Un cane è un zitillùcciu

In a vostra casa, un avvenimentu cun alive - l'apparizione di un zitellu? Cumu serà u cane risponde à l'aspettu di un novu membru di a famiglia? Ci sò parechje regule simplici per annunziate una petre cù u zitellu.

Pigliate un caminu cù u cane davanti à a prima reune cù u zitellu. Questu permetterà a vostra petite per esse caminari calmu è cuntentu. Avete a pussibilità di cuntrullà.

Dà l'cumanda à u cane "sit", carìstia è solu puderà purtà u zitellu. Se a to petite hè attivu è ùn pò esse sitate per un minutu, aghju fattu una correa. Sì u cane tene à saltà, pudete evitendu. Prima di tuttu, u to petite ùn devi esse nervu. I cani sò assai senti l'umore di i patroni.

Lu primu amici .

Chjamemu unu di e cònjude per guardà u cane da a curruzzione, è u sicondu vi darà u zitellu. Ùn fucalizza nantu à a so prima reunione, avà ancu esse postu. U cane ùn pò micca avvistà u zitellu in seguitu. Quandu i nostri animali vanu qualcosa di novu, i primi avaranu un ogettu pocu. Chì u cane falla u zitellu, lode ellu. U primu famiglia hà successu, ognunu ponnu fà a so pròpia cosa. Pirmettenu à a petite per andà in cucina o in altre stanza. Hè pussibule chì u ghjocu accetta u novu ordine di e cose normalment.

Insegià à u cane per cumunicà cù i zitelli.

Quandu u so zitellu vene di coghju, piglià, pull, arrastrà u cane per tutte e parte di u so corpu, a ghjallina ùn deve esse pronta per questi azzjonijiet. Cumentu à insignà à u ghjinuu per riagerà normalment à a cumunità di u vostru figliolu cun ella. Hè impurtante d'insignà per chì l'anziani ùn avete micca vistu. U zitellu ripeti u cumpurtamentu di i genitori, chì pò purtà à prublemi trà u cane è i zitelli. Assicuratevi a vostra famiglia per esse affizionatu è attenti à a petite, perchè hè un membru di a famiglia.

À u cane hà sappiutu ghjucà cù i vostri figlioli, pocu avè principiatu à pigliàllu da a pelle. Ùn fermu è cun afectuosamente. Dientificatu à u novu modu di carícies. Praise your pet by squeezing his skin. Pudete palesà per l'ore, o chjapela. Ricurdativi chì tuttu hè listessu è ordenatu. In questu casu, a predilette prediletti di a cerva vi sarà percidi such caresses cum'è un ghjocu è un broma, è hà scambià a cuda.

I figlioli sò assai piacevule à avvutà i ghjacari, squeezing u squeezing. A to petite ùn era micca surprised by such games, principià cù anticipà per insignà. Praise the dog, dile à quale maravigliosa è bella hè, è abbracciate. Prima, prestu cun l'appressu tutte e più longu. Allora vi ferà a vostra petite per abbraccià.

U soru sonu, figliu chianciannu, risati, chianciennu: tuttu chistu pò scantari lu cani. Per evitari una reazione negativa, cumencia à a petite à voce alta di tonalità varietale. Parlate cù u ghjacaru in alta, cambià u tonu di a vostra voce. Ùn averaghju micca, ùn dicenu in ragru. Dopu qualchì chiancì e forti, ludà è petu per a vostra petite. Havi avè gradu praticatu à u so forti soni. Duranti u tempu chì u cane si manghjà, u so gravità di i moghje di i zitelli, risati, chianci. Cusì create una associazione in u capu di u cane di voce di i zitelli cun qualcosa piacè, cù "alimentariu".

Ùn briunà è ùn manca u ghjornu! Quandu u so voce risani è punisce a vostra mascota, hà una reazione negativa à u chjellu. Quandu avete un ghjovanu, ella principia da teme à i movimenti brutta. Tutti i zitelli sò mobile, attivu. I azzioni di i zitelli sò assai abbattuti. Fate chì u to ghjornu ùn temerà micca di sti movimenti.

Cunsigliate seguente e regule simplici, avè esse realizatu un preparazione prelimiunale cù u vostru cane, puderete evitari i prublemi di interaczione di una mascota è un zitellu. Chì i vostri figlioli ghjucanu, camminate, amare u ghjacaru, sarà un amicaghju affizionatu per u so zitellu.