Avienti utilii per l'anziani

In l'articulu "Avientu utilii per una donna di casa" vi daraghju cunsiglii utili à nantu à a gestione di una splutazioni. Trivia distinti di a famiglia ci duna assai problemi. Per via di questu, avemu assicuratu è frustratu, l'inturnianza hè cascata, u spleen. Ma tuttu questu hè riflittutu in i nostri domesti, chì sò culpabili solu perchè venenu à noi prima in manu. Ma di sti problemi ùn hè micca cusì difficiule di ridderà, in più, per eliminà sti prucessi, hè pussibile è in casa, è ùn ci hè bisognu à spassighjenu nanzu. Per fà questu, avete bisognu di ricurdà chì in questi casi, e persone cunzignate li ricumandenu micca ch'elli ponu truvà un modu da a situazione. Hè assai più faciule di dà cunsiglius chì di seguità. Ma puderebbenu queste cunsiglii serà utile à voi, perchè averemu sempri una cosa.

Spots
1. A tàvita deve esse eliminata mentre sò freschi.

2. Tàbbenu di l'alimentu cunservatu in l'oliu, sprat, da l'oliu di girasole, avete bisognu di purificate quandu a mancia hè fresca, senza postponamentu per un tempu dopu. Hè da esse lampatu immediata cù chista o pozzu di denti, pruvatu à impiccà l'oliu, purifichèghjanu a mancia, è ripicca. Cusì ritendu parechji volte finu à chì u pitruliferi impediscenu à assicurà u pane. A cosa deve esse sia sola per un pocu tempu, è scumpressate u resto di u pollu cun un sbagliale. Ma se a mancia ùn sparisce micca, debite bisogna a pasta da u sopra è sopra à quì sopra, quale duvete aghjustà cù a farina di patata è a gasolina o trementina. Quandu a pasta secca, absorbe tutte l'oliu nantu à u tecido, deve esse scappatu, è po pulita cun un sbagliu.

3. A manna fresca da u pezzu boltusca o di tinta, avete bisognu à l'acqua calda, cambiassi parechji volte, è ravioli cù una solu suluzione d'oxalicà, acidu citrico o zucchero di limonu.

4. U mancanza di u caffè pò esse rimettutu se a manu hè acquistata da u liquidu nantu à u vitru è frenu cù questa tina. Pigliate in ogni detergente. U tessuti colore sò dettu eranu chjappu in pollu, chì hè stata fatta per colti bianchi. E li tessuti bianchi deve esse lavati cù un pollule cù effettu prute.

Pulizia di u bagnu
U bagnu è u bagnu in i nostri appartamenti è e casi sò l'abitudini più chjuchi, ma per rinfriscà, avete bisognu di passà più tempu di purtà a limpieza di i camere. È per neve u bagnu era efficintu è veloci, sti règuli seranu aiutu.

À u bagnu ùn ocultate micca u periculu in a forma di bacteria è patogeni, unu deve fà da u mumentu:
- per aduprà a disinfettazione, cù disinfettante sicura è moderna, per sapori, grue, equipi, pavimentu è muri.
- Una volta un mese, l'articuli di e tile precisanu per esse trattatu cù agents anti-microbial.
- Perduzzà annantu à a stanza per via chì pò esse analizà a fonte di l'odore. Hè bisogna appricatu dopu a pulitura da i fontanili, in i mura, in u pianoforte è micca lavatu.
- Eliminate ipositi di soap è ferii cun mezzi specialis.

