Biografia di l'attrice Irina Apeksimova

Una volta pruvatu à una maestra di una cumpagnia di u ghjocu, Irina Apeksimova per un tempu hà cuntentatu cù l'accessori. Anu passà l'anni, l'imaghjina micca cambiatu. E cuminciò à dominarni nantu à a scacchera, in fattu, l'anima di Irina. Hè liberata. Iè, hè sempri chjosinata cum'è attrice chì tocca à u rolu di e donne forti, ma in a so austerità uccidintali, a stretta è a friggizza nòrdica, l'attentatore spettore hè cada vez più capacitu per discernisce una natura refinada è passione. Biografia di l'attrìgina Irina Apeksimova hà sviluppatu cù successu, è pudete vede per voi stessu.

Aspettu

In fatti, i rapporti chì sò stereoti. Apeksimova truvò in ella stessu l'energia di a transformazione - hà distruttu i sterereotipe. Ùn esiste più incipitura l'articuli ready-made, hè attraversata da a dinamica è a furmazione di carattere nantu à u stadiu, in u cinema è in a vita verita. Inoltre, Irina hè un cusì vivu di a discrepanzia trà e discrepanzii, à dì i percepzioni internu è esterni di una persona. I spettori sò abituati per avè percepitu sta attrìzia in una donna dispassiva è di sangue friddu, anche in fattu Ira hè una persona vulnerabile, affascinante è aperta. Questa vera Odessa! Era prima di u teatru backstage: i so genitori sò musicisti classici, a so mamma travaglia com'è capellista principali in u teatru di cummedia musicali, è quandu Irina turnò 13 anni hà stata studià à una classa di tiatru specializatu. Per entra in i pioggia di a so vita persunale hè di distrughjini i muniti stampati chì circundanu u nome di l'attrice.

L'imaghjini di a donna-vamp hè pegada à ella dopu à a pelicula "Limit" dirigit da Denis Evstigneev, "E u trenu fù stesatu." Di sicuru, aghju vistu l'apparenza di veramente business women, i presidenti di big companies, à a television. Circà i toccu, pruvà à prupietà urientale u testu nantu à a basa di u sistema di Stanislavsky è a me stessu esperienza, mentre chì per mè, tutti questi picciotti di cummerciale, faxes è e cumpunenti sò un densu foglie.


Ma Apeksimova cuntinuau a ghjucassi forte è eleganti, per esempiu, Amina in a serie "L'anniversaire di Burzhuy". Hè stata listessa a cummerciale di Bianca. Amina - un rico, quasi sminuranti "novu bourgeois russu". Di sicuru, stu tipu di visitatori prisentanu prima nantu à l'attrice. In a prima parte, cù u so maritu Valéry Nikolayev, ghjucanu sinceramente persone chì amanu l'altri. Paria chì nimu hà presaggiu l'intrattenimentu, ma ... In a seconda parte di a seria, Amina ùn era più.

"Ùn aghju dettu nunda per un bellu pezzu per questa, è avà dicu a verità per a prima volta". U fattu hè chì da a prima parte di "Bourgeois", o più bien di a versione scritta da Rogoza, ùn ci era praticamenti nisuna parola in u filmu. Hè statu solu unreal, ogni ghjornu di spartazione cuminciò cù u fattu chì i trè da noi: direttore Anatoly Mateshko, Valery Nikolayev è ch'e sò à sitture à u pianu, stenderete e scritta di scritta è decisu chì fà in seguente, in quasi tuttu fù reshuffled è improvised.


Ma un ghjornu un omu ghjùnghjenu in a piattaforma, si truvò dopu à a càmera, hà vistu, eseguintò, è cuminciavanu à gattive altamente: "Perchè ùn l'attori ùn dicenu u mo testu? À u stessu tempu, era già a 12a ora di filmi, noi, stancu, èranu turmentati annantu à a tappa next. E mi forti, apparentimenti, dumandatu senza tènniru: "E questu, riguardu, quale hè questu?" Prima di quessa, ùn era micca stata introducida per l'altri. Aghju explicatu in silenziu chì hè u scrittore scriptu Yuri Rogoza. Questu hè u nostru solu cuntattu cù ellu. Dopu à e mo stituzzioni, hà dettu à a premsa chì Apeksimova hè stata tombata, perchè ùn avia micca corretu l'ubiettu creatu da ellu, u scrittore. Aghjustu a so entrevista. "Bonu populu" chjamatu, u ghjurnale hè stata data. Ùn era micca offisu, nimu. Hè solu u più bellu di mè chì nimu hà avè fattu.

