Apertura di u dulcezza per a pelle è u capelli

Forsi avete avvistu chì durante l'estiu assai amici cambiani, si sò più belli è ancu di più di cremassi, a so aspettu acquite frescura è ghjuventù. U fattu hè quellu questu ghjennbaramente u nostru corpu è l'urganisimi assai vitamini è sustegueri utili, ùn avemu micca ancu avutu chì quandu, è cumu pudemu di maestru. Durante u tempu di l'estiu, u cunsumu di frutti è di vegetale aumenta assai assai, una gran varietà di frutti avvicanu favurmente micca solu u nostru munnu internu, ma ancu cambiamenti esterni. Hè vale avertitu chì casi tutti i frutti pò esse cunsumati dintra è fora. E ora u tempu di u dulce hè ghjuntu bellu aspettu, ma sta piccula foglia ùn hè micca solu succosa è dolce, cù l'aiutu di a padedda, pudete fà magliugimi mascaras chì sustene a vostra bellezza.


In i spazii espaciati russi, a sandia fù cunnisciuta solu in u 18u seculu, più preeciente, assai sùbbenu infurmatu da quessa solu, chjamatu un gran cucchulu, perchè. in turcu, hè chjamatu hurbuz. Parechje per qualchissia ragiunità sò di i sentineli di calligraciati, per via di a similitudu di a cumpusizioni, perchè ci hè una cunceta è un dulce capimacciu, ma in fattu hè una famiglia di cavagnia.

A curiosità di u dulce

A Sandia hè assai ricca in fibbra, anche, sicuru, quandu ci hè compru, sò micca disprezzamenti è ùn anu micca ammirazione di u gustu di a cellulosa, ma simplicimenti appiegà l'aroma di cianobatteresi, in più, a dulce quassa a sete in u calore. Ma quì u nomu regflumenu principia a benefiziu di u primu, si destra di l'intestini da a scogliera, enrique a flora di l'intestini, sguassà u colesterol preghjudiziu da u uctatu.

Inoltre, probabilmente, assai pirsuni sapemu chì a padedda hè un forte diureticu da u so zuccadoru curativi, chì aiuta à purificà i riti, perchè a sona ùn accumuleghja micca, a padedda hè assai utili per i obezii. In ogni casu, utile in una padedda assai, ma u sughjettu hè tutte e proprietà medicinali, ma solu l'appiecazione di u dulce per a bellezza esterna.

Bellezza di u dulce

Se u tema hè traduitu a bellezza esterna, da seguita, viaghjate di ricurdà chì a dieta di a sandía sorprendentemente in un corpu di pocu sguassà u pisu eccessivu, questu hè duvutu à u caldu cuntenutu di caluria di a padova, in a pasta di 100 grammi cuntene 38 kcal. Intantu, hè pussibile abbastanza da una sandia è agghiunce, perchè e donne pò fà per elli unloading jours, manghjendu solu una dulce, senza chì una dieta hè necessaria.

Elementi di a sustancia

U Sandia prima di tuttu, hè acqua, chì in u 90%, u 10-12% restante sò spartuti trà i glucose, saccharose è fructose. In a sandia sò sustintamenti assai impurtanti per l'intestini, cum'è a pectina, assai minerali, di a proteina vegetale. Trà i minerali sò phosphorus, potassium, sodium, iron, magnesium and calcium, ci hè ancu una vitamina B. Ma in l'ossi, chì ùn si micca, è saltate in u stomacu, cuntene una gran quantità d'olii grassimi, a basa, àcitu vegetale è sò assai Valium cum'è cosmicu significa assezione perfetta à e rivolta in secca, è sottu una pelliccia grassa.

U pelle flàcca è u dulce

A Stagione perfetta tonu nantu à a pelle, chì ghjè per quessa hè benitisfettu da tutti i tipi di pelle, è hè assai utili à a crescita di a pelle chì a flabbia pare. U zuccaru di Sandia cunfizziuneghja rigurosu a pelle strappa solte, poi ghjustu una napulita in un zuccaru è aduprà nantu à a vostra face, avete bisognu d'avè sta mascara per uns 15 minuti. À u listessu tempu, mantene a temperatura di u zucchero, ùn l'hà micca pigliatu da una freccia frio, fate un calore.

Assai sapi sapè chì u ghjacciu di u dulce, à qualchì volta u zucchinu di sandella hè diluita cù l'acqua, qualchì volta hè cungiunatu in una forma pura, ma hè un tannicellu eccezziunale di sandia hè un tonificante eccellenti, hè pussibile d'asciugare a stare cun u ghjacciu, è poi pirmettisci u gradu pratichi. Stu prucessu si pò fà à ogni mumentu, basta à furnisce 15 minuti, dopu à quale u reste vole esse chjappu è a pelle hè lubricatu cù crema.

In più di a pruprietà tonificanti, a sandia hè dinò un effettu di purificazione. Per purgà a pelle, pudete fà una maravigliosa mutazione di zuccheri di dulce è 50-50 sprade, questa mistura hè adattata per a pelle seca è normale. Per una pezza fatty, u zitellu hè ricunnumatu per u mischju cù u zuccaru di cucumber.

A Sandia hè ancu utili per a prevenzioni di a ghjovana è di a pelle, hè a polpa d'aranciu, hè stanca finamente è impresa in una napkin. Dopu un prugettu cuddà per 20 minuti in a fàccia, dopu à quandu avete bisognu cù l'acqua tè.

