Avissi avutu a permissionu di u mo maritu per cambià

Cumu si tratta u to maritu? Unu di i pruverbi tradiziunali assicura a risposta à sta quistione - "cum'è un cane, alimentate, ùn pruvate micca è dà un passaghju". Sì quantu i primi dui punti hè tutte menu chjaru, da quì à u terzu, ci hè una grande pregunta.

Ùn avete micca chì i nostri fideli hè troppu per un passaghju, è micca cum'è se fussi, ma spende di u cantu! Agree, questu ùn hè micca assai piacevule, ma hè sempre a question per esse da permettà u maritu per cambià? E strangely enough, ùn ci hè micca una risposta clara di sta quistione.

In questu l'articule pruvucamu a circà à sta dumanda da dui puntati di vista, per avè dà a scatula più detallada. Ma puderete risponde, perchè ùn ci hè nudda solu sulitariu à u prublema. Allora, mettite sottu à scrutiniu.

Argumenta per permette u tradimentu.

Eppuru, a primu fiament, ùn pudete micca permettà o pardunà a tradimentu, ma ci sò situazione chì quandu ùn hè impussibile, diventene un possu.

Ùn hè micca senza peccatu.

Per esempiu, avete un novellu nantu à u partitu, mentri nè no ti nè u to maritu ùn vò esse divorziatu (in questu casu pò esse assai ragiuni, cuminciannu cù i zitelli, finisci, strammi abbastanti, cù l'amore chì ùn hà micca morta). In questu casu, pudete solu cuncluddu un accordu di "gentlemen", ugnunu anu u dirittu à u tradimentu, è nimu serà punitu per qualcosa, s'ellu ùn ùn mette nant'à u so cumpagnu cù a so tradenza. Strangely enough, sti casi in casu esistinuunu, è hè ancu pussibile di dì più, sò felici cù l'altri.

Ùn pudete micca darà u vulete.

O altra situazione, u vostru maritu vole in sexu ciò chì ùn pudete micca darà o ùn vole micca, quì ùn pudemu micca esse cunsideratu chì esitatu. U fattu hè impurtante per noi, in questu casu, forsi, ùn hè sensu chì permettenu un affari di u parti in modu per satisfacer a so prublemi sessuale. Eppuru, quì, questu troppu, necessariu di negoziate e cundizioni in anticipu, altrimenti u maritu pò esse liberatu è si spende a curruzzione.

L'ultimu argumentu.

Infine, quarchidunu questa decisione pò aiutà à salvà u vostru matrimoniu, di sicuru, questu hè un attrazzu estremu è assai difficiuli è dispiacense, ma se si capisci chì senza una persunale ùn pudete micca vive (senteri, raggi materiale), quandu quì u passu hè necessariu dicidarà. Ma ùn scurdate micca sempre è in ogni situazione, a decisione finali hè tòia è avete u dirittu di sceglie nantu à u vostru propiu.

Ma in tutti questi casi, subduvarna novu, hè assai impurtante per stabilisce e cundizioni è limitazioni. Ùn pudete micca esse dì, vai è cambiassi right and left, ancu a tradenza d'avè i so limiti.

Argumenta per ùn permettenu un trattatu.

Eppuru, in generale, tuttu hè simplicemente, ma ancu, ùn serà micca superfluitu per ricurdà chì u tradimentu, sezione da u vostru parte o da l'ubbitu di u maritu, hè un signu chì qualcosa hè sbagliata in a relazione. E pudete bisognu di cambià qualcosa. Tradimentu, sicuru, u listessu cambiamentu, ma troppu maiò è di u cardinal. Certu, e relazioni libera in modu oghje ghjornu, ma per decide nantu à elli, duvete esse segùn cumpletu in u vostru maritu, è in sè stessu è in i vostri sentimenti. Inutili, ponu purtà à u colapse completo!

Se parlemu di ciò chì hè vicinu à mè, cum'è l'autore di l'articulu, allura ùn aghju micca da dà permessu di u mo maritu. Ma sapendu sicurizatu chì trà i me amici sò parechje induve u tradimentu ùn hè micca cunzidiratu un criminu, è sò cuntenti. In questu casu, di sicuru, bisognu di capiscenu chì si o ùn permettenu micca u vostru maritu, tradimentu, se vole, hà cambiatu sempre.

Da tutte e cose, pudemu cuncludi chì alcuni ci hè situazione chì permettenu a traizione à u so maritu hè un modu di manera è veramente l'inferma di i mali, ma ancu in stu casu, ùn pudete micca fà questu sensu di cundizzioni! In u stessu, unu deve esse capitu chì a vostra banana ùn hè micca una panacea per u so adulteriu.