Attività solaria è u so impussibili nantu à a salute umana

Cumu l'attività solitaria è u so impurtante nantu à a salute umana i disgrazia a vista? I rai di u sole sò, in certi casi, induve utilisazione per l'ochji. Cù un livellu ridottu di visione (ambliopica) di l'antichità, i medichi ricurdavanu l'annunzià à a sira di u ventu quandu hè in una nebbia. I fiote di l'umidità chjude u spettru blu, perffendu à a retina, è l'ispiritu rossu di i raghji di u sole, arrivendu à u situ di l'ochju, attivate a circulazione sanguinale è migliore a capacità di vedà.

U principalità periculu à l'ochji cù l'attività aumentata di u soli hè una conjuntivitis allergii. Ci hè una quantità di medicini chimichi è omeopatique chì reducianu e so manifestazione, ma u megliu metu hè avè: brew 1 tsp. Turnate a mezza vittura d'acqua, fervente durante 15 minuti. Quandu si richezze, quì u licenziu cù una pietta è intruduce u to ochji dujornu in ghjornu, è per prevene aduprà a mità di una tazza di calde in a mattina è a stofa prima di manghjà di dui simani. E, sicuru, ùn ponu micca negligentate lenti di u sole. Quandu u soli hè in u so aligria, una persona hè devientu in elli. Nisun puntu - in tempu cale, vene un caprettu o un capriccio. I so campi o visor cut off the ultraviolet.

Comu sceglite u luguru di lume?

L'ottima scelta hè di sceglie l'òptica cun l'aiutu di un ophtalmologu. Nisè è adolescenza necessanu de misurarià a distanza entre l'aluminii, perchè si i vetru di vetru si trovanu più o più vicinu da l'assi viscuali, un squint puderà formate. E famusi marchi europei claramente determinate a distanza entre i pupi per un omu (64-66 mm) è una donna (60-62 mm). Questa disparità in i paràmetri hè dichjata da i dati antropomèttique di i europei - i ghjudiziati teneanu dimensioni sferenti. Ma s'ellu ci hè micca un tempu per selezziunà cusì currettamente stu apparatu protettive, usanu temporaneamente alcuna vetru, ancu i mudelli rossi cut off the ultravioletti dannui da a córnea.

À l'ùmmira di copri. In micca casu per a prutezzione da u sole ùn utilizate micca l'esemplu uriginale, hè assai tòxica à a retina, è pò ancu aumentà a pressione intraocular. Pò esse una quistione: induve hè a lòggica, perchè quelli altri in l'atleti di muntagna utilizanu vetru cù un tintu toscane preziosu. In fattu, questu colmu duveranu i vetru un capruurimentu anti-riflettante, è u materialu stessu cuntene un spectru valenni útil per l'ochji: tutti i tonalità di marroni, beige. I pacienti cù glaucoma ophtalmistiche si cunsiglianu u culore veru, hè menu tossicu è ottumu per a nurmalizazione di pressione, chì hè cunfermata da parechje travaglii scientifici. I vetroli di coghju Preferenze di plastica - hè più sicuru è eccettu favurè eccu. Accessori spéculus non mirrored - ùn importa micca. Se u selezziunate per i paesi custiri cù sunshine o pianu di riposu in alta in a muntagna induve a neve ghjanda, dumandate in l'ottichi cristiani cù u più altu livellu di sillargiri di vetri - finu à u 70%. In i nostri latitudini, u 50% di l'appiccicu hè abbastanza, perchè in tutti i regioni d'Europa, in ogni u tempu, u sole volte in una ombra.

Cumu ùn esce da a vista, visti l'eclissi lunare?

Dopu l'ultimu eclissi in Ucraghjia, sò state infurmatu ottu case di cremati retinuti. Pocu sapè ch'ella sia bisognu à 6 semaiu à vede u sole à u ciumium per chì un rimette retinali pare. Questa hè assai periculosa: a visione di u 100% hè ridutta à un livellu di u 15-20%, senza nudda recuperazione, i raghji alle ghjunti i 10 capas di a retina. I recommandé à mira à u sole durante un eclissi sottu à un valdi di soldu o un CD-ROM ordinariu, questu prutege l'ochji. Se ùn avete micca luguru di u sole è si trovi nantu à a strada durante un eclissi, ùn cercate micca quì, leghjite l'horizonte. Grazie à i prucessi fotografichi in a retina durante 35-40 minuti, u quantu dirittu di u pigmentu scuru, chì prutegge l'ochju da una putenza, hè prodotta.

