Avissi bisognu di fari vaccinanti preventivi per i zitelli?

Oghje, assai diciani di ricusate di vaccinate un zitellu, decisivu chì questu ùn hè micca necessariu. È in fattu, a quistione di esse necessariu di fà vaccinations preventivi per i zitelli hè assai cuntruversu. Parechji credi chì l'unicu inevitabbilità di ùn avè micca vaccinate hè u prublema cù u kindergarten è a scola, perché a pesar di a legiżlazioni attuale, a maiò parte di i genitori sò denegati l'admission à sti istituzioni senza a vaccinazioni necessarii. Millioni di i genitori stannu issa dumannà nantu à l'avvisu di vaccinati pè i so babies, sapendu chì micca vaccini perchè senza effetti side.

Hè megliu di malàcciu per avè vaccinatu.

Quarchi cosa pò esce da chì i vaccinati à i zitelli sò posti in i malatii ch'elli sò improbabuli di scontru, per esempiu, da una malatia, cum'è a polio. E vale nutà chì u zitellu, mentre chì in u corpu, vene anticicchiadi à e malatie chì a mamma avia avutu dopu à a placenta, è dopu à a nascita - in u latte matermale. Allora, cù l'ameglie pè i primi sei misi, u zitellu hè prutetta da l'immunità naturali, mentri l'infant ùn hà micca sta immunità per l'alimentazione artificiale. Inoltre, parechji maddi sò malati cù variate malatii infittivi per a so vita, perchè ùn anu micca anticorbe à e malatie. Ma, ancu a maiò parte di elli hà chjamatu in a zitella cun assai malatie, è hà riisciutu. A causa di u fattu chì e malati pò andà per passà facilmente u zitellu, molti cresinu chì hè megliu per avè una malatìa cà à intervene cù effetti secundari dopu a vaccinazione.

Ci hè più faciule in malati in a zitella.

Ci hè una parolla chì parechji zitelli anu bisognu di avè qualchì malatìa, perchè sò più faciuli di trasfirimentu in a zitella. E questu hè veru, ma ci sò i malatii chì ponu cunnannà cumplicazioni in una età curretta. Per esempiu, da un mila i casi di malati di u malnutru, i trè finisci in un risultu letale. Inoltre, in casu chì u sarcellule addicìscenu u cereu, a malatie implica una incapacità di a vita, è di sarrizza o di cecità (quandu a córnea hè influinzata). Ma però, u mutivu principalu per i genitori di ricusà e vaccinazione hè a disprezzu di a medicina ufficiale è u timore di i cumplicabbili sviluppati dopu a vaccinazione. In u nostru paese hà traditu per inizià a vaccinazione da u primu ghjornu di a vita di u zitellu, perchè a maioria di malatii ùn sò micca cumune.

Oh, questi effetti effetti.

Pò esse noteu chì in cunnessione cù injections preventivi massivi, l'incidenza di e vaccinati cascate, ma u numbru d'effetti secundari dopu a injeczioni hè criscente. In cunnessione cù sti osservazioni paradosi, u numaru di persone dubbiunà l'appartenanza di i vaccinati aumenta, crede chì si ci sò assai poveri chì sò malati, questu ùn hè prublemente aduprassi ancu. Ci hè chì u nùmeru di zitelli malati è assai menu di quellu di i zitelli chì anu soffrenu effetti di l'injezzioni. Ma questi l'effetti side-àppule ùn anu in modu cumparèvule à e cunsequenze chì avianu parechje malatie. In a maiò parte di i casi, l'effetti sulitamenti sò in forma di un ligeramente crescente di temperatura è rossi rogichi. Sicuru, pò ancu esse posti in una forma più cumplida: u malu di a cella, vòmitu, toscia è forte frebba, ma ùn si pò ancu esse paragunatu cù e consegni chi pò esse dopu à e malatie infecciosa trasferitate.

Avà in u mondu ci sò circa 14 miliuni di e vacche lucali è associati à a vaccinazione, è 3 milioni sò sò assuciati da e malatii chì puderanu esse impeduti da una vacuna puntuale. Ma, anche di queste fatti, anu parechje genitori chì pruvate a prutezzione di i so figlioli da i vaccinati è i so effetti possittorii, sperendu chì i malatii anulanu elli. Sta pusizzioni implicava un nummulu nutevuli di tràgichi di l'adulti è di i zitelli in l'epidemica di difteria.

A riazione di u corpu à a vacca.

I vaccinati senza assicuranza ùn sianu micca, perchè l'intruduzioni di alcuna vacuna implica una risposta. E tali reazzione di u corpu sò spartuti in generale è lucale.

A reazione naziunale (local) hè ridutta à un oghje dulore, reddening è condensazione di u locu d'injectu, è u diametru di rossu ùn deve esse micca più di 8 centimetri. Tali risultati portanu a praticità à a forma di i maloforsi, a perdita di l'appetite è a febbra. Appressu quasi sùbbutu doppu l'inzignazione è passene un massimu di quattru ghjorni. À una primicida età dopu à l'injectu, pudete osservà l'effetti dèbuli di a malatia, ma tutti questi fenomeni sò durate, dura per cinque ghjorni è sò causati da certi sustanzi chì sò in a preparazione.

A reazione generale di u corpu in risposta à a vaccina hè moltu più forte di quelli chì anu locu, è sò manifestamentu manifistati dopu l'injezzioni di pertussis, tetanus, sarampelle è di difheria (tetracuccu è DTP). In reazzione generale, manifestazioni clinii cum'è disturbi di u sonnu, pèrdita di l'appetite, nausea, vomitu, un sapuri sustegnu di a temperatura di u corpu supra 39 gradi sò osservati. Reaczioni allergii in a forma di reddening e condensazione di siti di ineziu righjunghjenu un diametru di più di 8 centimitri. A ghjinirali, ma cchiuttostu rari allergii à i vaccinanti preventivi, unu pò ancu relate chocà anafilàcticu (una dramatic acidità in a pressione di sangue da a presentazione di ogni droga in u corpu).

In un sulu casu, da un milionu, a reazzione allergii di u corpu di l'inzulione pò dumandà a risuscitazioni. In i casi più frequenti, i reazzione generale si manifeste in a forma di rash variegatte di u pelu, u bugnu è edema Quincke. Tali "inconvientenza" ùn arragnu micca più di pocu di ghjorni.

Fortunatamente, formi severi di reazzioni post-vaccinazione sò rarifiche, è se valenu è puntualmenti preparatu per l'injezione, pò esse impeditu à tuttu. I figlioli, particularmente di quelli chì anu ghjovani, ùn ponu esse decidi per elli si si vaccinate o micca; per quessa, sò i genitori chì sò rispunsabili di a salute è di benessere di u zitellu. E avè bisognu di piglià a decisione bona.