Alimentarii è dessentante

Hè digià chjaru chì a dulce nodrava perfetta à a pelle è l'oculta, cusì face una lotioni per frettu a pelle. Hè preparatu da simpricimenti, a polpa hè rinfriscata in un pianu è si spende à a temperatura di l'ambienti per un paru d'ora per permette di tuttu u zuccu per siparà, à pezza per un servu di zucca o ghjuvanu deve esse espritu da a polpa è a mischiglia cù u salinu è u meli nantu à una cullette di a sala di comedor. appressu à quandu 200 ml di vodka hè aghjuntu à questa mutazione è tuttu questu hè guardatu in u vetru per l'usura regulare. Hè guasgiata in un locu frescu.

A sfarenza più nutizie più simplice di sandia hè fatta ancu più faciule, solu tagliatu a pulpa cun un pezzu o un prugnu è applica nantu à a faccia, hè abbastanza per fà sta questa mascara per 15 minuti è lavavvi.

Fun complexion e arbuz

A volte, ancu senza pezzi fora, unu pò capisce è avè chì u complexion hè diventatu insale è pallidu, ci sò parechje raggiuni per questa, è pò esse diretta cù l'aiutu di a pulpa di fragole. Prima, lavate a to face cù acqua cale, fate un dulce di foglia. Dopu quì, pusendu nantu à a vostra face è coperta cù una spugna o una pettine, u prucessu hè abbastanza duranti 15 minuti. Pigliate l'acqua di l'acqua è permette à l'acqua per secca in u modu d'abitudine, senza asciugà a pelle, à a fini applicate a crema. In letteratura in a meza ora, vede un cambiamentu veru in u culore di a pelle è, di sicuru, a faccia sarà più dulce.

U stessu effetti hè u zitelli di Sandia, chì hè moltu cunsigliu è influene u frazu di a pelle di a fàccia. Comu chjaru cumannatu, u ghjocu hè fattu da u zucchino di zucca. U ghjuvatu devi esse fatte movimenti di massaggi nantu à a fàccia durante 15 minuti, dopu à quale hè necessariu lavà di i residue cù l'acqua è lubricate a pelle cù una crema. A pelle grazia à a so propria tonificazione è u flussu di sangue hè littiralmenti rosati at once.

Ammaestra di Sandia per a pelle seca

U zucchinu di Sandia hè assai amichevule cù a pelle seca, aduprà l'humidificante. Wet a cotton swab in juice frescu di zucca è fretu a to face, ma hè micca necessariu di pressa forti è stenderà a pelle. Sì a pelle hè ghjovanu è sicondu solu, hè solu una buccia di carne di sandia per asciugà a faccia, pò ancu massàgiu.

U Sandia aiuta à a pelle

Sì a faccia hè roghjunata o esce da a calzini suli, da quì u zuccaru di Sandia pò aiutà. Per fà questu, fate una mistura di zucchzu è dolce di yoghourt 50/50 è u swab fascià regularmente a mugla. Sì a pelle hè oliu è quì ci pò esse l'abscesses, fate cusì l'alcohol di lotione, aghjunghjendu l'alcoolu in una proporzione equilibrada cù u zucchinu di sandia.

A pulitica di a pelle cù u dulce

Da u dulce, pudete fà una emulsione chì hà da asciuvarà a pelle di l'acne è peccati. Hè cunnuscitatu chì in i graneddi di sandia sò assai acciunità utili, vvtyz di sti graneddi è sta emulsione hè fatta. Pound in qualche manera a pusterità di a Sandia, è aghjunghje l'acqua per elli, una parte di e zene chì deve deve dece parte di l'acqua. Questa emulsione hè usata cum'è una mascara nurmale, hè applicata durante 20 minuti è da una robba cun acqua cale.

Pudete ancu fà un facci maravigliosu da machja. Primu, a pusterità deve esse secca, da poi moltu, aghjunghje l'acqua di sta cumpusizioni per fà una consistenza di crema agria. Avà pò esse usatu, strufinata, sicuru, ùn valuta, adupratu simpaticamenti simpaticamenti a pelle durante 15 minuti. A pesar di a simplicità, questa scrubbre prutege a pelle da l'aspettu di i chichichi, è puru purifica a pelusa morta.

Per rinzà pigge spots sul viso o peccati, u zucchino di zucca cù l'aghjunghje biancu (1 pc) è u zucchero di limonu (20 guttimi) vomitanu, tuttu questu averebbe mistu è l'mascara applica durante 20 minuti, a mascara muste sempre fresca, dopu l'usu, lave cù l'acqua. Contra l'acne hè ancu bonu è buccia d'aranelli, per questu dopu lavatu à a sera, è in a mattina, lubricate a pelle cun una crosta. Quessu sguassà i punti di l'acne nantu à a pelle è generalmente facianu tone di peddi.

Sandia per i capelli

Bonu, chì bellezza senza bellu capelli? Sandia è quì hè un helper, pudete fà una mascara di piadi da u pulp. Dopu questu, i capiddi sò diventani brillanti è suttoni. A pulpa in a forma arrugata hè superimposta per 20 minuti nantu à i capelli, allura u capeddu hè lavatu cù un champagne standard.

Pruvate sempre attente à a natura è utilizate i cosmetichi di un travagliu naturali.