Attivitu David Duchovny

Hà jugatu parechje rolli, ma a maiò parte di questu puderebbe esse ricordati comu u misteru di u eccèntricu Fox Mulder da a serie "L'X-Files" è l'eternu enamoured lascivious "figlio di vicenza" Hank Moody da a serie "Prurient California". Solu estas duie imagine per un pezzu tempu puderia sperisce a vita di u famusu attore americanu David William Duchovny.


Famiglia Famiglia

In u New York u 7 aostu di u 1960 in una famiglia di migranti d'Escocia, un maestru di littiratura anglesa in Margaret College, nasciu u segon ziteddu, chì era chjamatu David. Wakter hà una sorella più vieja Laurie è un fratellu minore, Daniel. U patri di l'avvena avvicina era un Brooklyn nascita in una famiglia d 'immigrani ghjovi chì vinìanu da l'Ucraina. In più di a duttrina, u capu di a famiglia era occupatu di u ghjurnalismu è dete per paruknig. Malgradu à a listessa occupazione, trè piripuli cumuni è i so sentimenti, i paisani di Davide eranu un populu completamente diferenti, chì era u mutivu di a so disturbazione. Quandu u zitellu avia 11 anni, a so mamma è u babbu entità un divorziu. Margherita cù trè figlioli moved to New York è hà stallate a bassu vicinu à u livante di l'Est. Malgradu a bad gloria chì cuntinuenu passatu nantu à a regione, l'attore hà più d'una volta cun piacè piacè ricurdativi di i tempi quand'ellu hà vivi.

Sbanditi sola, Margaret hà decisu di facà tutti i sforzi di assicurà chì i so figlioli puderanu tene una bona educazione è educazione. A strada, era a mamma chì hà influinzatu u caratteru di David, pruvò à ogni modu pussibule da un zitellu annantu à un omu forte è persiste. Ma macari u gran amori di a so mamma, u futuru attore hè mai statu un "figliu di mamma" è spessu si chjappi da tutti i so avventura. Ancu chì, invece di a professione di un filulòggicu, ellu principiava a carriera attiva, David, per ùn ùn abbia a so mamma, ùn avete micca rapportatu immediatamente. Ancu i so averebbi in l 'amore, chì u zitellu partiu da l'età di 14 anni, hà sicutatu da a so secremente. A cosa hè chì Margaret hà avutu credenzii antichi è fermi nantu à questu contu è ùn era micca chjucu dettu chì u so figliolu amatu à l'età di 14 persiru a virginità, è ancu cun una zitella per un annu più ghjovratu.

U picciottu sculasticu finisci cu qualificoni bonu è andate à a facultà di a pedagogia in a Prinston University, induve ellu mostra boni risultati in i so studii. Un altru annu di l'estiu di u picciottu era chinu cun u desideriu di pruvà com'è scrittori. À pocu tempu va a studiente di graduate in Yale University, ellu riceve un diploma di maestru in literatura in inglese è prepares à difenda a so dissertazioni nantu à u diploma di filusufìa.

Quandu Davìdiu hà tornatu 26 anni, hà ghjovratu a littiraria di lingua inglesa in Yale. Hè stata in questa età chì hà principiatu in prima stage, in u quadru di unu di i renditi, decisu da u cilestu teatrali. Da quellu momentu, Dukhovny hà sappiutu cum'è s'ellu ci era cambiatu in l'ànima di Dukhovny è ùn pudia micca vive senza l'attinziu di l'attore. U zitellu hà principiatu à cunghjuntu a duttrina à una università cun una furmazione di notte in un studiu di teatru in Manhattan.

Finalmente, hà decisu di rompe cù a so professione è dedicate à l'arti di l'articuli in 1987. À questu puntu, David hè sampled napar low-budget paintings è filmatu in publicità.

Partenza di u principiu

U primu debuttante di l'attuali in a canzone di televisione si hè ghjuntu solu in u 1987 in unu di i publichi di a biera. Dopu u quale ellu hè cuntentate per un pezzu tempu cù roghime episodicu in i pruduzioni minimali è i filmi. Ma sta sperimenta insignificante ùn hè micca diventatu un impunimentu per arrivà à Hollywood. U debutione di a big screen hè stata aduprata in u 1988, quandu Dukhovny hà fattu un rolu episodicu in Mike Nichols '"Girl Business".