Inoltre, hè bisognu à ogni ghjornu:
1. Cambiate i sacchetti di bastimentu è latte voce vacche.
2. Una panicula speziale deve esse a polvera di u polu da i lampadiei, i mura è u soffiu.
3. Lavbia u vetru è ispetta.
4. Jiġi perjodikament il-postijiet imtebbgħin fuq il-ħitan, manek, bibien.
5. À a superficia interna di u tettu, lavamili, bagni accunsenu un agentu di purificazione, è finu à u lavà. Pigliate l'internu di u lavu, rinite è fassi fora. Limpi l'inodore, rinfriscà è wieppatu fora.
6. Spray u deodorant di a fontaneria, pareti, u pavimentu.
7. Assicuratevi chì ci hè sempre una manu neve, sapmu, reticulata in u bagnu.
8. Scoprimente e lavate i pavimenti.
9. A superficia di marmaru deve esse pulita di ogni ghjornu cun i detergenti neutri, cù l'aiutu di servilli è cepelli sughi.

Per ùn avè micca di respira i vapuri chimichi, da l'agentsi di purificazione, seranu aiutu da ingredienti naturali:
Limonu. Cù u so aiutu, pudete pudarà pignate di a tavula, sguassate ruste, pulite u panu per brilla.

Acitu. Sguassà i nostri maniori sfarenti. Destruisce a scala è purifica u tile. Inoltre, siddu avemu pigliatu 2 cullenade di l'acitu per 1 litru di l'acqua, sta cumpusizioni ponnu carpetà i colti è lavavvi u vitru. Ùn vi scurdate di ventilà a stanza dopu à aduprà acìticu.

Un sapmu nìmicu cummerciale. Stu pruduttu univirsariu, pò esse utili per lavà tuttu.

Oliu Flaxseed. Purtate u mobili.

Jewelry & Watches
- Iguatti dopu vistiru duvete svigliatu, per ùn avè micca mancu da u sudu.
- Magazine in un locu seccu.
- Tali prudutti cum'è: turcu, perli, topazi, amatistichi sò stati guardati in u scuru, perchè a causa di i ragi ultraviolet, perdenu a intensità di colore.
- L'articuli di pezzi d'oru pò esse puliti si wiped cun lana di coto, chì pò esse ingrandatu in biancu, turpentina, cologne.
- U pruduttu uriginale distesa ancu ciò chì hè sopra à l'acqua dolce.
- Pudete turnà a spline à l'argentu è l'oru si lavu cù una cumpunimentu: una cullizzioni di l'ammonia è a half cup of soap solution. Pudete aduprà una dentalla per trattà a ghjuvelletta, è dopu à u trattamentu, rinfriscenu u pruduttu cù l'acqua è di asciugare seccu.
- Per lavurà prodotti di argentu, ci anu bisognu à lampassi in acqua calda, cù l'aghjunzione di ammonia, in una ratio 1: 1. Quandu una solu suluzione si schiaccia, necessariu di rinfriscà i prudutti da l'acqua è a cura cù cura.

Ogni mestieri necessitanu un set di utensili di cucina
Per a sopa di cucina, dumplings, dumplings, pasta, verdura, zuppa è cusì, avete bisognu di 2 vessi cun una capacità di 4 o 5 litri cù stucchi.

Per i prudutti stufati fatti di avanguardia, carne, avete bisognu di una puchina un pocu chjappu, cun un voluminu di 2 o 3 litri.
Hè necessariu puru avè una pignatta cù una capacità di 1,5 a 2 litri cun una tapa o cun un cedera per i piatti dolci, basgiati, compoti, cacao, di latte à furmagliu. Unu per avè una pezzu in 1,5 o 2 litri, fatta di acciaio inox, esmettata, micca solu aluminiu. In questa paleta pudete culpiscenu a mousse, crema, ova, squirrelli, ma per questu scopu hè bisognu di u filu di filu.

Per frittura di pancetta, patuti, ligumi, pesci e carne, deve avete 2 frasi friddi di cast, cun diametru di 15 o 20 centimetri. Avete bisognu di avè un pane di freccia in inoxu, o una padedda d'altru, cottu i pratiche affumicate, casserole, ova fritto.

A splutazioni hà bisognu à un pezzu metallicu per un 1.5-2 litri è à un chale per 3-4 litri.

