U diagnosticu di crourosi di a vulva

Per cunfirmà chì tipu di diagnostichi hè - kraurosi di a vulva, chì sò e causati di l'iniziu, quantu a guariscenza è impedisce è dà una definizione è cunzidira, per esempiu, l'anatomia di e donne. È cusì, per trattà in termi semplici, a kraurosis hè una reduczione in vita, qualche parte di u corpu o l'urganu, accumpagnatu da una diminuzione o a terminazione di e so funzioni. A solitu, a kraurosis hè esposta à a vulva è più in i femi maiori. Avemu analizatu ciò chì hè a kraurosis, è chì vulva? Sutta a vulva hè u genitale di genitale esterni in a donna. Stu cuncettu ci includenu organi di u sistema genitourinariu turnatu fora.

Allura, quandu analizà e definizzione, pudemu avvià à u nostru puntu di u ghjornu, parlemu di u diagnosticu di "kraurosi di a vulva". Pensu chì avemu duverà guardà u nostru articulu per l'esempiu di kraurosi di a vulva, postu chì questu hè u casu più frequenti. Comu avemu digià dittu, a kraurosis si trova, per via di l'annualiu di a pelle è di danni à a mucosa vulva. U diagnosticu di "kraurosi" hè di una malatìa chì pò disturbà l'urinazione normali, a difucazioni è ancu una sensazione desagrante durante l'attuale. Sta malatia pò esse per u malfunzione di i glànduli endocrini, u sistema immune o prucessi metabolichi. In ocasioni l'opzioni di sviluppu sò pussibuli per quarchi pruduttu chimichi minuri di l'organi genitali esterni. Per esempiu, pò esse duvuta à "annantu" i manifestazioni di l'higiene à l'urganii genitali esterni usendu diversi solu suluzioni o l'usanu troppu spessu. Comu regula, quandu di diagnosticà un duttore, hè difficiule di stabilisce a causa di a malatia è di detta.

U sviluppu di a malatìa cresce in un epitatu tardu, oghje, durante a menopausa. I sintomi primarie, per regula, ùn mi micca attinatu un attentione speciale è cusì u paci ùn ùn sia sempre solu dite d'esame cun un medico, postu chì u primu sintomu hè pruvinge, è u paci ùn simplificheghja micca impurtanza impurtanza. L 'aghju hè pegu in a notte, è in u ghjornu hè minimizatu o assenti in tuttu. À principale anatomicamenti (atrofija), picculi labbi, clitoris è altri ogetti genitali esterni. A munzone murale cum'è "frides", è macroscòpicamenti - distingue. Hè sopratuttu particularmente hè u cambiamentu di "culore" in a mucosa vicinu à u clitoris. L'atrofia di l'atrofia à l'labia à l'ultima è da eventwalment a perdita di u capeddu in u pubis. A pelle rende rive è rassu, a capelli di i cilestu epiderme, o invece u so grose, diminuite, chì face a mucosa hè assai vulnerevule à parechji tipi di danni mekanicu. À u tempu, a pelle principia dodba arruca, chì reduce u diametru di a lumen di a vagina è a uretra. Cusì esaminememendu e cause di l'iniziu di a kraurosi di a vulva, ora pudemu avvià u trattamentu.

In casu di trattamentu di a kraurosi, a terapia cupidata hè aduprata, perchè, in a terapia, ùn hè micca una struzzioni standardizzata à sta maladie, cum'è l'etiologia, a patogeneesi è e manifestazioni clinichi pò esse sferenze sferente per e diverse femine. In cunnessione cù u fattu chì l'itching hè aggunatu da una produzzione aumentata di l'hormone "allergenu", questu, hè l 'histamina, drogu di soppressà a so azzione, hè da l'antihistaminas, sò prescritti. Inoltre, certe volte in u prucessu di trattamentu, facenu e cuntrolli di a droga da u travagliu di certi hormonali, è questu ùn hè micca sempre u travagliu di i mediate hormonal. Inoltre, ùn hè micca raru di realizà un immunogramma per identificà i punti di debolte in l'immunità umana. Hè mpurtanti ricurdà chì un di i aspetti principali di u trattamentu hè una nutritura propria. Hè necessariu limità l'usanza di u zuccaru alimentariu, u salitu, i spices, u salti piccanti, cum'è regula, un gran numaru di stimi condimenti è hè a causa di pruritus. U trattamentu, cum'è sapete, ùn hè micca solu hospitalu, ma ancu di fà. Iè, ùn hè micca solu correlate è correlitore da u puntu di vista di a medicina, è di alcuna scienza. Ma, cum'è si capisci, annantu à l'anni di vita di i razziunale ghjente, sò assai recette è cunsiglii sò accunciati. Ùn avete micca cunsigliatu per l'utilizalli à tutti, perchè mi pensu chì hè megliu chì u trattamentu in i sughjetti, ma in ogni casu vuleva aghjustassi. Avete bisognu di fà un infusione spichju di camomile, lupi è tagigule. Questa tintura hè chjucata à 40 gradi è i bagnu sò realizati. Hè necessariu di stà in un bagnu, finu à chì l'acqua hè sempre calidez. Demuè veramente, u trattamentu cù ei bachi duveranu esse ripetutu nè menu di trè volte à settimana altrimente u regnu di i sintimenti sò inevitabbili. In i casu estremi, lavare pò esse fattu cun infuzioni freschi. Dopu lavà, hè vale a trattendu sta spaziu cù un saponu economicu eccu. Hè ancu usatu una varietà di ungulates, compressi da un pappagallo bè è cusì. Pensu chì i mètudi per sta maladie ùn sò, almenu micca stabili, perchè, per esempiu, mentri à u travagliu o in viaghji cumercii una donna, ùn si pò micca lavà dinò cun una spezia d'infusioni in lega, è questu cun u ritornu di i sintomi. Arcuni metudi, sicuru, aiutu, ma sò troppu caru.

Prevenzione.

A terapia profilattica hè realizata da securità à u trattamentu sintomaticu, per esse, eliminendu prupietà è in casu di prucessi infieru in l'eliminazione è i so. Siccomu a mucosa da a vulva hè atrofitata è i caghjerie di l'epidermisa "minimizata", hè pussibule à attribuà ogni prucessu inflamatoriu, cum'è a presenza di leszi meccanica. In seguita à a prevenzione, pudemu riferite l'assistente per l'urganità genitali esterni, vale à dì, ùn avete bisognu di riduzzione à i tratti ienichi à spessu, è usa solu solu chì ùn cunnosci micca. U too frequent use of solutions of high or moderate concentration will lead to hypersensitivity of the mucous membranes and skin, which will cause itching possible. Ricurdativi, fà a fugliassi bè, ùn utilizate micca suluzione chì ùn sapete, o solu suluzione, di l'azzioni di chì ùn cunnosci micca nunda. Se sente qualchissie cambiamentu, hè megliu cunsultà u duttore, è micca impegnà in l'urimicu. A hygiene propria, nutrimentu raziunale è a mancanza di stress è ansietà vi aiutà à a prevenzioni di kraurosis.