Nikita Dzhigurda hà truncati tutti: a curti li riggianu l'eredi Hè Bratash

S'ellu hà decisu chì a storia di Nikita Dzhigurdy finisci cu cundutate un patrimoniu multi-milione di dolore, era assai mistaidiu.
Aieri, tutte l'articuli domestici anu dicisu chì a tribunale Kuntsevsky di a capitale piacumenu u reivindicazione di Dzhigurdy è Anisina contru Svetlana Romanova, chì significò chì i cômagi piglià l'eredi di a so fede di Lyudmila Bratash.

L'ùltima nutizie hè statu infurmata da i còn europei in i so microblogelli. E Anisina, è Dzhigurda in una vucidda cun assicuranza cun tutte di tutti di a so vittoria. Dzhigurda hà ancu noteu chì a vulintà in u so favore hè ricunnisciutu com'è genuine. A decisione di a tribunale hà causatu certu cunfusioni trà l'utilizatorii di l'Internet, perchè ci erani troppu quistioni in u casu, à quale nimu ùn hà datu una risposta intelligibile.

Nikita Dzhigurda stole u cuntu di Marina Anisina in Instagram

Torna in prima di maghju, quandu Marina Anisina hà statu affissu affirmatu chì avia fattu a pace cun u so maritu, assai di i so aderbuli ùn puderebbenu micca crede, troppu fangu era risultatu duranti u prublema di divorziu. Chì solu era digià valutate u video, chì Nikita Dzhigurda hà travagliatu cù Lyudmila Bratash. O un video chì u puparu hè filmatu u borrazzu Marina Anisin. In ogni casu, in u microinquan Anisina, tutti i posti seguenti fôru dedicati solu à u cantu di u so maritu. A figura di skater pruviste à cunvince a comunità in Internet chì Nikita Dzhigurda era despicably incisu da persone per e persone.

Prestu li seguitori di Instagram Anisina hà avvistu chì ella cumencia à aduprà a parolla vera chì u so maritu utilizzava. Cusì, Anisina cuminciò à chjamà i so dei figghi. Pò pocu, i cumandamenti negativi di i suscriptori è e quistioni inconvenienti di l'eredi partenu à spariscia.

E dopu l'Instagram di Marina Anisina cumincià à duplicà l'Instagram di Nikita Dzhigurdy. À listessu tempu, i stessi posti eranu in i microbloge. Hè stata evidenze chì Nikita Dzhigurda era rispunsevule di a figura u skater in a so Instagram.

Sia Anisina volontaramente hà datu à Dzhigurda, o in forzi forcitanti per pudè cumpricate u blog in u dictatu, ùn hè micca sanu. Oghje in l'instrags di i cô cagiuni, ci era una altra copia duoppu. A ritrattu chì Lyudmila Bratash, Marina Anisina è a mamma di Nikita Dzhigurdy, hà sgradatu u microblogging di u showman è a so mòglia in u stessu tempu. In a firma à l'imaghjini, a coppula torna u cuntenutu di a so vittoria in u tribunale. In l'instigrammi di Dzhigurdy, unu di l'abbonati anu avutu u tempu di abbandunà un appellu à l'artista, induve ellu accusò d'avè stata in segundu l'Instagram di Marina Anisina:
linanova3820 ... stu circu hè abbastanza? Hè pussibule di finisce u nome di Marina è u so contu? Chì perciemu noi? Per tutti quelli chì seguitanu un pocu, hè chjaru chì vo avete scrittu a lettera à Putin. Hè ancu chjaru chì l'instinti di Marina ùn sò longu micca micca per ella, ma tòia. Cusì per chì vo vulete fama? O o cuntrollu tutale di a mamma di i vostri figlioli? Ùn pigliate micca una donna?
A donna hà nutata chì durante a recente pressa di stampa di a cunferenza Marina Anisina pareva intimurita è umilità. In u missaghju longu di l'abbonatu ancu u pensamentu chjappia chì Dzhigurda hà guardatu à a so sposa. U scandalous comment hà praticatu solu per trè ori è fù suprimi. Avà à u microblogging di Dzhigurdy solu uni pochi eulogies.

A corti di u distrettu Kuntsevsky di Mosca rifiutò a reivindicazione di Nikita Dzhigurdy è Marina Anisina

E ora u più impegnu. Dopu rapprisandanti di dui contatti di a decisione di u tribunale in u so favore, Nikita Dzhigurda hà rigalmente burlatu à tutti. In fattu, a tribunale, chì fù fattu u 23 di lugliu, rinnigatu l'affirmazione di Dzhigurdy è Anisina!

A infurmazione nantu à questu pò esse facilmente truvatu in u web ufficiale di i tribunali di Mosca di a ghjuridizione generale:

Ci hè una quella lògica - chì facenu turnà à a cuccagna in a testa di Nikita Gigurda? Avemu nutatu in Zen stu material 👍 è anu cunzignatu di tutte l'intrigues è i scandali di mostra cummerciale