Autore Lukyanenko Sergey Vasilievich

L'autore Lukyanenko hè cunnisciutu di noi, prima di tuttu, secondu u ciculu di "Dozorov". Ma, sicuru, Sergei Lukyanenko hè statu famoso micca solu per questu. Inoltre Sergey Vasilievich hà scrittu assai libri. L'autore Lukyanenko Sergey Vasilievich pussedi una bibliografia enormosa, di quale si pò truvà libri per quasi tutte gustu. A scienza ficura di l'autore Sergei Lukyanenko hè designatu per una larga varietà di lecturi, ma, à u stessu tempu, ùn hè micca primitivu è stampatu.

Lukyanenko hè un scrittore di scienza chì hè cunnisciutu in tutti i paesi CIS. Stu autoru, chì in fatti hà ricivutu a spezialità di un psiquiatre, scriva i libri da i finali anni settanta di u XX sèculu. Ma allura Lukyanenko era micca tantu cunnisciutu. Sergei hà avutu a so popularità pocu dopu. St'autore era nutatu quantu a moda è a fantasia è a misticisimu novu hè statu in moda. Quandu quandu Sergei è ottene classificazione.

Sergei Vasilievich nascìu l'11 di aprile, 1968 in Kazakhstan. Si avemu parlatu di a creatività, Sergei hà principiatu cù u fattu chì ellu hà scrittu e cose chì a so imitazioni di Krapivin è Heinlein era summamente notevili. Ma ci hà pigliatu assai tempu per truvà u so stile è impedisce scritte in a forma chì hè statu sceltu da scrittori di ciencia famosa. U primu libru in u quale Lukyanenko hà cuminciatu à esse ricunnisciutu da i lettori era u novu Cavalieri di e Forty Islands. Allora l'scritturi criò "sònitu Atomicu", una storia chì i lecturi di lettori anu ricivutu ancu "cun un bang". A primu pubblicazione, chì era scritta in l'stile di a scenza, pò esse cunsiderata a storia "Violazione". Inoltre, l'autore crea un stilu especial, chì pò esse vistu in l'"Emperatori di l'Illusioni". A peculiarità di stu travagliu hè chì hè distinatu com'è "opera filosoficu-csmosa". Inoltre, tali libri inclusii libri comu "A Linea di Dreams", "U Signore di u Pianu Terra" è "Oghje, Mamma! ". Sergey define u genere di a so fantasia stessu. Chjamanu "ficzioni di a strada" o "fantasia di l'azzioni". In generale, Sergey Lukyanenko hè u scrittore di ciencia ficherie di scienza più impurtante in u mondu. È questu ùn hè mancu per u fattu di u fattu chì parechji credi chì i so stori ùn sò micca uriginali. Qualchidunu dichjara chì Lukyanenko rrobba idee da altri autori chì sò scrittori di ciencia-ficzioni in più talentu, è poi solu reintegranu solu in u so modu. A strada, Lukyanenko pò esse sultantu solu cù i fratelli Strugatski in pupulazione. Quandu Boris Strugatsky hà aprìu nantu à u ghjovanu scrittore novu di scienza, immediatamenti hà intesu l'attenzione è, dopu à lettura di qualchi travagliu, hà dichjaratu chì ellu hà merecimentu successu. Boris Strugatsky cunsidereghja Sergei un veramente scrittu di scrittura di ciencia ficheru chì pò creà contatti urigginali è ùn deveria micca robba l'idee d'autore, perchè ellu stessu hè capaci di sviluppà una cosa nova è originale.

Certu, cù u tempu, cambia l'estilu di l'autoru è a manera di presentazione. Hè, in fattu, crescenu quì nantu à ellu stessu, sapè à corrigie i sbagli. Se cunparate i libri, cum'è "Watch" è "Work on errors", a diferenza hè notu ancu cù l'occhiu nuru. Lukyanenko hè cambiatu in i so libri. Ùn scrive micca cum'è quattru o sete anni fà. Per esempiu, unu di i so ultimi libri hè una di e parte di a multilográfica. Hè chjamatu "Cleaner". In questu libru, tuttu hè assai più seriu è più internu di l'opera prima. Di sicuru, ùn tutti ùn sanu chì a scienza fiction hè micca realisimu. I fantasìmi ùn anu da rinvià solu a quistione. Solu ùn credi chì si pò è succede. Ma, à u stessu tempu, hè in travagliu fantastichi chì pudete utilizà a metàfori chì ponenu realità, incidente è relazione. Invece ancu à u "Watch", vera chjaru chì Lukyanenko ùn hà micca scrittu annantu à vampiros è militari lupi, ma chì tuttu hè u bonu è u malu in u mondu hè relative, è noi ùn sò solu eseguimenturi, ma avemu crede chì avemu cunnisciutu a diffarenza di questi cuncetti . E, in fattu, ci sò esercitu supra nantu à noi chì guidanu, anchi si nimu mancu sospettà. Avete digià accunsentutu assai tempu, è noi ghjucamu cum'è peeddi, senza pensà à quale hè quantu o malu o malu.

Tuttu stu sistema hè perfuratu in "Watch" è assai rispettu à Lukyanenko precisamente perchè pò scrive nantu à e cose prufani in lingua chjaru. Per esse un filosofu ùn hè micca di creà trattatti cù un gran numaru di definizione è di paroli chì sò difficiuli di capì. È esse un scrittore di scienza-ficimu - questu ùn significa micca un midwestru chì discrivenu un mutore intelligente di qualse starfish. A fantasia pò esse simplicità è prufonda à u stessu tempu. Questu hè cusì ciò chì Lukyanenko hà rializatu in i so libri.

Sergei Lukyanenko escriu una larga varietà di libri. Per esempiu, a storia di Gorodetsky è a storia di u Diver sò micca difficili per paragunate. Ma, à u stessu tempu, ogni unu di elli hè specialu in u so modu, anche si hè diffirenti in stile è in modu di scrittura. Inoltre, se "Labirintii di Reflection" hè una scienza di ficzioni, allura "Dozory" hè una fantasia di a cità, in quale hè u misticismu. Ancu s'ellu si usa più com'è una metàfora. Ma, anche tuttu, ognunu pò truvà in u travagliu di Lukyanenko esattamente ciò chì ellu interessa. U so ultimu libru, per esempiu, ùn hè cum'è qualsiasi di quì sopra. Parra di e persone chì anu un solu rigalu, è quandu si vede, ùn pò micca rinunzà più. Anu abbandunà a so vita ordinaria, scorparanu literalmente da ellu, per esse aghjettatu à un novu postu di travagliu, da ellu hè digià impidente di esse. Quì Lukyanenko torna di novu à e metàfori per dicenu chì u talentu è a dedicazione sò, sicuru, assai boni. Ma à quarchi sesta devozione si face una obsessione è una persone scumetta di l'alegria ordinali di a vita, i so amori è assai più.

Ogni libru di Lukyanenko hè chinu di una filusufìa simplici chì ùn deveria micca circuncheghjile assai trà e linii. Ogni chì vole à vedà u ​​vede. Questu hè u più grande di a creatività di questu autori.