Biografia di l'attrice Leah Akhedzhakova

A biografie di l'attrice Leah Akhedzhakova hè in Dnipropetrovu in 1937. A vita di l'attrìzia cuminciò à u novu di lugliu. A biografia di l'attrice, in modu, era predeterminata. I paisani di Leah Akhedzhakova sò persone creativa. A mamma di a futura actriz Akhedzhakova hà travagliatu in u teatru. U babbu di Lea, chì hà un orlu ore, prima cantava in una opereta, è diventonu direttore di u Teatro Maikop.

In a biografia di l'attrice Leah Akhedzhakova, ci era parechje foglie scuru è liggeru. A zitella di Akhedzhakova passò in i tempi di a famine è a devastazione. A Sicunna Guerra Munniali passava traversu a terra. In a famiglia di a futura attrice, di u tempu à u tempu, ùn era micca un puntu di compra ancu un pezzu di pane. Però, i parenti di Lea ùn anu micca perchè cori. Hà capitu chì a ghjente hà bisognu di u teatru, perchè ancu in u repertoriu di a guerra, tutti ci vole à qualcosa cosa limpia è brillanti. Parenti d'Akhedzhakova di i ghjente un conte di fata. Fècenu per avè chì l'audienza ricivutu a carica pusitiva nimu, è si n'andò in casa felice è cun alive. Biografia di a mamma di l'attrice hè piace triste. U fattu hè chì Julia Akhedzhakova hà statu sempri listessa. Una volta, mentri era ghjovanu, hà aiutatu u so teatru distrighjanu i biglietti. Era caldi fora, perchè era camminatu à a casa, si cunsumau un bucket di l'acqua è ucco. Tuttu chistu guida à a prima inflamazioni di i pulmoni. Ma a mamma di l'attrice ùn avia micca da andà à l'hospitalu. U teatru per a so era l'impurtante più impurtante è impurtante in u mondu. Perchè, guarì a malatia, chì falava à a siconda infjammazione di i pulmoni, è dopu in a tuberculosis. Lea sempre admirava a so mamma. Forsi, a so biografia per un certu puntu era furmatu precisamente cum'è Julia Akhedzhakova hà sempri statu un esempiu per a so figliola. Idda si ricurdò di manera chì a so mamma hà ghjucatu à u palcuscenicu, è da cough up blood à u scena. Hà capitu chì e rendimenu in i clubs unheats aggravati u statutu, ma avà micca mai avutu u stadiu. Quandu l'avanna di Leah era morta, a so mamma avia tocca à ghjucà, perchè ùn pudia micca cancelà l'attività. Lea hè statu ancu nantu à u palcuscenicu quandu a so mamma hà mortu.

Liya Akhedzhakova hà sempre una ragazza intelligente è talentista. À a scola ella amparò i megliu risultati è aghja a furmazione cù una medalla d'oru, chì era assai orgogliu di i so genitori. Quandu Akhedzhakova hè vinutu à Mosca per a prima volta, ùn era micca diventera un attrice. Sì, sicuru, hà gustatu travagliu di a so mamma. Ma, però, Leah vulia divintà un ghjurnalista è intrì in l'Università Statale di Mosca. In ogni casu, ùn era micca fattu per fà realità. Ragazza intelligente è talentista, chì venite à l'entrevista, hè in colpu di scantu è persu u so cuntrollu. Ùn puderia ancu esse chjariè u so nomu stessu, anzi solu risponde à tuttu i dumande è piglià l'esame di ingressu. Dopu un fallimentu in l'Università Statale di Mosca, Lea hà dicisu di ingressu à l'Istitutu di Metalli Non Ferruvii. Hà succorsata è a futura futura attrì studiai da un annu è mezzo. L'aprenu era facilitu per Lea, ma sapia chì ùn era micca interessatu. Ma a zitella era assai interessata di fà in un cercolu d'arti dilettanti. Ci era questu chì Akhedzhakova si senti cusì. Ella cantava, danced e jucata. In ogni casu, a zitella ùn puderia micca esse impegni solu in u spettaculu amatoriu, è studiu mai u più angore. Allora, Lea hà abbandunatu tuttu è si riturnò à a so cità nativa. Ma allora ùn hà micca statu una longa. Dopu à pensà è analizà tuttu, Akhedzhakova vi dopu à Mosca, ma avà u so ghjustu hè GITIS. In questa istituzione educazione, Leah intrinu in u primu tempu è finita in 1962. In l'ùltima anni ghjera ancu in u Teatru per i ghjovani spettaturi.

A zitella vole veramente un rolu di e princesa è l'altri caratteristi maiò, ma a so apetta avia da essa dissidenti. Eppuru, Lea ùn hè micca particularmente cuntentu, ma ùn rinuncia micca à i rolli, sèntinu chì avìanu diventatu un bigliettu per a so carriera attiva è a vita. Inoltre, Liya hà veramente chjinatu in amore cù certi volti. Tale, per esempiu, cum'è u burricu Eeyore da a produzzione di Winnie the Pooh è i so amichi.

Dopu u 1977, l'attrìzia cuminciò à travaglià in u teatru "Contemporaneu". Hè ringraziatu à questu teatru chì a so destinazione cambiò com'è un attore di u teatru. Eppuru, prima Leah ùn permettenu micca ghjocà serii rodi femini, in seguitu circà Vikicariu romainu in u teatru, chì, videndu chì Lea, hà caputu chì deve ghjucà. Vikiccu hà "Colombin" apposta per ella è Akhedzhakova hà capaci di scopra tutte e so talentu è e so cumpetenze. Idda era una gran attrice, chì puderia ghjucà nant'à u rolu, a fede è u male. Hà fattu un rolu in u ghjocu per Shakespeare, Tennessee è altre famose dramatichi. Parechje di i so rolli èranu nutati da i critichi com'è assai riesciuti, brillanti è veritiusi. Lea hè assai dedicata à u teatru. Per ella, cum'è per a so mamma, l'scena vene sempre prima. Questa donna petite è fràfica tocca i so rolli, dissolvi cumplitamenti in elli, per dà senza scatula. Ella sapi divertisce, faciule è divertitu. Invece anch'elli, in Akkedzhakova, hè esattamente quella curazione, chì ghjera mancanza di parechji attri giovani moderni è attrici.

Certu, Lea hà avemu cunnisciutu micca solu com'è attrice teatrali, ma dinò com'è stella di u cinema. Accumincia a filmar in u 1973 è, in fine, l'audience s'hè amparatu cù ella dopu a vista di a cummedia di l'annu "L'Ironia di Destinu o cù Fà Coppia". "Ogni omu ha statu sempri cumbattutu da l'abilità di Akhedzhakova di cumbattà u grotse è trà tragicomedia, per è duci dolci, graziosu è tremore. Inoltre, tutti l'amici di l'attrìggica dicenu chì sorprendentemente combina a apertura è inseguranzia cù un caratteru fordatu forte, a capacità di pallà è resistenza à tutti tristie è adversità.

Akhedzhakova hà ghjucatu in una quantità numerosa di films chì tutti sapemu è amori. Avà ghjucatu filamentu. In quantu à a so vita persunale, u primu maritu di Lea hà statu Valery Nosik, chì mortu in u 1995. Dopu chì, Lea hè stata sola durante parechji anni, è hà spusatu u pittore Persiyaninov. Ora hè felice è in a dumanda, è questu hè per l'attrice u più impurtante.