Biografia di Andreichenko Natalia

Quale hè chì ùn cunnosca Natalia Andreichenko? Questu, veramente, hè una pregunta stupida, perchè tutti canuscinu sta donna. Dopu tuttu, tutti avemu vistu a film, chì hè una famosa biografia di Andreichenko. Iè, sì, avemu parlatu d'una di i pittura musicali più famosa, chì hè diventata a famosa biografia di Natalia. Questu, sicuru, a film "Maria Poppins, addiu! ". In casu, a biografia di Natalia Andreichenko hè cunnisciuta micca solu per sta film. In a biografia di Natalia Andreichenko ci sò parechje altre belle pittura. In generale, sta talentosa attrice hè sempri sorpresa cù a so feminità è u talentu. Natalia hà l'apparenza è i modi di una donna vera. No sorpresa, era Andreichenko chì hà ghjucatu a babysitteria in inglese Maria, chì, cù a so bellezza è l'incantu, guveri ogni ghjornu, adulti è zitelli. In più di l'apparenza è i moddi, Natalia hà una bella vuci. Andreychenko - questu hè esattamente u rapprisentante di u sex fair, chì combina tutti i megliusi chì una donna vera pò esse. Dunque, a biografia di sta maravigghia donna di u cinema sovietsu, hè sempri interessata di parechji è parechji.

Infancia.

Natalia hè un nativu di Mosca. Hè edità chì a so biografia hà iniziatu è era natu u 3 di maiu, 1956. I so genitori eranu un populu intelligente è educatu. Dad hà travagliatu in a fabbrica di aeree, è a mo mamma - in u Ministeriu d'Educazione. A zitella di a prima zitiddina interessa in l'arti. Quandu era solu cinque, i so genitori a purtonu à u ballu L'Adore Durmante. Natasha hà piace assai ciò chì hà vistu nantu à u palcuscenu, chì a zitella dicide, in ogni modu, di divintà ballerina. Dighjà in u terzu gradu, hà organizatu un ballet di produzione indipendentemente à a scola, mentri no solamente inventendu u scrittore, ma ancu à cantà i dances nantu à ellu stessu. I parechji vittiru in a figlia un iniziu creativu, dunque si dava à una scola di musica. Prima, a zitella anu apprinnia da toccu à l'acordeiu, è poi hà ancu urdinatu per piglià lezioni in a classa di piano. Tuttavia, vale nutà chì Natalia interessa ùn solu in l'arti, ma in u sport. In parallelu à l'studii à l'escola di musica, Andreichenko anu in batta. Ma era un hobby, perchè Natasha hà cunnisciutu quandu stu sport in influenza a figura. Dunque, ùn hà micca pigliatu assai interessu in ellu, perchè chì a so figura ùn deve esse elegante. Quandu Natalia hà studiatu in u culleghju, un altru passatru seriu per a so era littiratura. A zitella pensò per un pezzu di tempu chì ciò chì hà sempre in a vita. À quellu momentu, ella evena pratica decide di entre in u facultu filològicu à a Università Statale di Mosca. Ma, dopu à tuttu, hà sappiutu tutte e prosa è cunse, a zitella dicidi chì volse intrinu in u teatru. Allora era.

Primu, Natalia hà custatu articuli à l'Scole Schwepkin. Ma, sfurtunatamenti, Andreichenko ùn site micca. Hè veru, stu fallimentu ùn hà micca firmatu Natalia è ella arrigò à i schedari, ma avà hè già a VGIK. Ci era questu chì a zitella ricivutu una educazione tiatrali. Studiau in u studiu di Sergei Bondarchuk è Irina Skobtseva. Hè veramente un grandi successu, per entre i attenti di talentu è cunnisciutu. A strada, a zitella hè cuminciatu à esse sparati mentre studiava. U primu ritrattu, in chì Natalia hà ghjucatu, hè stata a film "Da l'alba à u tardi". In dudu, Andreychenko hà ghjucatu in u 1975.

Una carriera riescita cum'è una donna verita di u cinema Sovièticu.

In u 1977, Natalia si graduò di VGIK. À quellu tempu, hà ancu fattu quattru roli in u filmu. Hè nutate chì ancu dinò, Natalia puderia ricurdà u visor. Forsi l'omi ùn anu micca cunnisciutu u nome di a zitella, ma, in ogni casu, anu ricunnisciute i so imagine, chì parle di u grande talentu di l'attrice. Ma a famosa Natalya hè quandu hè apparevuta in a "Siberia". Hà u rolu di Nastya Solomina, una bella ragazza da Siberia. Hà vintu u cori di l'audienza in questu modu, è, di ddu momentu, principia a so attività di carriera com'è attrista attraversu. Natalia hà sempre chì u rolu cum'è unu di i migliori. A strada, vale nutà chì a film riceve un premiu in a festa di Kansk. Era solu in a squadra suvièticu chì era statu indicatu pocu, postu chì u cummoccu Curatoru fu à l'étrangeru è ùn hà micca tornatu.

Dopu "Sibiriada", Natalia fici cù un'altra film interessanti, induve hè statu prumuvutu di diventà cum'è una attrenda dramàtica. Hè Samsonov Samsonov di "Fabbriche è poeta". Dopu questu, Natàlia toccu à i rodi memululati, ma memorable. In 1983 a seconda onda di a popularità di Andreichenko principia. Hè da quì chì u filmu di "Novu militariu militari" vinni fora, è, sicuru, l'imaghjina inesanzu "Maria Poppins, Adiós", diretta da Leonid Kvinikhidze. Hè stata in questa film chì Andreichenko hà scupertu per tutti chì u so fasciu di a feminità, chì nimu avia avutu nuditu. Dopu tuttu, in tutti i film di prima, hà ghjucatu belli formi magnifiche, belle bellezza di Siberia. E all'impruvvisu, nantu à e pantaloni parevanu un magre, cum'è un abituitu, una dittissima donna inglesa, chì teni un grande capacità musicali è coreografica. Hè stata in a film nantu à Maria Poppins, Natalia hà sappiutu esse manifestazioni in tutte e so cumpetenze è i talentu. Questa foto adurata è adurata tutti i zitelli è adulti. In a film "Maria Poppins, Adieu" hà crisciutu più di una generazione di i zitelli, è tutti sò sempri furtunati cù a bella cappedda magica. A strada, vale nutà chì tutti i canzone eranu scritti di Maxim Dunaevsky, chì era u maritu favuritu di Natalia Andreichenko. E a canzone in questa filmu per i so eseguite a nina still unknown, è, in cunseguenza, u cantante populari, Natalia Vetlitskaya.

In a Novella Militari-Field, Natalya hà un rolu cumpletu. Ellu ghjucà Luba Antipova, una donna forte chì hà sappiutu per passà a guerra, sopravvive tutti l'horrors è, à a fine, hè sempre felice.

Natalia Anderchenko hà ghjucatu assai roli interessanti, è da quandu partissi per l'America. Idda spirau cù u so maritu è ​​andò per Maximilian Shelle, a quale hà cunnisciutu quandu u direttore vultò per sparghje in Russia. A donna hà struitu per un bellu pezzu in America, ma ùn si pudia diventà cum'è famosa è amatu per u publicu. Quandu u matrimoniu distruttu Natalia hà tornatu à a so patria. Ellu hà principiatu à ghjucà à u pelle è a ghjente accedeva. A data, Natalia hè un realizadoru è impegata in a pulitica. Hà una figliola è un figliolu: Nastya è Mitya, chì adoptenu da a so mamma un talentu per l'arti. Allora, chì pudemu dì da cun certezza: a vita di Andreychenko hè successu.