Sì avete un fretto, quandu avete bisognu di una fossa di ferru per farina di farina di prudutti è una bandita di ferru di ferru, si ùn avete micca un armariu, pò esse sustituitu cù un furnu "miraculare". In questu furnace, pudete furnà platti stewed da poultru è prudutti di carri, stew, pilaf, casseroles, puddings è parechji prudutti di farina.

À voi altri solu: brillava
1. Tàzzi nantu à i platti di porcellana pò esse sbulitatu cù l'aiutu di acqua calda incù l'aghjunzione di ammonia.

2. Quandu lavare piatti di cristalli, ùn anu micca soda. Tali pezzi deve esse lavati cù acqua calde cù l'aghjunghjione di u celu, è poi u cristalu fermerà a so brillo.

2.1 Pudete lavà i platti cristallini in acqua fridda, da tandu avete a limpiari cù un tela di lignu cù blu blue starched. Sapete chì di i cattivi cali cristalli di crystalu di nuvola è di caghjà cù una reta di finissimi arruganti.

3. U vasu di vetru lampate, cum'è cristal, si sò lavati in acqua salitu. E poi arricbe cù friddu.

4. Avemu da l' aghjurnà i cutidianu se ne vugliu a sfula di cutedda cù un pochi gocci di zucchero di limonu o patate prima. I Cuchje ùn pò micca lavatu cù acqua cale, o sò diventate.

I cullizzi di cilesti è argentu sò lavati cù acqua fridda, aghjunghjendu una quantità di ammonia à l'acqua.
Nagar da e tullere è cuscini a puliti hè assai difficiule. In un pienu grande duvete bisognu di planificà un savore di lavandula, pate in padedda, cuscini, fremu acqua è fretta. Tuttu u zitellu hà da esse livatu è serebbe ne necessariu di rincidà i platti.

Parechji prughjetti sò influinzati da e maniche di u ferru, ponu cumparisce quandu duvere, ma puderete combatalli.
1. Con sintesi di manicci oxidati sò offrittu faciule, hè abbastanza per lavà u pruduttu in acqua calda con pollu.
2. A tacca nantu à u tissu di l'òxidu pò esse uttene facilmente quandu si spende u zucchinu di una uva di u tomate u fugliale, poi paniate in acqua fresca cun sapori o pollu.
3. Mancuci raghjenate pò esse humedeviatu cù u zadellu di limonu, è poi manteneu, finu à sparisce completamente, è ringe u tessulu in acqua calda.
4. Pudete utilizà una solu solu minima di limonu - avete bisognu di 2 cullizzioni di l'àcitu acìticu per un vetru di acqua. Hè bisognu à esse caliu in un bagnu di acqua in pezzi bisognu, immerse u tile in cun un pezzu per 5 minuti. Allora accontene cù acqua calda, in quale aghjustemu 1 culletta di 10% ammonia à 1 litru di acqua.
5. Da u tecido culu, u ferru pò esse rimettutu cù una mistura di e sti parti di grilléta bianca, glicerina è acqua. Emu mischju di sta slurry è u mettiu nantu à a mancia, lasciate per un ghjornu, pate u lavoru cù l'acqua calda.
6. Per rinfigurà e mannari oxidati da una rugna o un tappe, hè necessariu preparà una pasta da l'acqua è baking soda è applica à e maniche oxidati. Uttenite per 3 o 4 ore, poi lavate cun un strumentu speciale per pulita.
7. Manchi oghje di e cunceculi, toilette, bagni pò esse eliminati si un pappu siccu moistened cun un carpinteriu.
8. Con u mobili d'uttellu metallicu, pudete scancerà e manere di ferru, sì, issi rustuli mancianu u ventu di u pudutu durante parechji ghjorni, chì saranu impregnati cù querosene. Allora i tratammu cù carta di lira è di paint cù pintura anti-corrosione.
9. Per sguassà l'òxidu da i platti metallichi, avete bisognu à spruvà a mancia di pezzi di detergente, poi aduprà l'oxidante cun un corta di patate prima. Oghje postu pò esse spressu da Coca-Cola, o mette una tacca in u mancu, chì hè imbuccatu di sta bbona, è lasciate per a notte.
10. Rust è faciule da rinunzià da una bombe ronda. Tàzzii stubborni pò esse squanditatu cù l'acidu citrinu, è da pezzu di lignu di u dilu.

