I miti principale di l'usu di l'alcohol

Per suprattuttu, ognunu di sapè chì u bagnu eccessivu havi un impattu negativu in a nostra salute. À u primu, elabora u fegatu, è in u tempu è cumplittamenti a persona (fisica è psicologica). Hè quì chì hè una dependenza pesante, chì si chjamava l'alcoolismu, chì hè u più duru di superà. Per questa raghjone, oghje decisu di cunzidira i miti basi di u cunsumu d'alkohol, chì a più frecuentement conduite a ghjente in un grande bug è, perciò, causanu l'alcoolenza dipendenza.

Puderete dumandà, perchè chì ci hè un "alcoholismu"? Dopu tuttu, assai di noi cunzidiremu cum'è persone civile, è si permettenu un pocu per bevi, marcannu qualchì avvenimentu impurtante, ùn vedanu micca nunda di qualcosa à questu. E queste sò pensioni naturali in u capu di una persona chì hè educata in i tradizioni di a società "alocrosa". Hè "alcoòlica", perchè, sicondu l'statìstichi, in i tempura ricenti, per mezu di e media, i sceni principali è i publicità, induve l'alkoħolu apparissi, mostra sta zucca in un cuntestu assai posittivu. Ricurdativi alcune di publicità chì i ghjovani amici cerveza, viaghjavanu a football Bé, o i video romantichi nantu à l'usu di u vinu. Per esempiu, ellu è ella, tocca a musica sua, mi circondenu l'ochji cù l'occhi amici è à l'altri nudu vetru chjosu di vinu. Cosa ùn avete micca un indicatore pusitivu, chì incurage à ripetiri tuttu ciò chì succede in a pantalla di televisione. E cumu pò esse rinfrescant resistenza cum'è una tentazione. E una altra situazione, quella chì hè probabilmente famiglia per ognunu di noi, quandu site in una certa cumpagnia di amici, induve tutti sò propensi di potagliu. Hè impustitu tutali di esse una "ovella nera". Per quessa, in u captive hè necessariu aghjurnà à a massa cumuna. Ma avemu, sicuru, ùn vi daraghju cunsiglii di manera di manera correctamente è correctament esse stati casi. Solu bisognu di dispelà parechji mituali basi di u cunsumu d'alcohol. Dopu tuttu, parechji di noi, essendu cunfidendu bè chì quessi mitu sò veri, senza cumpiaranu, cioè bè l'alcohol.

Cusì, novi miti nantu à l'usu di e bebidas, cuntenenu in a so cumpusizioni un diploma elevatu. Pensemu chì tutti di voi eranu cunfidenti chì questi mitu sò veri.

Mite prima . Molti cresciunu chì ci hè una gran diferenza quasi entre l'effettu in l'embali di l'spiriti forti di una persona (vodka, cognac, whisky) è débil (cerveza, pocu alcolo). Ma questu hè micca cusì. Ricurdativi chì una buttiglia di bevande alcoliche (0, 5 litri), un vetru di ogni vinu (150 millilitru) è un vetru di vodka (50 millilitru) anu the same amount of alcohol. E ora cunta quantu pudete aduperà buttigli di cervia, è u risultatu, pensemu, ùn site micca piace à tutti.

U secolu mituu di u cunsumu d'alcoolmentu hè chì per ghjustificà di l'alcohol, hà bisognu à beie. E questu hè un assurdu cumplettu. U risultatu letale pò ancu ancu da una piccula quantità di drunk. In particulare in l'estate, quandu ci hè una grande carica nantu à u travagliu di u core.

Mitu di trè. In dosi petite per vìviri l'alcoolfu hè utili è salvu. Una volta per tutti, ricordate chì e dosi assicurati sicuru ùn esisti micca. In particulare u sensu à i figlioli.

Myth Four . Stu mitu dice chì, se sente nàusiu da aduperate, hè dinò per u fattu chì simpricimenti ùn sanu micca bè in u dirittu quantu per ellu stessu. In fatti, tuttu quì hè assai più cumplessu. Una persona chì, dopu avè l'alcoholiceriu, si nàutica, suffrissiunna avvilinatu in u so corpu. Questu hè dovutu à u fattu chì u nostru corpu hè cunsideratu cum'è una manera chì ùn simpaticamente ùn palesanu u vinu d'u vinu.

U quinto mitu . Per ghjunghje à u sindromu di resa, avete bisognu novu. È questu cunsigliu ancu in i mitu nantu à l'alcoolfu. Ricurdà chì questu hè l'uttene prufunnita. Nun mai di a vostra vita ti beie forze forti di superà u sindromu di resguia. Questu solu aggrava a situazione è avè un impattu assai negativu nantu à a salute generale. In i casu estremi, pudete solu pegàsdu.

U seculu mitu . L'alcoholizzamentu hè u megliu modu per sopr'à i vostri complexe, di diventà fidanzitu, sociable, sessu è liberatu. Ricurdativi chì e persone sobri chì vi circundanu, chì vieghjinu di voi, ùn ti percivarè micca à tutti da u partitu pusitivu. Perchè per elli pare micca semplice una persona banale è vulgari.

U settimu mitu . Parechji parte di noi insistenu à l'opinione chì, se vi drentu l'alkohol, u corpu diventa menu suscettibile per diverse infizzioni. In particulare paradoscali chjaru parianu, ma in questa situazione tuttu hè esportamentu u cuntrariu. Hè u usu di l'alcoolu chì reduce a capacità di u corpu per i prugne l'infizzioni è a fate assai più vulnerable à variate malati virali.

U seculu mitu . A so foncità hè basatu annantu à u fattu chì l'usu di l'alcool reduces l'effettu periculusu annantu à u corpu umanu di radiazzioni. Ci hè quì pudete puru dettu chì, si trova cunsigliu o vice versa, ùn averà micca aiutu per prutegevi di l'influenza negativa di a radiazione.

È, finarmenti, l'ultimu nimu di u mitu chì chiiscini i miti basi di l'usu di e fossi fortificati. L'essenza di stu mitu hè chì a maiò parte di noi tendemu à crede chì, grazi à l'alcoolate, ponu esse effittivamenti quì caldu. In fatti, u sensu di calidez after taking alcohol is very fraudulent. I vapuri speduti è una crescita a circulazione di u sangue à u più cuntribuiscenu à fretu u corpu.

Hè ciò chì u mitu principe di l'alkohol, o più bien, l'usu, si parevanu. Avà, sìammu sicuru, puderete vede à u licorru assai l'occhi diffirenti, è di voi prima un zicchinu, u sicondu biccheri, pensate à vede s'ellu ci hè necessariu di fà in tuttu. Ricurdativi chì a to salute ùn piace micca quandu ghjucanu cù ellu. Cusì pensate. Dopu tuttu, ùn pudete micca cumprà a salute per i soldi, è questu sempre serà sempre ricordu. Ùn abbianu micca.