Quale hè vampiros di energia?

Vampiri vive trà noi? Altra nuvità, ancu tutti i riti di i so fratelli sanguinesi? E si veramenti di i telenovelli di televigilanza è viaghjà in carrughji di a cità, solu invece di sangue chjappà a nostra energia?


A matina dopu parrammu cù una persona in un tema novu neutrali. E all'impruvvisu, senza raggi apparenti, l'umore cascò è tuttu u principiu di rindiri. Aghjustassi - più, à a sera, ci era sluggishness, piacè, una dolma di rasata. Tuttu hè spiegatu bellu semplice - avete "have breakfast" un vampire di energia. U fattu chì a ghjente scambià energia, sapianu à i tempi antichi. U Rè David diventava vita in u so corpu di u crescente, circundendu a ghjente, servitori sani. I nostri donne ponenu servitude di a so servitore in leia cun elli - micca solu per guardà i cali, ma ancu per esse energizatu.

A scienza moderna sicura chì ùn ci hè nudda "energia psichica" è "forza vita". Una persona hè capacitu per pruduce sola energia elettrica com'è u risultatu di riazzioni chì face in u corpu. Sì i vampiri manghjonu sta radiazione, avianu avutu assai murtu di famu, perchè u prufittu di ste steppu hè insignificante in compazione cù l'espansione gastru è a energia propria. Ma tuttu ùn hè cusì simplice. I sternu scientifichi crèdenu chì ogni ogghiu hè nantu à u so corpu punti biologicu attivi, per quale a so radiazione elettromagnettica passa. U u spettru di freccia dipende se este organu hè sanu o malatu. Ma hè micca tutte A radiazione di tutti i organi è di i sistemi dipende di u situ emotiu di una persona. Emocions negattivi - ingerimentu, teme, prigione, inveza - porta à l'aspettu di freqüenzi patologichi. Criranu un aura negativu o un campu di una persona. Vulendu o micca, ma questi frequenza patogenuali sfaccianu l'armunia in u corpu di l'interlocutore. Cum'è un risultu, «centri elettriuli» - mitocondria - cumincianu à prumove l'energia di furnitu à u tisu, è a persona si sona.

In cerca di un donu

I psicologichi spieghjanu l'energii vampirismu cù prublemi chì a ghjente avia in a so zitiddina. Sì u zitellu era tempu pianu, si ùn avia micca bè calore maternale, diventerà a so vita in modu inconsciente in circà un "donu". Tali persone tuttu u tempu aghjunghjevanu, tirendu l'ànima, dumandà: dà, dà, dà. Ma ùn importa ciò chì dùnanu, sò sempre picculi, perchè non pò accettà l'amore.

Un altru tipu di vampire creci in matri chì si aghjunghja à u so zitellu, chì ùn li micca permettenu à pisà u so propiu. Quandu u so zitellu crisciarà, ùn pò esse esse senza ricuminà l'altru. Perchè vo avete resezurvatu tuttu, fate tuttu, cunsistenti à cunsulallu, straccià da un state deprime. Ma a maiò parte di l'energia vampirsi sò i zitelli, chì i genitori ùn pagà micca. U zitellu deve cumpurtà qualcosa fora di a strada per piglià a mamma d'ella, perch'ella a certa manera si reacciona contru à ellu, ancu cun un crite, una bufetaghja. Tali persone puderanu pruvucari scandali per tuttu u tempu, perchè ùn sò micca sapè cumu ricaricamentu di l'energia.

A menudo, i vampiros sò diventate omu vechju chì anu struitu una vita infausta. Scatate i ghjovani, odè novi ordini, criticate à quelli chì l'anu vicinu, eviendu sentimenti recículi di u listessu tipu. Sicura chì, trà e figlioli anziani, ci anu ancu i maghi prudenti chì anu capace per entra in una interaczione biulogica cù un ambiente mudificatu, è piglianu una nova vita. Ùn avete micca bisognu di "donatori", elli piglianu energia da a natura, ricordi piacè, una cumunione amica cù i so nabbri.

Vamp Masquerade

L'energia di i vampiros sò spartuti in attivu è passiu. Attivi sò spessu ponu esse truvati in locu di parechji manifestazioni massi: in manifestazioni, manifestazioni, cuncerti di roccia, battelli è battelli. Questu puderanu pruvucalli scandali in u metro in l'ora di punente, travagliani in i gestiti di casa è diversi istituzioni burocrati. A so averia hè di causà irritazioni in l'altri. E i vampiros di energia facenu inconsciente. Comu regula, si agiscenu sottu a slogan di cummattiri pi ghjustìzia, o fate di sguassà u so postu à ognunu.

I vampiros passivi sò utili, educatu, insinuate. Vistu Natale cun adorazione. Un "poviru relative" pò assicurà tuttu u ghjornu à a casa, lamentando di a so parte pesada. Qualsevolu averebbe cunsigliatu, ella sempre hà argumenti contr'à ella. Ùn ci hè micca soldi, perchè u travagliu ùn si pò esse truvatu, ma per quellu chì hà trova, a salute hè debbule, è per esse guariti, u soldi hè necessariu. E so - round. Inoltre, sta persona sfurtunata ùn pò esse suluzione è esse silenziu: "Fate vostri cosi, ùn fate micca attentu à mè". Ella surtarà solu quandu u "donatore" si trova intesa u infelicità.

Questa persona si chjama sempre à u ghjornu incorrectu, per esempiu, quandu a tavola hè bagnu scuntatu o ghjustu affaccà, o à u mumentu di discegling u filmu chì vi vede. A prissioni di stu vampire hè quasi fisicu. Ci vole à chjamà una persona à francizza, è poi l'arme cù una bocca fredda: "Tuttu u stessu, ùn site micca successu". Stu vampire li diciarà in dui contatti chì u mondu hè una basta di scatula, è a ghjente hè boi. È vi sarà assai piacevule quandu ellu hà l'ànima, perchè ùn hè micca solu l'avutu.

Sottilià di steppu

Ogni noi hà una aura - una spezia di screen protettiva, chì impedisce a penetrazione di i campi straneri. Ma quandu avemu spessu un interessu, pare mancu apertu un apertura. Grazie à questu, aghjustemu energia da a natura, classi chì ci piaci, a persona chì amiamo. È in stu mumentu sò indefiamente.

U cumpagnu di energia vampire hè di apre sta «finestra», per dì, per chjama l'attinzioni, per pruvucari l'interessu. In ogni casu, ùn pò solu assimilà l'energia. U so nutrimentu hè a nostra irritabilità, u timore, l'ingerimentu, l'ansietà. E circate tutte e manere pussibuli per sguassate di noi sti emozioni. Sì sì un omu cundottu, perchè u probabbile, pruvate di cunfurmà. Ma in questu puderà formar un blocu di energia, imprigiunatu propiu per stu culpritariu. Allora solu solu un tipu di sta persona chì hà da causà una tempesta di emozioni negativi, è u vampire pò sculaccià l'energia cum'ellu vole.

Cumu prutegrà?

A più impurtante hè di ùn sviluppà vibratorii di vampire: irritazione, còllera, resinzione, inveci. Sì qualchissia vi pruvucà à un scandalu, cundiscenu mentale sta persona cù un capu di vetru, pruvate micca di pagà l'attinzioni, è ancu megliu di pruvà à perdone. Evite u cuntattu cù u poviru displevoli, ùn ci micca guardatu in l'ochju - apre u canali di u cambiu d'energia. Ùn ùn mette in disputi è scandali, ùn importa micca quella pruvucatu chì voi hè stà chì vi protettarà di perdita l'energia u megliu.