Perchè ùn un omu ùn dice l'amore?

Quante beddi sò sti linichi, ùn hè micca veru: "Ah, Romeu, cari Romeu"? Ùn hè micca cunnisciutu perchè l'eroie di Shakespeare si expressa i so sentimenti cusì vehementamenti, perchè ellu hè sempre ghjovanu, o se u fervore di i so sentimenti u ignite u più cada jornu.


Ogni donna in u mondu vole chì l'hà amatu per dì à e so parolle affettuosamente più spessu. Hè bisognu à l'omu à dì a frase "bella, amata, caru, caru", cum'è una donna funnenu cum'è un pezzu di ghiacciu in a primavera, in i so mani. Ma ancu e donne sò più è più interessate per quessa ch'ellu ùn dice micca questu "Amore".

In risposta à a quistione: "Amate à mè" murmurau quarchi pocu cuncessu à sè stessu è cuntinuau a perseguite u so propiu affari. Intendemu di capiscenu questu quistione. O forsi l'omi sò a so lingua, u chjamanu "male"?

Diciè a risposta: amate o micca?

I nostri amici sò cum'è a guerrilla: avvishà, ùn hà mai parlatu di i so prublemi finu à ellu à u puntu di ebbulenza. E e parolle d'amore? Sò per l'omu cum'è pezzi, simu di dì, è già avete fattu prumetti, era una discu - tuttu falliu, è ùn voi micca vede cum'è un parlante. Quì sò silenziu.

Amatori, ma silenziu?

In u nostru mudernu mudernu, una donna resta una donna, anche u fattu chì hà diventatu solu u guardiastru di a casa, ma ancu un sustegnu. Ma qualchì volte una diminusa mità di l'umanità si scurdà di u primu destinazione è per quessa, i prublemi. Per voi per esse amatu, è sì ancu parlendu di questu, almenu una volta ogni 3 simane quandu avete amà. Bonu, amassi, facianu cura di ellu, è solu un muvimentu illegibule in u telefunu è senza cunfessioni caliu, chì hè?

U fattu chì un omu mette in a nozzione, mi piace i semplici simpatiche, pruvedutu solu cù un sensu di diveru: "Aghjunghjera d'aiutà in tuttu, vi daraghju cuncepimentu, vi cunsiglià i vostri parenti". Ùn avemu da scurdà chì per l'eroi di u nostru tempu, hè difficiule di ricanusà qualsiasi sintimentu à tuttu. Dopu tuttu, mette e so rifughjinu in elli: "Ùn mai viottu micca, ùn cambià più". Elli stessu capiscenu chì, si non mantene a so parolla, hanu da dannu à quelli chì l 'importa di elli. Ma u più interessante hè chì l'omi stessu ùn sò micca bè da ellu chì pare mancu, perchè ellu perderà a so riputazione, sarani cascà in l'ochji di una donna. Allora chì deve fà? Senza silent, da pudemu fà, senza vittimi, da ogni sferimentu.

E quale hè più felice? Pupa o una donna?

Oghje spessu ci venenu cume comediasi romantici americani è vedi cumu quellu chì u prughjettu di u so amatori aghjunghjia un rigalu pricisu, affissendu u so amori. Dopu sterereoti evulighjà in l'menti di e donne: se ti piace, da ellu mi prumove. Ma hè cusì cusì?

Imagine sta situazione, quasi appressu, vi osservammu: duie donne, unu si ncontra un omu chì hà un ingressu decentu è un altru qualche levarà sopra a media. U primu hè dumannà u so amatu tuttu, tuttu, accuminciannu cu purtava da Prada è finennu cù u collana di diamanti di Tiffany, ma hè cusì esigenti, cum'è chì ogni rigalu li dici: "Mi debite." Un altru prupone un bouquetu di fiori per una data è arregistrà cena romantica, ma trattà una donna cun entendre, esigabile nunda in u ritornu. E quale hè più felice? Pupa o una donna?

Sicura chì vulete desiderate ogni donna in questu munnu per truvà un omu intelligente, bellu, cura è prusperu. Ma a vita hè cusì divertente. Dacciemu una cunclusione: ùn importa micca quantu u donu deve u costu, u principale hè chì dà un signu di attenzione, è questu hè una altra parola chì amassi, solu in a lingua "masculina". Ricurdativi, se u vostru omu amatu si prustressa da u travagliu, annuncia una reuni impurtante solu perchè u vostru cane preferitu è ​​malatu, è quandu ellu in un viaghju di cummerciale, ellu chjama à cinque volte à ghjornu - vi pudete dumandà per quessa. Forsi i paroli ùn saranu micca cusì impurtante?

Avà avete vistu di novu, è ùn hà micca lasciatu per un minutu, hà tenutu a manu, u toccu, è avete sappiutu prutettu è desideratu, perchè era vicinu. Cusì hà rinviatu questu chì hà bisognu à voi. U so toccu, carizzita, cose tuttu ciò chì deve ricurdate di ciò chì li piace. Ùn hè cusì bellu di tuccari una persona chì hè indifferente per voi, è ancu di mantene a vostra manu sana per tuttu a sera, cum'è hè fatta di oru.

Ùn importa micca quantu u donu deve u costu, u principale hè chì dà un signu di attenzione, è questu hè una altra parola chì amassi, solu in a "lingua masculina".

Ma ogni cosa pò esse cumparendu un pocu in quantu à quale parte di a so vita ti occupanu. Se l'introduces à i so pezzi cercati, amichi, dà i chjavi di l'appartamentu significa chì ama. Iddu ci dilla di u travagliu, vi visitaru esibizioni cun l'unità, ùn vi ùn passanu di voi - i più spazii di vita chì un omu amatu chì sii A chi ci voli chì ti piace. Un teorimu simplice, ùn hè micca? Sì solu ùn era micca ingrusivu.