Hè vera chì l'ultraviolet attivate u sviluppu di tumuri maligni? Perchè Quandu ci era micca persiane, si chjavunu chjavi in ​​u ventu occidintali è miridiunali, fughjendu da u calor impensable. À l'estiu turnonu in pochju. Eccu l 'esempiu più vivu di l'aggressioni di a radiazzia ultravioletta. A pelle hè u listessu tissutu. Trattamentu dissudue di questu com'è organu protettive porta à u sviluppu di tumuri maligni (melanoma, cancru). Hè sopratuttu à risicu di persone chjucu, una fila spartuta chjamate i pazienti cun un diagnosi di "vitiligo". A piccula quantità hè culpèvule in u primu casu, è in u sicondu - a mancanza di un pigmentu in a pelle, chì ùn ùn permettenu micca per entra in i so ultravviolate. In i persone cun vitiligo, un sunburn hè stata immediata. L'irradiazione di u solar hè una di e maiò chè a causa di a degenerazione di i celuli di a pelle. Da u puntu di vista di a scienza muderna, hè questu quì. Quanta - microparticulas di energia solitaria - a materia di bombard (è a pelle hè una materia celular), a destruzzione è causannu mutazioni, cambiantà u patronu di cromusomi di i celi. Se la dosi di l'irradiazione ùn hè micca assai alta, allura e cungreghje pò esse riparate. Ma quellu chì ùn hè micca successu, è e tràgichi cunsiquenzi di a nostra trascuranza di ancu questu anni dopu anu riversibili.

Ciò chì manifestazioni di allergii ponu suldà u sole?

Urticaria solitaria (photodermatitis, fitotidermatitis) - a reurie allergii di l'alergii più cumuni cù esposizione prolongada à u sole. U teste di a pelle per l'attachete solar (ultraviolet) hè aggravatu da piglià certi medicazione (contraceptive, hypoglycemic, diuretic drugs, tetracycline antibiotics). U sicuru provocateur d'allergie hè perfumeria. A causa di l'influenza di l'olii essenziale nantu à a pelle, l'Berlusconi cunzidiettu (diminutiu pigmentu scuru in i parti rilativi di u corpu) hè furmatu. Sì avete spessu à u calore, per via di malfunzione in u sistema immune, pudete tastate un aghjunamentu di l'infezioni d'herpes (hè oghji vulnerable à virus).

A persona hà dui omi centrali di u sistema immune: a médula ósula è a timore di timbu. Dopu à quaranta anni, l'attività di l'ultima disminuye è, sicondu a logica, l'immunodeficiency deve esse furmatu. Ma questu ùn hè micca succidutu, perchè in u corpu ci hè un certu numaru di i celi di l'Langerhans chi chjamati chì pigghianu a regulazione di a funzione protettiva di u corpu. Ma dapoi ch'elli sò vicinu à a superficia di a pelle, cù u modu incorrectu di u bronzu in pocu tempu distruttu. L'attività di u ligame cellula disminuisce - è a persona si face vulnerevule à infezzioni virali. Un esemplariu simplice: hè cuntinuatu - è dopu à un tempu chì vinarè da u mare cù un friddu. Allora, noi, i medichi, ricumandemu à sughjurnà in u sole à 9:00 è dopu à 16:00 - in questa ora à u sole Quandu ci hè un spettru di a radiazioni d'onda longa chì aumenta l'attività di i cellulei immune. Quandu u soli sia nantu à l'orizzonte, più forte u spettru di l'altru - a radiazione di onda curta, chì aprite a so attività.

Pudete sunscreen be harmful to the body?

