di Camden Town. Senior Head era u direttore chì produci documentarii è fundatu Verity Films. A mamma di Anthony era ghjucatu nantu à u palcuscenicu. Antoine hà un fratellu maiò. U so nome è Murray Head è hè ancu un cantante è l'attore. Hè veru, hè in età più anticu chì Anthony per u ottu anni. Un fattu interessante hè chì Capu è u so fratellu hà fattu u listessu rollu in parechje produczioni, solu in parechji anni.

Antoine sempre vulia seguità à i passi di i so parenti è u fratellu. Dunque, nimu hà stufiatu da a decisione di u zitellu per entra in l'Academia di Musica di Londra è Arte Drammatica. U primu debut Head in u 1971. Dopu pigliò una parti in u musicale "Godpole". Un tipu di talentu hè avvistatu, è hà principiatu à ricivete roli nantu à a televisione. Per esempiu, unu di i rolli più famusi di Anthony hè u rolu in a serie "Enemiciu à e Gates", chì hè statu trasmessu in u televessu britannicu da u 1978 à u 1980. À u listessu tempu, Anthony ùn solu ùn hà sappiutu, ma ancu di cantà. Addivintò u vocalista di u gruppu "Casu Rossu". E in quelli anni, Anthony si truvò una picciotta chì diventò u so amori è cumpagnu per a vita. U so nome hè Sarah Fisher è oghje a coppia hà dui bisti picciotti - Daisy è Emily. Daisy hè diciassette anni, è Emily hà vintimila anni.

Ma volta à chì u futuru futuru Giles Uverteru hà diventatu. In fatti, sta storia hè piace persaica è hè difficiule di orgogliu. Just Head hè stata apparevuta in una serie di spettaculi di coffee "Nescafè". Hè ringraziatu à questu chì era nutatu è si ricurdò micca solu in l'Inghilterra, ma ancu in America. U direttore di a seria "Buffy" Joss Vedon fighjatu nantu à ellu, è dopu avè lettu à a biografia, senza vacillu, appruvau da u rolu in a serie. Di sicuru, prubbabbilmente, nimu di l'attori ùn anu micca espertu chì a serie facenu tali sensazione, è tutti saranu veramenti famusi. Ma, graziosu per u fattu chì ogni attupertu s'abbicinò veramente u rolu è hà fattu una parte di ellu in questu, a seria era veramente maravigliosa. Antoine hà statu attribuitu u rolu di Repel Jaels, un inglisu in una ciuciera tweed, chì piace à finaramente eddi bevi chì ùn vole micca vede è rummage in libri. Di sicuru, in fattu, stu caratteru ùn hè micca cum'è unilaterale cumu pò esse. Ci sò parechji faceti in tuttu è tuttu ciò grazie à Entôoni. Hè veramente un attore talentu, à quale parechji partnersu nantu à a serie di TV spessu anu da cunsiglii. Ma a maiò parte di tutti Anthony hà aiutu à James Marsters, u performatore di u rolu di Spike. Cum'è sapete, Spike hè un pura criaturu britannicu. E Ghjàcumu hè una lingua nativa americana. Dunque, hà constantementu di travaglià nantu à l'accentu, induve u zitellu hà assai aiutatu da l'omu inglandu Anthony. Inoltre, hà datu assai cunsiglii di u ghjocu, per chì Ghjacumu hè assai grati. In generale, Ghjiseppu è Anthony, prima di tutti, attori teatrali, era cusì simplice per elli à capiscenu di l'altru, grazzi à l'stilò simili di u ghjocu.

In generale, nantu à u settore di sta seria Anthony avia assai cunsigliu. Ma ellu hà trasfittatu a so famiglia, perchè duvitava trasfurmà à i Stati è vedi a so famiglia solu in l'estiu. Questa era a ragiunata principale chì in a fine di a sesta temporada, Giles hà dicisu di vultà in l'Inghilterra, perchè ùn pudia micca impedisce à u so puggisseur. Certu, i fanatichi eranu assai preoccupati, ma Anthony assicurendu chì ellu vulia à stari cù a so famiglia, ma l'avissiru vidu è Giles torna. E successa, perchè l'attore hè statu apparevutu in a serie finali di a sesta temporada, è dopu u so caratteru hè statu impegni à a mità di a serie di a sesta sette.

Dopu à a fine di u filmulinu, Anthony diventò un celebrittu. Hè stata invitatu à prisintà in a serie "Bes in the rib" è Anthony hà fattu perfetta a so rolu cum'è di Lovelace à l'età. Allora Anthony putevi esse vistu in u crime drama "The Silent Witness" è u spettaculu satìricu "Little Britain". In questa televidazione, hà ghjucatu u rolu di primu ministru. E ora, cum'è si dicenu à u principiu di l'articulu, Anthony hà u rolu di Uther Pendragagon in a serie di TV "Marilyn" per a seconda stagione already. U so rolu cum'è un populari, ma solu u re hè significativamente distintu di parechje di i so roli previ. In questa seria, ùn hè micca più un mentoruru bellu, è micca un omu di anziani. Ma questu rolu in l'interpretazione di Anthony hè assai veritatibile è sinceru.

Ma questu ùn hè micca surprisante, perchè Anthony hè un veru uttinista chì hà sapi funziunamente funziuli distinti. Hè statu sparatu micca solu in diversi seri, ma dinò in versione sericissima per screen. Per esempiu, unu di elli hè Macbeth di Shakespeare. A strada, hè interessanti chì questu hè u tipu di rendiment chì Anthony hà sempri vulutu mette nantu à u gruppu di "Buffy", James Marsters. Ma era Anthony chì hè onoratu à ghjucà à l'adattazione di sta famosa scena. In questa produzzione, Anthony tenenu u Regnu Essuitu Duncan. Ùn ellu ùn hà mai esce chì hè un cantante. Head poverò un album cumuni cù u cantanti Giordem Sarah, chì hè chjamatu "Music Ascensores".

Cusì, pudemu cuncludi chì à u mumentu Anthony Stewart Head hè una persona felice è riescita. Viiu cù a so amata donna è e fimmini, participeghja in prughjetti interessanti è sapi chì u so travagliu sempre u piacè è u publicu hè sempre felice per vede nantu à a scena.