Calchju di u Chicken, u melone è i limoni in a lotta contru i friddi

U principiu di a staghjunura fridda, avemu apertu tandu compra TeraFlu, ibuprofen è altre medicazione, chì in u primu sintomi friddi saranu in dosis shock. I medichi inglesa avvenanu contra i passatimi di sti metudi. Sicondu i so studii, tra 50 à 70 per centu di i frutti, a griginu è i spermi, cù infizzioni respiratorii, attivamente prenzanu i ibuprofen, u paracetamol o una cumminazzioni di elli, un mesi dopu tornonu à u so state morbosa originale, ma cù un aggravamentu di i sintomi . Questu hè chì u ibuprofen, cum'è una droga antiinflamatori, allista la inflamazzioni catarali, ma u corpu risponde billi diminuite l'immunità à infezzione.
Studii di i medichi in un certu di paesi in Europa, i Stati Uniti è l'Israele anu manifestatu chjaramente u rolu posittivu di qualchi di i platti senzeli è di l'alimentu chì pò ghjucà à rinfurzà l'immunità di u corpu à i friddi.

Accuminciamu cu a "penicillinia giudaica" - cusì bughjera chjamata a sopa di pollo. Per millenarii d'anni, i zitelli curavuli è e avè priculevanu per preparà a sopra di pollo in u primu sigmentu di friddi di i zitelli è di i figlioli, cunvinta ch'elli ùn ci hè micca un modu più effittivu. E sempre aiutatu! A cosa hè, in a sopa di pollulu cuntene carnosine, chì hà un potente effettu immunostimulante. U liquidu caldu in quantu improvesu u muvimentu di u muccu in i vini respiratorii, è l'arriccinu appetizing, u gustu di pollulu reduciu i sintomi di u friddu è a gripe - un corpu cù u nasu, a tezza, a grigia. A sopa di salameria assorbe una combinazione unica di nutriutti è vitamini. L'organosulfidi, stimulating the production of cell immune, fallenu in u caldo di cipudioni. Da carotti - vitamina A è caroteneidi, aumentanu u nivellu di anticorpi in u corpu. U nivellu di l'interferonu è i neutròfili hè regulatu da a vitamina C. Li limfochite hè influinzatu da a vitamina E. A carne di pollo hà assai zincu, chì hè bonu per u sistema immune. Tanti prucessi anu cunvalidatu cunfirmatu chì i pezzi di ghjuee di curdoni sò malati meddi duie volte più menu menu quelli chì ignurani.

In parechji casi, cù u dulore in a gola o a tezza, ricunniscite a melella, limonu o una misura di questa coppia dolce. Ùn avete bisognu di scriviri alcuni consigli. A so reputazione per questa "artilleria pisanti" contru u friddu meritava u centu percentuu resultatu. Ogni pratiche tuttu hè chjaru: u mele hè un scambiu di numerosi vitamini è traccia elementi, chì anu un effettu benèficu nantu à i prucessi metabolichi. È in limonu, cioè i vitamini (in particulare u limuni fôru famosu grazia à a vitamina C), assai phytoncides, chì cuntribuiscenu à a mobilisazione interna di e forze in u corpu per i lotti di l'infezzjoni attaccante. L'applicazione cumminzata di limonu cù u melatu rinforza l'effettuate assai di a droga. Ci sò parechji centesimi di ricetti nantu à quale vi pudete appruntate di e rimedii terapulichi o preventivi. Ma i circherosi pedantichi meticulosu vulianu pruvà diverse tipi di meli. In Israele, i zitelli vendu 10 grammi di meli durante una meza ora dopu all'ariu. Dopu qualchì tempu, a freccia di a tazza diminuite, u sonnu di i zitelli addivite. In u stessu tempu, era nutatu chì u risultatu era più posittivu da u melu chì da u dextrometorfanu chì hè oghje. I sperti cridaru l'attinzioni à u fattu chì l'effetti antibacteriali di qualcunu melatu in a inflamazioni di a gola estremamente casi idèntica in effetti, ancu ancu u re di u melicu hè stata pruvata - u meli di Manuka da New Zealand. Quandu u melatu hè cale, per esempiu, in un caldo cibo, i pussibuli i bactericidali sò persu. Quandu l'usu di u meli è di u limonu, u melellu ùn deve esse funnatu, è u limone ùn deve esse sbuchjata. E avemu da asciugà u nasu di tuttu a industria farmacolòfica cù i so pidini è i catinelli.