Paradossu, ma quandu anu imprudentemente, sò quelli fotenti capacitanti (sustinimenti chì ponu rinfuzzà l'effettu di a luci). Sicondu a so texture, i creati foto-protettivi sò assorbenti. Quandu u periodu di a so azzioni (2-3 ore) passa, i radicali libri sò liberati sottu a influenzà di i raghji di u sole, chì dannanu a pelle, è l'equipaggiu protettivu accumincia a attuiscenu contr'à noi. Dunque, a crema avissi da esse appiicatu à u corpu à intervalli indicati nantu à u pacchettu, da lavate è offre a cura di a pelle. A megghiu scelta per a spiaghja hè in pienu. Hè cresce chì hè 100% sparpugliatu da a luz di u sole è prutege a so pelle.

Cumu adattà u corpu à u clima di un altru paese?

Ju ricumanda sta ricetta: 10-15 piottiche di rhodiola tintura di rosa o eleutherococcus beate per duie simuli 2 volte à u ghjornu, a matina è dopu à a meziornu, 15 minuti prima di pranzi. Per ùn tene di piglià, hè necessariu durante 5-6 ghjorni prima di u viaghju è dopu à u stessu periodu annantu à a casa d'arrivarè à cuntinuà piglià a tintura - in novu 2 giorni. Hè desirabili u primu 10 ghjorni à u resort per bevande drogues cù enzimi digestivi - Festal, Mezim-forte. Allora vi aiutà u sistema digestivu vi ponu accade una altra dieta. A reurganizazione più grande di l'organamentu sottu un clima è regime climatologicu sse in u primu 3-4 ghjorni. I figlioli (3-5 anni) è i vechji ùn sò micca permettenu à vola in un altru paese per un corpu di tempu - questu hè una tremenda stressa per u so corpu. Per piglià u benefiziu da u restu, hè chjaru invidia nantu à u 21-24 ghjorni - durante stu tempu u sistema immune duve tempu di ristrutturà. L'òrganu adaptoggicu principalu, a glutine pituitaria, s'adattie à un regimente esattamente trè simani.

Pudete u sistema endocrinu falla cù l'attività solitaria è u so effettu in a salute umana? A riazione di un sistema endocrinu sanu à u cambiamentu di a temperatura si manifesta da un cambiamentu fisiologicu in u livellu di l'hormone. Eccu, sè vo site sana è ùn sò micca e malatie ereditarii di a glàndula tiroidea, glucumus adrenale è paratirolochi, u soli hà solu un effettu pusitivu: formate vitamina (aumentà a suntesi di vitamina D), bactericida. Inoltre, i raghji di u sole stimulanu a produzzione di endorfini (hormone di a felicità). Naturmente, avemu parlatu di una sposta segura, duppiu in u sole: in questu casu, i so raghji ùn anu micca à u tessulu di a glàndula tiroidea. Se u soli preghjudiziu a glutola tiroidea sana, l'endocrinologi ùn anu bisognu di a diffarenza frà u nùmeru di pacienti in paesi cù climati diffirenti - Scandinavia è l'Australia.

Ma e persone chì sò in riscu (per esempiu, a malatia tiroidali anu pari passatu), è chì sèrviri di varii malatii di a glàndula tiroidea è glànduli supragliale, unu deve esse pruduttu - u cursu di e malatiei in u calore si deterira. A raghjoni - micca u luminosu di a luz di soli, ma l'effettu di e altitudine temperature: u corpu in excedente produce radicali libretti, diminisci l'immunità, è com'è u risultatu, u statutu di u sistema endocrinu s'agrende. U sopra a excrementu accumpulatu durante u overheating induce a disturbazione di tutti i prucessi metabolichi di u corpu, in particulari, u sal-acqua è u metabolismu di a proteina. L'organimentu perde l'acqua, u salinu, a denaturazione di a proteini (a perdita di i so proprietà naturali). Hè cunsideratu - ingrossu di u sangue, hè difficiule di trasfurmà cù i navi. I fenomeni di l'autointensazione (l'autunumissioni) è l'ipoxica (l'oxygen famine di u corpu) anu crescente.

U sistema nervoso hè più sensibule à u soprappremineriu - i simpatici chì anu indicatu a so scunfitta: in i casi sughjettu, l'insuffizzioni cardiavule sviluppeghja, u travagliu di a glàndula adrenale hè interruzata.