Staying in such stéréypées images per a biografia di l'attrice di film L'Irina Apeksimova, cum'è una forpresa forte, hè una fece di difficultu tempu: sò custruiti nantu à u prufiziunalità nuvellu è creanu tensa interna. Apeksimova abbanduneghja sta forma dopu a prima parte, ma dinò da una altra forma - A cuntenta sposa di Apeksimova - Nikolaev. Ci hè rumore chì a causa di a rumanzu chì scuppiò nantu à a tribunale trà Darya Poverennova (attrista ghjucata a surella di Burzhuy-Vera) è Valeria Nikolayev , Irina hà apustulighsu prestu u so maritu. Doppu, Nikolaev e Poverennova hà campatu nzemi per dui anni, finu à chì u famosu famosu ùn hà micca truvatu nova passione. In ogni casu, è Poverennova, è Apeksimova da u stress emocionale. Tutti oggetti ha travagliatu u so amicu veru amuri. "Avemu avutu raccolti amichevuli normi cun Valeria Nikolayev, avemu avutu cundutu per parechji anni, a nostra figliola hè cultivatu.


Divorziu di u passatu

Doppu "Burzhuya" Irina hà saputu un "divorziu" di u passatu: hà sappiutu rivolve l'imaghjini di una puttana forte è ricca, pudendu tralallu, per pruvucari chì a zuppa hè - solu per diversione, nantu à u stadiu. Avanza di i mura di u Teatro Artu di Mosca. Ella amparava una fiducia intellettuale envidietiva è integrità - era questu quì hà determinatu a furtuna chì avianu l'attrìzia in tutti l'aiutu,

Scenario di u drammatu psicologicu di Sergei Biloshnikov "Cage" Apeksimova inguiate in tri secondu, è senza esitazioni, accunsenu à u sparaci. L'attrice admette chì per a prima volta in a so vita era interessante interessante di leghje u materiale. Irina hè stata appruvata per u rolu principalu senza prucessu, "ùn andà à a prigiuneria o à l'ospitalità psichiatricu apposta per cumincià à filmà in Cage, hè u mo travagliu, è aghju avete cun ellu senza naturalismu - altrimente tutti l'attori anu da esse mandatu à L'unica scusa fu un viaghju in un "avtozak" veru - un caru per u trasportu di i prigiuneri. U literalment hà messu in ellu è a purtonu in. Ùn puderia micca toccu qualcosa - u corpu accumincia a prughjittà, solu vulia lavare è ùn era scary d'omi, in contru - hè interessante. prima cosita induve aghju capitu appuntu ciò à fà è induve I parlà avutu à ghjucà. "

Per dumandà a so verità propria chì hà successu in l'obra di Vikicanu romanu "U nostru Decameron XXI" dopu a riproduzione di Edvard Radzinsky. "Questu hè un rollu stupidu, ma era micca cusì faciule per mè, quasi persu i mo mente, aghju un monologu di solidu è, a fine di l'interpretazione, guasi perdè a mio voce". Stu rolu teni una paleta increible, da a tragione à farsa. "Ma quandu cuminciò i prughjetti, A mo vita hè stata siguita da situazione catastròfica - u retirementu da u Teatro Artu di Mosca, u divorziu, aghju cuminciatu per piglià ciò chì ripetimu u testu di u rolu in a mo vita verita, ma spiccate da u Teatro d'Arte di Mosca, hè stata a prova assai più difficultu chì spuntanu cù u mo maritu. andò per un longu tempu, è perciò un divorziu, cum'è nei Ma ùn hà micca permessu di depressione stessu, a so figliola è a mamma sò stati detti da a volta.

Intralizate novi imàgini era accumpagnatu da un risultu da u Teatro Artu di Mosca: Apeksimova hà a capu l'unione d'attori, chì ùn anu micca accettatu l'abbozzu di a nova statutu teatru proponi di a direzzione. Hè stata immediata da u fioru di l'altri ribelli. Allora sapendu chì "d'avà, avete aduprà solu cun sè stessu, pughjenu per ellu stessu è nisun casu per l'altri". Sì, era ghjittatu fora di u teatru, induve aghju ghjucatu parechje rolli maravigliosi, sì, era una grande perdita. Oghji, l'attori, sò cum'è drogugusi, ma ùn ci era un momentu pusitivu: Aghju avutu l'indipendenza assicurata è decisa u mo destinu ". Dopu, traversu u tribunale, allora recuperavamu à u travagliu, ma ùn tornu". Una alternativa à u Teatro di Arte di Mosca hè stata trova da Viktyuk, patruni di u palcuscenicu, un direttore brillanti ".


