Cumu avete fattu usu di u pudete à u primu?

A Sandia, cum'è un omu, hè adornu cù cicati. Dicenu chì cù elli sappiore megliu. Inutili, micca di disgrazziatu quandu ellu sceglite un gustu bonu è ghjustu, avete adigitu à i normi di a meloni di a vita. Ogni pò selezziunate i so cumpagni. Ma micca sempre. Oghje frequentu sò stati rivolti in avvilu chì era u primu prugramu. Cusì, prima di a fini di l'aostu - principiu di sittembri, ùn anu mancu stessi à i rè di meloni.

E si in u sandia ùn sò micca nitrates, salottu è altre mucks, cù l'aiutu di quale u vende si pruvatu di dà un mirare versatu di vendita, i so sustanziali valiate vi faraghju u nostru corpu. U Sandia hè di 80% acqua, cuntene fructose, microelementi è fibra vegetali. E nunda chì dà u raggiuni per contraindicazione. Stu fruttu dulce pò manghja ancu di diabolici, perchè alcuni 40 g di fructose chì u corpu assume senza perde l'insulina. L'autunno hè un mumentu maravigliu per una dieta di sandia. A carmu dulce saziate perfettamenti è pruteghja u sensu di famu, lavine u corpu (un diureticu excellentu), furnisce u corpu cù vitamali B, C è PP, magnesiu, calcium è potassiu. Great news for hypertensors and nucléaires: un cantu suffirenzi di magnesiu ùn permettenu micca a pressione di u galoppu, è in un duore cun calcium ne normalizeghja a funzione di i veturi. U magnesiu aiuta à a secrezioni di bile è a digestioni, interferiscenu cù a dipusizioni di u colesterolu è a furmazione di rinu. Hè suprimi l'excitabilità nervosa è a tensione musculaire. E tuttu questu - per 150 grammi di sentete è solo 45 calorie ghjornu! Chì avete manghjatu di sandia in u primu è ciò chì hè valutatu?

Pumpkin micca standard

Nisunu sarà surprisatu da l'infurmazioni ch'è a padedda hè una bacca gigante. Ma u fattu chì hè di a famiglia di pumpara, un pocu surprised. Dopu qualcosa ùn hè micca ghjustificatu in a nostra idea di una famiglia di cavagnia - massa uriginale. Un dulce nativo da Sudafrica. Ci hè ancu in Iranu, Asia Cintrali, Afganistan è l'Australia, i dulcieti sò sempri in crescita in a natura. In l'annu, l'omu hà sappiutu a "tommà" a sta surgente cun un zuccaratu scaritu (à 11% di zucchero) pulp, è fece cullà una tavola, cum'è una stagnante sandia. Cù a cantina ùn era micca trivializzata - hè cum'è ella! À i cogni sboccani nantu à u stomacu: "15 kg hè abbastanza? E 20 ùn vogliu micca? In ogni casu, per aiutu di cunvenzione, hà livatu ancu metu kilogramu, ancu parte.

A primu paghjola hè stata cunsiderata una farfalla

Sottu Petru, a so carica scarafina era spessu sirvuta in i palazzi per a missa. Ma micca frescu, ma soffiate in ghjiru di zuccherinu. Dopu, digià in u tempu di a Russia tsaristia, per 5 rublione à a fiera era pussibule cumprà un suministru di e sanduli, è à ancu un pane di pane è aringe. Hè megliu di manghja frescu è à tastalli, è per migliurà a vostra salute. Ma hè una firenze "culinaria". Pi cuncipitu, fate un pappu di sandia aperitif, aghjunghjendu una melita pocu. Immediatamente vene u pensamentu di diversi cocktails - da a padedda "Margarita" à u ganciu in a dulce. Hè stata attraversata bole da polpa cungiuna cun una cullette spugna specie - è pè decorate i postri, è per parechji insalati è i platti à platti di carne. Ancu i primi platti cù cocciu aranciu - sopimi friddi. Per esempiu, gazpacho, unni a pulpora di Sandia hè stata cun patata purcina cù pumati, pepini è verdi. Una altra dulce hè a mettia è di marinatu, cum'è pepini o prugne, preparanu meli di sandia (nardek), fà frutti cunfitti è ancu prughjettanu fora di questu. Cù una fetta, u casgiu limu, cum'è brynza è feta, l'alivi, nucelli è e sali, u pumadoru, u jamone, u coriandru è a menta cose cun piacè. D'e costi di cunfine cose una maravigliosa marmellata, aghjunghjendu vanillina, agrume, spicule per u savore è l'aroma. I bianchi chefs chini bianchi parte di a crosta nantu à u fruttu in oliu cù l'agliu, a cipolla, u zuccheru è u ron.

Flour choice

Per ùn fallu vittimà di a diarrea è avè un veru piacè cù u gustu di u dulce, aghjunta à tali règuli.

Ùn pudere micca cumprà sardini di pezzi, di autucratichi, etc. Or, almenu, interessate in documenti per u sandia.

Sceglite un dulce cù un fondo foggi è raghji più ligne.

■ Avoidi specimpi troppu chjucu è massa grande. U pesu mediu di dulce hè 5-7 kg.

U Sandia ùn deve esse senza matt revestimento, grizzu è ciappi. Insegià cù cura di u fruttu: un locu pocu putente cun un puntu in u centru - quasi una guarantiscia chì a dulce hè stata injectata da nitrate da una siringa, per "riunioni" prima.

■ A "cola" hè sugandosa è secca, ma ùn hè micca cuncessiva, perchè hè u primu segnu di longu almacenatu.

I Sandelli sò in dui genre. Fighjulate quì sottu a "cuda": u fondu di "uva" hè più bellu, è u cinghierà hè più grande in diametre. "Girls" hè cunsideratu custera: si trovanu assai pezzi in elli, è ci sò più sugari.

Aduprate u puntu giallu in u focu di sandia - siddu hè luminoso, da toccu u pianu, u fruttu ripens. E se a mancia hè troppu grande - mancava u sole è u calore, è probabbilmente a sandia hè urente è dolcezza.

Posa una suttile di una banda è una altra: l'arricchimentu vi farà un ecu sonoru, resonate è dà in l'altra banda, a carne immatta hè densu è u sonu in u so grosu diffonde cun difficultà. Squeeze u dulcezzu cù i vostri mani - u maturi hà presu cù curazione.

Quandu vene in casa, cullate i bagnu in un bacinu o un bucket d'acqua: a matura si nera, è u verde si affucò.

■ Pulp pò diri assai di a "cumpusizioni chimica": se ha tene un rosso cù un viole, culore, vini olii è densi, brillanti è lisce, è micca un cuteddu sugranu, significa dulcezza è sicura "pinnata". Pudete passà una pocu di spirienza: se a pasta pulita maturata in un vetru di acqua fa trattatu nuvole, a zucchina hè "dritta", si ponu rosa o russa - uva "chimica".