Per ùn invistassi micca u sistema endocrinu (è u corpu in generale), unu deve ancu ricurdatu a "trinità santa", chì hè incompatibile cù u caldu: l'alcool, a nicotina è a cafeina. Aumintate a circulazione sangue, attivate a produzzione di l'hormone adrenaline adattivi, a norepinephrine, crescenu a pressione di sangue, avè un efectu vasocompensente, pruvucate a pèrdita di umidità, esprime di sangue. Se veramenti ùn puderebbe aspittà per vìviri una vetru di vinu o una tazza di cafè, nisun casu, fà in u calori in u sole di u sole.

Cumu u sistema cardiovascular réactuse à l'attività solaria?

Per una persona chì suffrecia di malatie cardiovascular, hè speciali periculate per sopra sopra, cum'è un cumpagnu di a catturica taquistronicia (ritmu di u ciuperturi rapidu), chì hè summamente indesevule, perchè u nostru motor a dettrica assai oxygen à travaglià in such conditions than usual. E cù a malatia ischemica, l'arterii coronarii afflissati cù l'ateroesclerose ùn sò micca capaci di furniscia u musculu di u cori cù un ingaghjamentu suffinenti di sangue, è questu pò ancu pruvucari l'attaccu di angina pectoris.

Hè ancu necessariu di ricurdari un gruppu di malatie gravi chì affundanu à u core, chì debuta è attivate in u sole. Eccu sò malatii di cume di u cardiunale (per esempiu, lupus erythematosus sistémicu, dermatomiositis), chì pò esse accumpagnatu da miocardite - infezzione di u musculu di u cori. I Pacienti cù fallimentu coratoghja sò sopraperrente assai superiori, perchè ùn ponu micca furniscia un regnu di suffissi suffirenziu (cum'è pratica sana), perchè u trattamentu include restrizzione di u fluidu è di volte diuretici (diuriti). Quandu si ponu utilizà indispensabile "inundazioni" di u corpu. A listessa cunsiglii applicanu à i malatie

Ma quì hè a paradossu: in una tempus temperature environnatura una persona hè obligata di crescita a quantità di u lituanu cunsumu per evitari di a deshidratazione vitae (ancu più periculosa per i nuclei). In modu, quandu a deshidratazione aumenta u viscose di u sangue è aumenta u risicu di corpu di sangue, chì pò finisce tragicamente. E accussì sti tensi ùn sò micca necessariamente necessarii per i malattii di u cardiacu, è s'elli succerenu à esse in mare, da u sole è u calore chì deveru accettate, è à l'acqua per esse da a matina è à a sera. I Pacienti cù qualsiasi malatie cardiovascular ùn avè micca esse smegamentu, l'ipotermia è l'esposizione à u sole.

Hè veru chì sottu a influenza di u sole u risicu di sviluppà e malatie ginekulogichi aumenta, in particulare, fibroidi di l'utru? U fattu chì e donne cù fibromioma in u sole ùn ponu esse in tuttu hè una esaguerazioni. In l'urìsimu cunsigliatu per a creme, ùn ci sarà nudda periculazione à u corpu. Riscu risultatu risultatu quandu ci hè una mancanza di u sole. Questu hè di disturbazione in ritmi circadian, una disturbazione in a produczione di l'hormone adaptativamenti melatonin, chì hè caracteristicu di e donne incù trastorni di u sonnu è di a vigilia, chì travaglià, per esempiu, in i turni di notte. Un vastu numaru di studii cunfermanu una freccia più freti di l'irregularità menstruali in questi pazienti cumparati à quelli chì travagliani in u regnu d'usanza.

Cumu l'attività solitaria in lezzione di e pregnant women?

Vulariu cridite l'attenzione à i fatti chì raramenti sò parlati è scritti. Unepochi di studi recordanu un aumentu di u numaru di anormalità chromosomali in e donne è di i so fugliali nascuti duranti periodi di l'attività solitaria più grande è diminuite. Cunsumma ùn anu sapendu: se cuncepzioni hè preciduta da un mesi di l'attività di l'energia sulariu, i fetuses anu più numeori di casi d'abulmani chromosomali, i zitelli cù difetti di u sistema nervu sò più spessu nati. È in i periodi di bassa attività solaria, parechji novi sò cù patologii di u sistema di u sistema. Dunque, ricumandemu chì tutte e future marie cumplimenu cù u regnu di esse suluzione.