Staggeratura indipendenti

Irina truvò una alternativa à a sperienza passata in u novu, cambiendu a so sorte abruptamente. Apeksimova ùn era mai a paura di piglià risichi, cambiassi radicali a so vita. Per esempiu, aghju decisu una volta per apre un club-restaurant, induve l'artisti famosi travagliammu di tempu à u tempu, "servitori, Amichi solu di i so capi:" Avete vogliu? Vous u visitanti cun una bande, un menù è in u mandarinu? " "Ùn ci hè nunda di preoccupari". Era una cummerciale, è era ancu vendita di pisci. Era ancu parlendu à u so maritu in notte senza umilezza umana. Hè veru, sti discorsi sò stati attaccati à altri prublemi. Ùn avianu micca soldi cù Nikolayev, in i buttoni - counters bè. Una volta, per un costu extra, a coppula hè stata invitata per travaglià un concerti. Mi piace u visor. Dopu cumandò partiti in corporate in nightclubs, induve "u novu russu" hà amatu per diverti. Allura u so ripigliatu è travagliatu part time. Ma Ira hè prestu per u travagliu nudda è qualchì montura. Ella è i pavimenti serenati di vagnari, perchè ella privata di cumplicati "sovieti" - hè bona cunnisciuta da a nicissità. A principal hè di distrughjite stereoti. È dinò chì a so figliola ùn hà bisognu nunda, è ùn mai ùn si làghjero, dìcenu: ùn ci hè nunda per alimentà u zitellu. Inoltre, dopu à passà un annu in una America di tempu, Irina ùn vulia micca stà.

In attu, i stereotipi americani ùn si ne stava spargimentu di a rialità, - Apeksimova se soeva in i Stati, da quì a ritornate. Malgradu u successu filamentu di u filmeru di u filmu di Hollywood Philip Noyce "Saint".

"Curnutu, ùn ci trattanu micca cusì, perchè a più bella nazione, sicondu l'Amiricani, hè l'Amiricani, è per i Francesi, i Francesi." E comu pensate chì Moscu trattà tutte l'altri nazioni? attrice, è ancu di parlà malatu in russiu? Sì, chì a precisa? Quì ùn ci hè bisognu di creazione di l'illusione annantu à l'Occidenti.

Quale hè a diffarenza, duva a travaglià - in Hollywood, in "Mosfilm"? Allora chì avete una carriera in u vostru novu postu, duvite prima di rinunziari tutto per questu - ghjuventù, salute, è fate tuttu. A situazione hè sìmula à quella quandu aghju arrivatu à l'età di 19 trà e provinces à Moscu. Trè volte "voute" in l'esame à a scola di teatru, perchè aghju avutu un discursu terrible di Odessa. In verità, aghju liberatu. E hà fattu.

Sì, guadà quasi un annu in u Los Angeles, è a so unica scusa hè di vultà à Mosca quandu pudite. Sò una ama di casa in i Stati è aspittà chì u finale di e compresione hè micca per mè. Ùn aghju micca fà nunda, perchè ùn aghju persu a me cima. A sola felicità era chì ogni mese volse à Mosca per ghjucà à una dramma in u Teatro Artu di Mosca. Allora riturnò completamente. E a mo mamma ùn si stalla in America. Hà travagliatu cum'è un cumpagnu di cuncerti in l'emigrazzioni, hà vivi in ​​Brooklyn è cumunicatu solu cù a nostra, chì sò sempre in cori, cori è cunversini diretti solu da Russia. In my opinion, a mo mamma in a storia di l'emigrazzioni addivintau l'unica persona chì si pudia riesce u statu di refuglianza à a so patria. E persone chì vene quì esce sò vultà solu quì. Per esse capace per adattà normalment in u medioambiente americanu, unu hè obligatu o vene à a luz o si movi oltremare à una età curretta. Dopu amene aspettazione, risicu è salvezza, è micca chjusu in un ambiente cercanu à l'emigranti chì ùn viranu micca in vita Americana, è ùn anu micca più di u so propiu.

L'apparenza di a figliola di Dasha era ancu in America. Ancu s'ellu ùn era micca cunfessiunale è ùn hà micca apprezzatu. Simply à quellu tempu Valery era filmatu in Cile, hà fattu una prova in l'Università di Princeton. In Mosca, Ira stalla sola. In u cunsigliu di a famiglia hè statu dicisu chì era megliu venerà à u so maritu. Avà, sicondu a legge US, Dasha hè un citatinu americanu. "Quandu quandu quellu chì parechji volenu à Dasha vulete andà à i Stati Uniti, ojveru andà, serà a so scelta, ma per u tempu hè a cunvenzione." Hè satisfatta à pruvistarè à i so amichi, dicendu chì l'America hè a so patria. Agora studia à l'escola è studia u ballu cù Gediminas Taranda.


Ma in i Stati , cum'è in ogni altru paese, hè impurtante per esse in u tempu ghjustu è in u locu. Ùn aghju micca. Forsi, si ùn era micca in Hollywood, ma in Broadway, ogni cosa hè stata diversa. Ma, tornendu à Russa, hà cunsiderata per esse a donna più happi di a Terra.

