Nutrimenti dietetichi à rinfurzà a immunità

In l'annulazione massima di i friddi in a pusizione più sicura sò quelli di noi chì anu una forte immunità. Avete mai pensatu nantu quantu pudete migliurà a resistenza à e malatie infizziosi? Surely everybody has heard about the positive effect on reinforcing the immunity of the procedures and hardening sports. In ogni modu, ùn tutti ùn si puderanu allughjarà o attegnu a trazioni di sport è i clubs di fitness per u so state di salute. Però per urganizà nutrimenti dietetichi à rinfurzà a immunità, tutti ci sò capaci capaci. Cusì, quale sò e reguli basi di seguità à l'urganizazione di nutrimenti dietetici?

Prima di tuttu, a dieta ùn deve prupona prugna proteini. Per u corpu di una donna adulta, questa figura serà di circa 90 - 120 grammi di proteina per ghjornu. A nutrimenti dietetichi, chì furnisce a quantità necessaria di prutezione in a dieta, pussedi un grande impattu à u rinfurzà l'immunità umana. Suffice per dichjarà chì assai sustanzi protettivi chì ponenu a resistenza à i bacteria patogeni sò, da a so natura chimica, di a prutea. È per a sintesi di tali sustanziali in u nostru corpu, avemu ricevi cù alimentazione u "materiale custruttimu" necessariu, chì sò i proteini di l'alimentariu.

U momentu, chì devi attirari a l'urganizazione di nutrimenti dietetichi per rinfurzà l'immunità, hè una cantina suficiente in a dieta di vitamini. Sti cumpagni nutrittivi sò deve esse entri à u nostru corpu in quantità limitati (a maiò parte di solitu qualchi millimogrammi o microgrammi per ghjornu). In ogni modu, u rolu di vitamini per rinfurzà l'immunità hè diffìcili di sopravalutà. U fattu hè chì assai enzimi chì rializeghja e reenvulsioni immunologica impurtanti in u corpu, per esse attraversu e so funzioni protettiva, esigenu l'inclusion of diverse vitamini in a so cumpusizioni. Naturmente, in l'absenza di vitamini in a dieta, l'enzimi ùn ponu accade dispertu assai reazzioni protettivi, chì ultimamente porta à una diminuzione in l'immunità umana.

Assicurà a ingesta di vitamini in u corpu cù nutralizzia di u nutrimentu pò esse da l'inclusion in a dieta di una varietà di frutti è ligumi (preferibile frescura), postu chì a quantità maiori di sti cumpunenti nutrizionale hè cuntenuta in i prudutti d'urighjini vegetali. Di prudutti d'urighjini animali, u più gran numaru di vitamini cuntenenu u fianu, rinos, ova di pollo, oliu di pisci. I complexi sintivitivi di multivitamine aghjà aiutà à cumpressione a mancanza di vitamini in nutrimenti dietetichi, ma aduprate sti medicini ùn devenu accade in rigalu cù e ricette. Ricurdà chì a soprappunenza di vitamini in a dieta hè preda per a salute, micca menu di a so mancanza.

Sustanzini minerali - questu hè unu di i cumpunenti più impurtanti di a nutrimenti dietetichi, si vulete, per rinfurzà a immunità. Elementi minerali tali cum'è ferru, magnesiu, calcio, fosforu, seleniu, etc., sò ancu capaci di aumentà significativamente l'immunità umana. Per esempiu, u ferru hè parti di l'emoglobina - una sustanzia chì porta l'ossigenu à tutti i celluli di u corpu. A mancanza di ferru in a dieta pruvucà u sviluppu di l'anemia è di l'inghjuliusu di l'ossigenu, chì, à u mumentu, affettanu negativu in u statu di l'immunità. Dunque, cù l'urdinazione razzjonali di nutrimenti dietetichi deve prestu assai attenti à a prestazione in a dieta di a cantina di minerali.

E, sicuru, duvete avè ricordati rimedii fugliale di i frutti, cum'è e cipolle è l'agliu - quessi manghjusti cuntenenu un gran numaru di phytoncides (sustanzi volatili chì anzianu un effettu deprimente à i bacterieti patogeni). Ogni annu cù i platti cù cipudine o l'agliu in a dieta dietetica, affinchè averemu una risurta addiziosa di u nostru corpu à malatii catarali degutu à u persistente rinforzu di l'immunità.