Entrevista di Andrey Chernyshov

Andrei Chernyshov cun cunfidenza pò esse chjamatu unu di i più "charming è attraenti". L'apustu textuale è u talentu indisputable purtate à a biografia creativa di l'attori di decumenti di diverse roles in u cinema è u teatru. In u 2006, Andrei si ritirò da u Teatro Lenkom, induve hà travagliatu per 12 anni, ma ùn abbandunà e atti dramaticu è oghje pò esse vistutu in l'interpretazioni divertente di Andrey Zhitinkin "La Signora è l'Omi". In a nova film di Sergei Ginzburg "Bitch", sparghjimentu chì iniziu pocu ghjorni fà, Andrei tocca u rollu principali - un boxeadori prometitore cù una destinazione difficiulana è micca un caratteristicu pocu cumplessu.

A film "Bitch" in assai manere about boxing. Avete simu accunsenu à participà à u prugettu?

Certu, vogliu piace u pugilatu com'è spettaturu, è piacevule tuttu attaccatu cù stu sport. Allora hè assai interessante per fà relazioni umani è revela i caratteri di i caratteri. Per esempiu, in l'imaghjera ch'e m'avete offeratu à ghjucà, ci hè un tumore: una persona facenu u sforzu per cambià qualcosa in u so destinatu, chì hè sempre interessante.

Avete fattu boxing?
Prufessiunale, ùn era micca implicatu in u pughjilatu. Allora, aghju un paru di guanti. In fattu, hè un sport assai bellu e intelligente.

Clever, perchè?
Perchè un bon boxeur hè una persona talentu cù una fantasia viva. A forza fisica, per suprattuttu, hè necessariu, ma hè ancu di pensà.

Dìdeci di u to core di u vostru eroi in più detail?
Hè un ghjudiziu chì ùn ùn parte micca di i so principiu di vita, è per quessa chì à u principiu di a film hè stata in una situazione tali deplore quandu era di guadagnà soldi extra in i club. Hè un pocu disappruvutu in a vita, ma in u so destinatu hè una ghjovana chì prupone per piglià tuttu in i so mani. È pocu à pocu, u so crescitu internu pruvene in u locu, circonda di novu hè diventatu è rinviatu à a vita nurmale.

Cumu si preparava pè u filmu, cunsultatu cù i prufessiunisti?
Certamente. Avete un cunsigliu - coach Andrei Shkalikov, chì m'aiuta assai. Questu hè un boxeore assai bonu, campione di l'Europa è di Russia. Ferraciamu cun ellu, è me preparesimi per fà affacciari un veru boxeur.

Dopu tali furmazione pudaria scrive u ring in vita verita?
U sport, cum'è qualsiasi altri attività, quandu site dedicate à u professione prufessiunale, duverà dedicà a vostra vita sana. Per esempiu, se una persona si prende in a folla è si chjamà un actor ... Ma ancu ùn sò micca chjamatu un boxeur. Questu averebene da fà constantemente, è questa hè una professione difficili.

Cumu successu chè vo hà sceltu a professione di l'attore?
Ùn aghju micca scurdatu, era in una zitiddina distanti, in qualchì parte di a quarta classe. Aghju decisu per mè chì mi vulia diventà un attore. È a siconda tempu aghju intrutu in u College Shchepkinskoe.

In chì ghjocu site oghje ghjucà?
Aghju ghjucatu in l'intrattenimentu play "A Signora è a so Men", chì fù sceltu da Andrei Zhitinkin. I sò partner sò Lena Safonova, Sasha Nosik è Andrei Ilyin.

E dunni si pò vede stu rendiment?
Questu hè una entrepresa, è a ghjucà à i diversi posti, pocu tempu in u Teatro Mayakovsky.

Andrew, perchè vo site tutti i luntani di u Lenkom?
Cusì accade. Probabilmente, era sulu u tempu, è ùn aghju micca avutu nunda, è u teatru hà capitu chì ùn pò micca mantene nisun modu. Ma aghju amu u rispettu di Lenk.

In quale prughjetti sò sempre sparta?
À questu tempu, sta film hè tutte u tempu: furmazione, furmazione, scelta assai stretta chì hè scattata, finu à tutte l'altru avete da rinunzià. Avà ancu à u prughjettu "Una Notte di Amore" in STS.

Quale site di "Una sira d'amuri"?
I play u villainu principali - Kaulbach, chì riclama u tronu. Hè chjamatu villellu, ma ùn pensate chì u mo eroi hè un villanu. À quellu tempu, l'altri fù spunalizatu, perseguitatu, traditu. E questu omu rende u tronu, ellu voli boni per a Russia.

Hè interessante per stà à una stampa storica?
Hè sempre interessante per esse sparatu in un filmu stòricu, ma hè più difficiule, perchè ùn ricorda micca l'etiquette di quellu tempu: per esempiu, cumu a ghjente di l'urigine noble manghja, bevirava, si stà. È mi piace ancu u mo rolu à esse scrittu più extensivamente, ma u formatu di a serie, sfurtunatamenti, ùn permetti micca un studiu più profcu di i matte.

Avete i piani di u futuru?
Aghju veramente vulemu per relaxà. Pensate, pause è da novu, sparisce in un locu è novu u travagliu. In generale, una persona hè mai cuntenta: quandu ùn si sparisce micca, hè mala, quandu si sparghje è ùn pò micca restà - ancu. Ma, sicuru, quandu ci sò suggerimenti, hè un piccatu di lamentà.

E chì cosa duvete fà, avete un hobby?
Per quessa, ùn aghju micca un hobby, ma avà sò interessatu in u boxing. In generale, avete a pinsà di qualcosa, forse pudete aduprà a coglie matchboxes ...

In u vostru parè, induve ci pudemu esse più veramente, in u cinema o in u teatru?
A filetta stissa permette una esistenza più verità, ma in u cinema è più ingannu, perchè parechje duplicate. È in u teatru chì site in fronte à un spettore chì vi aspetta da una distanza di parechji metri, è ellu crede o micca, ùn pudete micca riparà nunda. Invece, u teatru hè una cunvenzione, esistemu in paisaghji artifichi, è in u cine pò esse furnitu tutti cum'è in a vita. Eccu un latinu assai interessanti.

In i nostri pellesi realizati recentemente, quale si pò esse suluzione?
Forsi, dopu à tuttu, u film più forte di Mikhalkov hè "12". Ùn si pò dì chì questu hè u mio cinematograficu favuritu, in particulari in u travagliu di Nikita Sergeyevich, ma da u puntu di vista prufessiunale hè simplicemente sorprendu, chì manca diversi di e nostre film.

E si pigliate una scala più grande, chì pensate, à chì livellu chì avemu avemu u cinema in u paese?
Avà, ringraziatu à Diu, u cinematograficu rinatu, è crede chì tuttu u so ritornu torna à u nivellu di u cinema soviimicu quandu u cinema era assai forte. Ci hè parechje ghjente di talentu in u nostru paese.