Cumu si cumportanu se spiegà un termurariu mercuriale

Cume cura ùn esse aduprà, ma succorsu in a nostra casa hè un dulore, cum'è un termò rotulatu. Avà parechje ch'hà acquisto cun sta situazione è cumprà termometri di altri tipi (per l'alkooli o elettroni, per esempiu). Ma quì hè cumu fà cumportu, sè vo vulete un termurariu mercuriale, hè bisognu di sapè tutti nantu à una basa equitazione cù u sapè di salvezza salvata di a categuria di primi aiuti.

Ancu s'è ùn avete micca familiarizatu cù sta situazione, crede chì ùn serà micca sferivolu per sapè cumu se cumporte se rompe un termurariu mercuriale. Chistu pò prevene u panicu, u cumpurtamentu maleficu, seguitu da parechje prublemi. In u primu locu - cù a salute.

Ùn hè micca sfinitu per indicà chì a nova, se u termometru hè struitu, si deve cura. Quandu u termometru mercuriale hè struitu, pudete viaghjà immediatamente a bassa pilone di argentu chì ponu scopre in ogni tipu di grieta. In u termometru una piccula cantina di mercuriu, perchè u pugnu ùn hè micca tantu mercuri innanzu cum'è i so cumposti. U più dannusu sò ste ste mercurie, chì questu hè una sustanza tossica.

I sintumuti di avvilinamentu cù u vurru di mercuri ùn duvite longu: nausea, vomitu, stunati, di malatia. Ma sò sti simpatichi so superficial chì assai persone è ùn sospettate micca chì anu da sviluppà sempre una malatia prerraculante. Comu u risultatu, avvilinatu cù u mercuriu in quattru anni, pò esse manifestatu in a scunfitta di i riini è neurosi. Dopu à trasfurmà a sala, beie assai liquidu, perchè u mercurinu abbanduneghja u corpu (falza da i rinu).

Sì un brusgiatu una buccia di mercuri per caccià a via di l'alimentariu, vòmitu, suffocazione, pelle blu. In questu casu, avete bisognu d'avà immediatamente chjamà ambulanza.

Quandu spizzò u termometru, prima di tuttu hè necessariu di ritruvà i zitelli è anziani da u situ. Cunduci megliu di u locu cù mercuriu. Allora l'illuminate l'ispaziu, perchè ùn ùn manca a boli d'argentu. Pudete mette un lampe à u locu o rinfriscà a lampara. Per piglià manu nuvole cù un sustanciale poisonous ùn valuta la pena - guattendu i guanti di gomma, i to pede - sacchetti di plastica. Pi menu di respira i pariglii pericultivi, posanu nantu à una stufa di giarella, umidità cù l'acqua o suttili in soda. Hè ancu prubleu per stà nantu à una longa volta. Allora, vai à l'aria ogni 15 minuti.

Comu un uttellu per cullettà una scupa di mercuri ùn si pò travaglià, hè megliu per piglià un sbagliu è di scaccià e pilche nantu à a foglia. Pudete aduprate una agulla o un parlante, una pera di gomma, una siringa, una cinta adhesiva, etc. Ma ùn puderebbenu sculari mercurie cù l'aspirate, fuceranu i vapuri ancu più, è ùn puderete micca sceglie l'u mercury da ella. Se li pilastru pichjenu in i grietas, pudete sprinkle sand in questu locu - è serà più faciule per scaccià cù un sbagliale. O scuzzulate u locu cun un pezzu di lana di cuttuni mannara in una solu suluzione di potassiu (0, 2% - 2 g di permanganate di potasio per 1 litru di acqua). Se u mercuriu hà spargugliatu nantu à un sufettu, una sedia o una altra superficie poruve, hè megliu aduprà u pruduttu in una spicca secca especial.

A sustegnu cullucatu deve esse spurtatu in un vetru di vetru cù una cupèrchjata, in quale a stessa solu deve esse sculacciata. Eccu avete bisognu à astutu u mercurinu, chì ùn si spulava è chì cuntene un termurariu mercuriale rotanti. Ùn trattate micca un vasu di mercuriu in l'vicinanza di l'ogetti cale (stufa, batte). Better take it out on the balcony or put it on the window.

Inoltre, avissi a essiri disinfirmatu u locu induve u termurariu di mercuriu hè struitu è ​​u mercuriu fù spurtatu. Per fà quì, hè bisognu à umietismu cù una solu suluzione di potassju o una solu solu salentina solu di a ricetta: 30 g di soda è 40 g di sapuniu (chì per una solubilità more fissata nantu à u rattore) per litru d'acqua, o solu suluzione. Da u rag, chì si asciugau à u pavimentu, hè ancu megliu per liberà, ancu altru in un vetru di vetru. Hè necessariu a limpi è mobili, situatu vicinu à a zona insegura. Uzzu cuntrolla a volatilità di mercury. Questa suluzione hè devandate nantu à a scena nantu à una è media - dui ghjorni. Allora lavoni cun acqua fredda.

A sala deve esse ventilata. Ma in nisun accorsu, finu à chì avete scumpete mercuri, ùn permettenu micca un scavu! Eppuru, se a temperatura fora da a finestra hè più bassa ch'è in l'abitazione - à bassa temperature, u liberatu di fumes tòchi sò ridotti. Per quessa, se ci hè un acondicionador di acqua, pudete turnà u fretu.

Cumu si cumportanu se u mercuriu tocca a vostra robba? Si deve esse lavatu (micca messu in una lavatrice) in acqua fridda per un periudu di u tempu, da quasi a meza ora in una solu solu suttante (à 70-80 0 C) è poi lavatu per 20 minuti in solu suluzione alkaline è, finalmente, lavande in acqua fria.

Cosa da fà cù u bastone chì cuntene u mercuriale cullucatu? A manera più faciule di ghjucà à u coperchio. Ma senza trattamentu particulari, u mercuriu libbirà sustanzi tossichi è altre persone pò sottu ancu: dui grammi di mercuriu contamiate sei mila metri cubbi di l'aria. Ùn ci hè micca bisognu à drenu in u sistema di catena - u mercuriu si metterà nantu à i catene di drenaggiu, da quale hà da esse dumandatu à piglià un incredibbili sforzu. A variante curretta hè di esse fatta à u dipartimentu di u benzu, a stazione MES, à u distrittu SES, o di chjamà rapprisentanti di u Dipartimentu di Difirtiva Civile è Emergenzii à a casa.

Dopu a pulizia, avete bisognu di parechje prucessu per a vostra propia salvezza: rinfriscà a to garganta cù una solu dèbula di permanganate di potassiu, frasca i so denti, pigliate parechji pezzi di carbone attivatu, bè bellu licenziu.