Anesteticu per a cirugia plastica

À un cirujianu plasticu durante l'operazione puderia cuncentraziu quantu possibili, hè necessariu chì u paci "ùn mancu interferiscenu" cun ellu - era tranquillu è tranquillu. A lu pazientu rinfriscata sana è "ùn interferiscenu" u circhju, un bon anestesiologista-resucità è l'appiegazione di l'anestesija per a cirugia plastica hè necessariu. Questu hè a catena.

Calma, solu a calma!

Qualchissia compara à u travagliu di un cirujiru operatore è un anestesiologu à l'azzioni di un paru di pilotu di cumbattenti in una battaglia aeree, induve l'unicu dirigenti, l'altru, l'esclave. È da u nivellu di u piovulu d'un paru, u risultatu di a battaglia è u vuluntariu in tuttu ci dipenu di a so intelligenza di un amicu "da una media".

Forsi a sta cumparazione hà u dirittu à a vita. L'ansietà hè, veramente, un compendiu assai impurtanti di qualsiasi operazione quirúrgica moderna. In particulare, si hè una quistione di cirurgiaria plastica. Quì dettu chì a legenda sùbitu à literalment à milimetri, è hè necessariu chì micca solu chì u paci hè tranquillu - chì i musculi di u so corpu si sò assicurati assai è permettenu à u scultori-mèttru à "cut off excess" cù precision d'una jojcia. Eccu lu rolu di u "primu signu" hè per un anestesiologu.

Fiducià i vostri "maghi"

Ùn crèle micca quelli "heroi" chì, suppostamente, sò micca senza scantu à a table di operazione. U timore di l'operazione hè abbastanza naturali per ogni persona. Per vultà esse bisognu ... ma ùn, micca u più "majuri" ukolchik - prima di tuttu, a fiducia máxima in l'attitudina di l'equipa di brigate.

Ùn hè micca un accidentu chì l'etimulugia di a parola "medicale" remonteghje à e razzi slavonii originali: prima "vrati" significava "parlante, parlare". In a lingua bassa lingua búlgara, a parola "medico" significa un sorcante, un omu di medicina. È in u Serbo-Croatian "duttore" hè un sorcerer, un sorcerer. Allora, preparanu per l'operazione, prima di tuttu, pruvate di cunfidenza di i vostri "maghi". Ma micca solu una parolla - per vede i certificati chì confirmenu u livellu di qualificazione mèdici, crede à mè, ùn hè micca ferite.

E più impurtante - à l'equipaggiu tecnicu. Alas, ancu oghje, in u XXI seculu, pò esse adupratu una clinica di cirugia plastica, induve ùn ci hè nimu, un anesthesiologu di tempu, ùn hè micca un unità di reanimazione moderna. Questu hè nurighjeratu micca à u livellu di l'arti, è ancu articuli - i persone chì travagliendu in such conditions, probabilmente, seranu più appaciutu chjamati "shabashniki" ordinaru.

Sè vo site prontu per confundà a salute è a vita per elli, una vyvododin: sì un fan of coscimentu i nostri nervi, in a famiglia destinazione in "roulette russa".

A stu rispettu, u persunale di una di e cliniche pulversale di cirugia di plastica di Mosca "Duttore Bellezza" pò esse a calma: quì hè u livellu di l'equipaggiu, è l'attitudine in quantità à i malati - chì hè nutatu da assai di elli - senza esaggerazioni, à un bonu livellu europeu. Vovsiakom, cuncetti sinceri di gratitudi à u so indirizzu, clinica anesthesiologista-revitalizadora Igor V. Arkhippi hà amparatu assai di volte.

U cuncettu d'una anesthesia equilibrada

Quale tipu d'anesthesia per sceglie - generale o lucale - hè per i terapisti. Questu hè dipende, prima di tuttu, in a natura è a cumplicità di l'operazione futura. L'anesthesia lucali hè più spessu usata in contour plasty, cù a eliminazione di formazioni benigni cutanichi - questu, in questi casi chì l'ughjettu di l'intervenzione kirurgia hè una spazi relativamente chjuca di u corpu.

L'anestèsimi ponu injected intravenously - per trasfurmarà u paci in un so ammu di u sonu medico. Per questu scopu, i droghe particulare sò usati chì guarantiscenu una pienza completa durante l'operazione è l'absentie di reazzioni negativi dopu: dopu à despertanti, una persona ùn ùn hà micca sapienze nuvulous, hè in fine.

In certi casi, per una analgesia più larga di una parte specifica di u corpu, l'anesthesia intravenosa hè cumminata cun una lucale. General hè aplicatu durante a cirugia plastica, quandu u paci ùn ùn hà l'oppurtunità di respira indipindente (per esempiu, cù rinoplastia).

Probabilmente, ùn ci hè nè u sensu per sparghje quì i lettori cù tali "sutilzzii" prufessiunale cum'è l'indipindenza di l'usu di relaxanti musulmani, opioids. Sperma di dì chì in a cirurgia muderna, chjamata cirugia Iplastica, u cuncettu d'anesthesiuta equilibrada hè attivamente utilizata, quandu a variante ottima di anesthesia hè elettu, abbastanza còmico è u circhju - di guidà cum'è più possibili.

Miti nantu à "storia di horrore"

Bé, un pocu di u "terribbili". Piuttostu, à ciò chì devi teme, a currente hè solu micca necessariu. Probabilizente, parechji si avianu intesu di scontri anafilàcticu: a reazione allergiunale di u corpu umanu à l'anestesi injected. Allora, prima, sicondu l'statìstichi, succedi quessu per 10 000 anesthesi, è, sicondu, l'anesthesiologu chì ritenu hè chjucu.

U puntu hè (è di a clinica di bellezza "Duttore Bellezza" quì, quandu dicenu di novu à u puntu di prima) chì, prima di l'operazione, u paci hà bisognu di studii testi di laboratorii, durante li quali i studii sò realizati nantu à anestetiche. Solu u sicuru hè sceltu. Inoltre, i medicini muderni anu una allergiièvule bassa ridenza. Inseme, tutti queste fattura reduci u risicu di scapulari anafilatticu à un minimu.

Duranti l'operazione stessu, u paci ùn ùn hè per una seconda stanza senza a surviglianza d'un anestesiologista-resuscitatore cù stu apparatu supersensibule, a riazione à qualsiasi cambiassi in u statu di salute di l'operatu sarà instantàimu.

È u "swish" di questu par - un cirujano plasticu è anesthesiologu-risurmitore - sempre garantissi "volu" in u modu regulare.