Alimentazione per una zitella dopu à un annu

U zitellu hà giustu annu, ora hè u tempu di rinunzà u latte maternelle è insegenu à l'alimentariu. A questa età u zitellu hà digià parechji dipinti, sapendu chì muzzicà è masticà un pocu. Avemu bisognu à avè graduatu à sviluppà queste cumpitenzi.

U primu alimentu dopu à l'annu hè sempre macinato e patati macinati, ma pudete furnisce d'avè alimentatu chì vi tenite bisognu. Pò esse insalate, sopopi senza prucessi, pezzi di verdura è frutti, per fà cuminzà senza pelliccia. Hè deve esse ricordati chì u sistema digestivu di u zitellu ùn hè ancu micca furmatu da cumpunente, perchè i pezzi fritti sò preghjudizie à u zitellu, hè megliu se vi prupone pane nantu à steves o steamed.

Comu accuminzannu cu l'età d'un annu, i zitelli anu accumudate di utilizà i coperchio.

Hè necessariu accustomà u zitellu in una varietà di alimentazione. A più nutizie diversa serà in una dieta di u zitellu, u più nutizie chì l'alimentu serà.

Un zitellu di un annu pò esse furnitu alimentariu preparatu da carne piccata: cutleti, mandurini. Cereali è legumi ùn sò più necessariu per a limping. Pudete fà casseroles, insalati, dà pezzi di vechji cruciuti è crudi.

A nutrimentu per un criaturu dopu à un annu averebbe cuntene assai prudutti di latti. In u là ci hè calà facilmente assimilatu, prutini, grasi è vitamini. I prodotti lattichi è latti à l'acidù u zitellu deve ricevenu circa 600 ml per ghjornu, è a massa di tutti l'alimenti cunsumu per ghjornu è ugguali à un kilogram.

I proteini chjuche, è ancu di fòsfori, si trovanu in carne è pisci. In cun u carne di certi tipi di pesci (per esempiu, coddu), un zitellu puderà riceve u oliu di pisci, chì quandu s'utilice in questu forme ùn infatti nestori disgust. Molti preparati farmatichi sò micca preparati da pesci, ma da u grassu di fossa. A carni hè megliu per dà cunsigliu di grassu, vacca o chicken. A carni è u pesciu deve 4-5 verte durante a semaine.

U guttivulu di ova pò esse dati in quantità chì parechji i zitelli sottu un annu di età. A pruduzzioni hè cuminciata à dà più tardu, circa un annu è un annu. U ovu cuntene à l'acidi grassamu poliinsatuati, vitamini è lecitini. Hè necessariu aghjustà oghje di pollo o coddi, cum'è l'ova di l'acqua sò spessu infettati cù infizzioni perikinati. Oghje vocigliate, perchè l'ova cruda sò più difficili di digià.

Legumi è frutti - una surgente di no solamente vitamine è sales minerali, ma dinò a fibra, chì hè necessariu per u funziunamentu propriu di u gastrointestinal. U picciottu pò esse rializatu ancu no solu vegetale greche è zucchinu è frutti, ma ancu congelate, conserve, seccu. À l'insalati è i sopopi, pudete aghjunghje greens. Se ùn ci sò micca reazzioni allergii, ùn sò micca impedimenti per u cunsumu di ligumi. In no mane, esclusioni i pumati, è dà carru è carabba cun prudenza. Prima di aduprà e manciari i manciari e manciari, è e patate per un ghjornu.

Per u funziunamentu propiu di u stomacu, hè impurtante chì l'alimentu hè equilibratu in quantu à a quantità di sulidu è di u liquidu. I zucchetti deve esse dati à i zitelli com'è un primu cursu, perchè quandu a culinaria, sustanzi chì sò necessità per digià altri platti cullate nantu à u caldo. Avete bisognu di una piccula cantina di suppa di carne, pesci, verdura e brou.

A zuppa di zuppa, chì hè preparata per l'alimentariu per u zitellu dopu à l'annu, hè preparatu d'una certa manera: a carne si trova in acqua fridda è cottu nantu à u caldu di u focu finu à u fugliatu, u caldu hè filtatu è a carne si trova in novu. Allora a sopa hè prudutta secondu a ricetta.

Per fà u nutrimentu per u zitellu variatu, pensate à u menu. Sì avete a coccia di sopa di vegetale, da nantu à a siconda serve un pane di cereali. Sì a sopa hè in prestata da u cereali, per u sicondu, dà oghji.

À questa età, i zitelli anu manghjatu un pocu più: u sustegnu mediu di sopa hè 120-150 ml. Ùn manghjate micca u zitellu da a forza, u manghjendu à questa età hè assai periculosa è porta à l'obesità è a disturbazione di i prucessi metabolichi, chì sò assai difficlii di cummattimentu.

I corsi più boni per a nutrizione di u nutrimentu sò u scherzu è a farina di farinata, cuntenenu parechji biologici è minerali chì u zitellu vole. L'Arrìzzu duverà cun prudenza, chì pruvucà in certi casi stinzia. In i farinni pudete aghjunghje baga è frutta, perchè u zitellu sera più dispunìbu di manghja.

U pane pò esse dati à un zitellu ogni ghjornu, ma micca più di 150 g di pane biancu dopu un annu è 50 g di fioru dopu un annu è menzu. In a stagione fredda, dà u zitellu more pani è cereali cà in l'estiu.

Ùn ùn viaghjeranu cù u zuccheru, a tarifa per ghjornu di u tarritoriu acceptable da 1 à 3 anni hè di 40-50 grammi. Una cantità eccessiva di zuccaru provoca disordini metabolichi, obesità, caries è ancu a diabetes mellitus. U zucchero pò esse riittatu cù u melatu. Dolce à a vostra nutizie megliu cù i zuccarati naturali contatti di frutti.

I prudutti novi avianu da esse datu à un ziteddu più chè cum'è una volta cada tres ghjorni. Questu permettenu à seguità pussibbili allergii.