Anastasia Volochkova cuntò à u prublema propiu di u so mantellu

I servitori di celebriti anu da esse risolvi senza funziunalità, perchè u servitore di a ballerina Anastasia Volochkova hà da esce di situazzioni difficili. U fattu chì u "anzianu Rae" hà da piglià cun l'esse dichjaratu da l'attrice assai populari.

Una di l'ultimi difficultà facciati da Raisa hè a mancanza di gerunfi in a nova casa di a ballerina. Malgradu u fattu chì a palazzu è veru luxu è hà assai ogetti funzjonali è decoratori, ùn ci era nunda in piace i fiori. Se in appartamenti simpatici hè permissibile di mette un bouquet in un vasu di vetru è ancu un bucket, in a casa d'Anastasia Volochkova hè inacceptable, perchè ella hè un grande puntu. Hè bellu chì a maiò parte di i bouquets sò digià in i canzone.

Infatti, sta settimana l'articulu riturnò in casa cù bouquets ogni ghjornu. A maiò spessu si daveru i so aromi bianchi preferiti. E a maiò parte di tutti i bouquets chì hà ricivutu da a presentazione di i primi "Silver Galosha" è "Fatal Donna".

Anastasia stessu chì, in modu chì e donne di ricivete belli fiori com'è rigalu, ci vole à creà e belli fiori, è ponu cumprà cù e cose simplici:

"Com'è un esempiu simplice: Se un amatu, amicu o invitatitu dumandate per un pezzu di pane, prisentanu stu pane in un bonu prugettu. E pudete fà more !! Believe me! Roses sò à i vostri pedi! ".