Chì pò esse pulito u linoleu?
1. Lavbia u linoleu cun acqua calda è saponu.
2. E petitei di i scarpi pò esse sbulitatu cù un sbattulu di cuttuni, chì deve esse umidità in gasoline.
3. Spots da u punteddu, pasta, tinta, zelenki pò esse squate di l'alcohol o di cologne.
4. U spazi di iodu deve esse umidificatu da u latti, è piuvitatu cù l'acqua sapone.
5. À u linoleu ùn perdendu u so brillo, avete bisognu à rubà 3 volte à u mesu cù l'oliu di linsee.
6. À u linoleu s'oscurò o persu u spline, bisognu di lavà u linoleu cù l'acqua bagnera inapoi è permette di siccà. Dopu ci hè bisognu à copre cun una capa di pasta di lucidatu, dopu à 2 o 3 ora, lavbeci cun un pappagallou brusgiatu in u latti è fretallu à brillo.

Porti chì sò dipinti l'oliu sottu a struttura di legnu o pintura marrone, avete bisognu cù un rag, impregnated da pocu cù l'oli vegetali o a vasellina di petroleum.

Sì a boiler hè in foschia è coperta cù u sedimentu, avete bisognu à pusà à l'acqua: per litru di acqua ne avete bisognu di aghjunghje 1 o 2 cullizzioni di l'acitu, è permettenu à fracete l'acqua.

Se un match caderu in u pavone è ùn abbandunò una tacca da u focu, bisognu à scumpressate cù a carta di viiu. Allora rubbarate, puliticanti cù listinu per u pianu un traccia da u puntu. Pudete ancu eliminà traccia di i gammi mobili di metalli.

Crane in u bagnu è in a cucina si distende si fegate cù una crosta di limone, da lavare l'acqua è di asciugà cun un pappu secu.

Sì u latti corse fughjiti nantu à u stufa, avete bisognu à spruvà u locu cù u salinu, u valore d'oliu di latti burnt.
Dopu a limpieza di i frutti è di i vegetali, ci vole à dàchjuleghju i to mani in acqua calenta per 5 minuti, in quale aghjunghje 1 cuppa spina d'acitu. E mani saranu bianchi è bianchi.

General cleaning di l'appartamentu
Ci hè 2 tipi di pulitica generica è ghjurnata. A pulitica di u ghjornu deve esse fattu cose via: apre a finestra di a mattina, è se u tempu hè bonu, pudete apre a finestra. Prima di a finestra aperta nantu à i chaises o à l'edifiziu mette u lettu. Cù un rag damp, falla un muíce senza vernice è impalpatu, appruvazioni di calefria, marcos di finestra, pianeti, pianeti, pane.

Ogni lacatatu o puliticu hà asciucatu cù un ragtu da un material livelier. Allora pigliò u mantellu, servitie è fate u lettu. Pigliate l'asciugammi in un pappu hatu, mette nantu à u pinneddu. U pavimentu deve esse limpiate solu in una manera umita. Hè irruzzionariu à scaccià u pianu cun una scola seca, perchè u polu, chì culloca in l'aria, si mette nantu à l'uggetti diffirenti. Una volta un mesi, hà bisognu di fà una pulitura di primavera, poi aduprà u teceta è a mura, lavate e porte è a finestra.

Avà sapemu ciò chì ponu esse cunsiglii utili per u pruprietariu. Esperemu chì avete truvate questi suggerimenti utili, è in u futuru puderà usà.