Un annu dopu, u principiu è l'attru eccricenti avè vistu u direttore David Lynch, chì u invitò à star in trè episodii di a serie "Twin Peaks". David hà fattu un agentu di u serviziu chì trattà a lotta contra i drogu, Denise Bryson, chì era una tradutta. In questu modu, l'attore pigliò un attaccatu à un altru diretturi Zalman King chì, senza pinsà per un segnu, hà mandatu un invitu à u rolu di un amatori chì hà avutu i so solidu in u so novu stampa "Diarii di i Calzature Rossi", dopu à questa è a listessa erotica.

Famosu pruduttore di u studiu «XX Fox in u seculu» Randy Stone hà avutu à David Duchovny à unu di i festivali di film è u recommandé à u dirittore Chris Karter. À questu mumentu è cunvucari l'amici di Duchovny è Carter, in u futuru - u direttore di i "X-Files". Allora, in u 1993, u debutante di l'actor à sta serie di science fiction, induve ellu un rolu di l'agente FBI Fox Mulder. U "material secreto" spizzò tutti i discrizzioni è divintò a serie più populari, chì apreziu per David Duchovny u stradellu di u pedestal da ricunniscenza è fama mundiale. Sette staghjunalità, l'actor abbandunà a serie, ma di volte cuntinueghja per esse attu in episodii separati. A serie finali, in quale l'attore hè stata premiata, hè stata in u 2002. Per sta rolu, hè statu premiatu cun assai premii, cum'è u megliu dramaticu attore.

In parallelu cù u filming in "X-Files", l'attore di i paros era un participante in u cultu satìricu di cultu "Lari Sanders", induve ellu stessu. L'unicu chì era implicatu era una attraversu omosessuali à Sanders. In più di a serie, l'attore hè stata premiatu in più di 25 filmi, di quale unu deve esse chjamatu "Julia hà dui amanti" (1991), "California" (1993), "Picturing God" (1997), "Come Back to Me" (2000) ), "In all its glory" (2002), "Connie and Carla" (2004). Inoltre, l'actor hè statu capacitu per fà u so propiu film sottu u tìtulu "Casa D", induve ellu stessu hà fattu u rolu principali.

A strada, ùn hà micca bisognu da ubligatoriu di u so fondu prufessiunale è hà dicisu di scumparià a so mente - hà scrittu parechji scritturi per a serie "X-Files". Dukhovny scrivi ancu per ella stessu. Un'altra longa, aghju publicatu u mo poemu è in u mumentu hè attivamente travagliendu nantu à a creazione di una cullizzioni di puisia.

Dopu u 2007, à stu ghjornu, David Duchovny hà u rolu cintrali di u scrittore Hank Moody, chì hà prublemi cù a so vita persunale in serie di televisione comedy cù scena eròtica "Prudent California". Stu rolu aiutò à l'attore à u Golden Globe Award, nominatu in a categuria "Seria d'Attore Millore".

In un frontu persunale

U 6 di maghju 1997, a moglia di Duchovny era l'attore Tee Leoni, in a primavera di 1999, una picciotta era natu in a famiglia Madelain West Duchovny. In 2002, hà datu u so maritu u figliolu di Kid Miller Dukhovny. Dopu à essa cunde 11 anni, l'attrici divorziaru, è David, à u turnu, hà dichjaratu chì ellu avia pacenzia di l'hypersexualità. Ma in u 2009 l'esedizione cunciliati novamente, è in 2011, a felicità rumpitò, i "pitagori", è a dicisioni di campà per separà.

L'attore pò avanti un gran numaru di pasculi, chì porta un stilista sportiu cumplessu, perchè in più di filmi in u poesia di filmi è scritta, hè attivamente impastatu in baseball è basketball. L'attore anu sappiutu ottene u cast di l'equipa NBA. Ogni annu participeghja in i competizioni di triathlon, è ancu trattatu cù a scatula, ghjuramentu è yoga.