E questu quì, hè u stieritu più imprevisu ch'ella hè stata distrutta.

"Sta filmu ùn esse dimustratu duie volte"

In l'estereotipu di a relazione, l'attrice ùn credi micca. Quandu era dumandatu: "Ghjè veru chì Apeksimov teme l'omi, postu chì un tutti ùn si cuncordanu di ghjucà u rolu di una femme fatale femina?" Ella disse à: "Avete vistu, si vittiru mi trattendu cum'è una donna". Quì, per esempiu, una bella ragazza cammina longu di a strada, è si prestu attente à a so, E mi fighjenu, prima di tuttu, cum'è un parfettu familiar. quandu in u stranu parechji omi chì ùn sanu micca chì sò una attrìzia pupulare in Russia sò solu mi circàvate ". Hè un piacè incridibili, ma raramenti anu preoccupatu, teme - una negra ... cagna". Sperimentate cù u culore di u capeddu è di tennivatu a donna per Apeksimova hè equivalente à a cirugia plastica. In altri palori, ella sarà una brutta, solu in l'imaghjina di Bianca bianca, Ira ùn li piace à i stylistichi, l'edituri d'imaghjini. "Ella vole esse cum'è era creata da u Signore - una bruna cù a pelle bianca. Dunque, ùn cambia micca a corona haircut nìvura, è capelli longi - da a categuria di i sogni.

"Aghju compru vistimenti ch'ùn mi piace, quattru anni in una fila, aghju purtatu pantaloni cumprati in America per cinque centesimi è ùn avè micca adore perchè sò micca prezzu, ma perchè sò boni". Hè chjaru chì ùn andemu micca à a seconda mano , e anu visitatu In Los Angeles, aghju avutu una tenda di vendita privata vendita di i diversi disinfettori francesi chì nimu ùn sapia, ma e cose sò simpliciamente impensables. In vestiti, contru à a credenita populari, prefessu un stile rigid. oghje chjucu o culore, sicuru, ùn aghju micca più vistutu. U culore hè neru, ùn aghju micca pelle, è si hè un capru di pelle, hè brutali ... hè furious ... Ùn cumprate micca un ghjennaghjolu, solu cum'è un rigalu.


A so figura ciseau , ghjustu ùn hè micca un meritu di dieta è fitness. U primu, da a zitiddina, participò à u tiatru di teatru, scola coreografica. Dancu in u corps de ballet, soprattuttu particularmente à l'altri cù una turniporti, un passu attuali, l'abilità di aghjustassi à l'idee di u diritturu. Ira ùn sapi micca cumu si prisintà, farfantarìa, rilassate. Slenderness hè u so sistema nervu. Hè bisognu di fà qualcosa di tuttu u tempu. Spend some hours in salone di bellezza - micca per ella.

Ùn ci hè micca un secre di secre di bellezza. Hè chì - l'alcooldu ùn hè micca spessu usatu, anche l'Ira in questu casu hè un gourmet, un aderente di vini chilien. Ella fuma assai assai - un pacu di ghjornu hè obligatu. Ricusate di qualchi mitu hà hà micca bè. Una di i so favelli: "Sta filmu ùn esse rializatu duie volte". A vita di Apeksimova hè precisamente sta filmu. L'attrice ci piace à cremà ella stessu, hà bisognu à l'emozioni - pusitiva, negativa, u principale - per fà più grande, più putente. Qualchissia hà a dependenza di l'alcohol, i cigarettes, drugs. E ella - da l'adrenaline. Ella piace à camminate da a notte, di ballà, per prughjuntà in caru a gran velocità. Vinu, amuri - tuttu questu hè un grande piaciri. È a capacità di fallu in l 'amuri cù l'anni ùn hè in istazione.

"Mi piace i diversi omi, ma ùn aghju micca belli cuntenuti di ghjocesi. Odi l'omi di sanctimoniousness in i campagnari, in particulari a avidez. Aghje chì i forti chì ùn si ùn si lamentanu è ùn murite micca. L'unicu hè, ùn deve esse micca picculu, sia fatta è grossa. Hè un omu chì, in i raprisentanti di u sessu più forti, ùn sò micca intimuritu per a feminità, ùn sò micca significatu u cumpurtamentu di i cumpurtamentivi - i làrici di l'omi ùn sò micca scantificati.


Una altra donna hè stata bè. È se avete principiatu à fà questu, sia bonu, caru, continuu à fà quessa tutta a vostra vita malevara.

Ella, veramente, ùn hè micca rimpruverà u scrittu di a so vita. Perchè Hè scritta in u biancu, è u so autoru principali, Irina Apeksimova, ponite evà i stampati è i lettone. Composta, di prima glanza, incongruosa: feminità sensuale cun masculinità restretta. E questu hè a cosa veru in questu. Non per divertisce.