Chì avete bisognu di sapè da quessi ardenti termali

Piuttostu più chjucu u zitellu, u più duru hè di seguitu di quellu. Hè interessatu à tuttu ciò: cumu pò esse una scupa cumpresa di città, perchè un cane hè u nostru piendu, chì a voce d'avè nascita da u tubu di u telefunu è, sicuru, perchè ùn ti permettenu micca à a stufa, è chì significa "calore"? Nuvembre o dopu, probabilmente, ellu ricevi à qualcosa di calore, è raghjunghjite à Diu chì u cunniscenza finita cun bogdi minuti è rossi aranciatu. Ma ci sò situazione più seriu - è avete bisognu di qualchì sapienza chì hè necessariu per furnisce primi aiuti à u zitellu. Allora, u tema di u nostru articulu di u ghjornu hè abbattutu seriu: "Chì avete bisognu di sapè da i cimi termale? ".

Un quemura termale hè quandu, sottu a influenza di e altitudini temperaturi (per esempiu, u focu direttu, steam o liquidu, u preincentuatu, u sole, etc.), i tissuti sò danimati. Chì avete bisognu di sapè da quessi ardesia termale per ogni persona?

Prima di tuttu, quella bagnu termale hè divisu in trè gradi, secondu in quale u territoriu hè lucalizatu è quantu inserisci in u tessulu.

Hè necessariu sapiri chì u primu graffiu di una bruta hè solu un dannu minurale causatu à un epitelu finu, hè notevili solu per u vermiculate locale, ma hè più piacevule.

A crematoria termale di u sicondu gradatu penetra più profonda è affetta a dermis, quella hè a pelle. Quì u dulore hè assai più seriu, è in più di rossi in u spaziu affettatu, i bombe parechji ancu.

U terzu gradu di burntu hè a più periculosa, affetta ogni furzata di a pelle, è tocca ancu in i tronchi è i navi nervi sottu a pelle. Hè per quessa chì u postu di a bruciata ùn hè micca sensibule è ssa siccatu, è quarchi volta l'impensezza chì hè chjucu.

Tuttavia, ùn hè micca abbastanza per sapè tuttu nantu à a creda, avete bisognu à esse cunnisciutu aduprà stu sapiri, anche chì, per esempiu, no tutti i genitori puderanu evaluà u gradu di danni di a pelle di un zitellu. Dunque, a chjamata di u duttore hè mandatu. Ancu se pudete distinguish u primu diploma da u tercu. Hè difficiuli di distinguish u secunimu gradu da u terzu, perchè s'ellu hè du dubbitu, è u zitellu hà una ardenti più di a so palme, è cunsultate un duttore.

Dopu, vi daraghju ddi situazzioni chì necessite assistenza medica immediata.

1. Si u zitellu hè un terzu livellu di gravure (even if is very small).

2. Si u zitellu hè a crematoria in 2u gradu, chì hà pigliatu l'area di u corpu ugualu à u palmu di u zitellu.

3. Si u zitellu hè una crematoria d'1u gradu chì hà coperto una parte di u corpu à u 10% di a superficia tutale (per esempiu, una manu o stomacu).

4. Si u burntu tocca a faccia, a cumunione (alcuni), collu, manu, pede o perineu.

    Avà parlate di e primi aiuti chì pudete furnisce u vostru zitellu:

    - U primu cosa di fà hè di assicurà chì u zitellu hè salvu è u fattore chì pruvucà a cremazione ùn hè più persu periculosa (se u zitellu era in un edificio ardente - hè necessariu di piglià fora, si sottu i rai di luci - per ocultardu, se qualcosa era chì era abbruciatu - per sguassà o povereti nantu à questu quì qualcosa assai calurusa vene nantu à a vostra robba - instantly take off or tear clothes off);

    - Se u gravure termale hè di u 1u o 2u gradu, deve esse urdinatu cù l'acqua curretta, ma u ghjacciu ùn deve esse usatu, u megliu per mantene i marcature di a temperatura à 12-18 gradi. A furmazione hè di circa 20 minuti. Option, quandu u locu cun una ardente hè colpi in un vaso cù l'acqua pitrunau di l'acqua chì si sviluppau;

    - dopu chì aghju frizatu l'area affettata, copre cù un pappaghju, imbottitatu in l'acqua fresca è scacciò un pezzu di tela;

    - Si u burntu hè seriu (3u gradu), ùn deve esse postu sottu à l'acqua in ogni caso ! Hè bisognu di colpu d'affaillé à queste locu cun una pepite daputa;

    - In ogni casu, sè ùn pudete micca stabilisce: quale alive di una ardenti, hè megliu di mantene ancu a zona affettata di a pelle sottu acqua fridda;

    - Dà u figliolu affettatu di u frescu di u zitellu;

    - Se u zitellu hà ricivutu una cremosa di u pede o di a manu, pusau ogni ditaghju in u ramu cun un pappu hatu;

    - rinfriscà i aneddu è i braccialetti, immediata!

    Chì ùn pò esse fattu?

    - Ùn aghjunate micca l'acqua cun una gravure di terzu seriu;

    - Se i vestiti sò stati à a pelle - pruvate a pezza;

    - Pruvate di trasfigurà i babuzzini;

    - toccu l'area affettata cù a to manu;

    - applicà una pezzu di lana di cuttuni, ghiacciu o materii per vestiti chì sò pegati à u corpu (per esempiu, un patch);

    - pruvate à trattà a arruca cù qualsiasi olii o crema agria (kefir è crema - quì), tutti tipi d'ungini è creme, lotioni, nisun casu - orina o pezzu è materiali padded, iodine, zelenka, alcool o perossu.

    Quandu avete digià fattu tutte l'accussioni necessarii di a prima esurtazione urgente à u zitellu affettatu da a crematoria, avete bisognu à avè cura prudentamente a situazione. Sè sicuru chì l'area è a prufundità di a crematoria sò grandi è avete bisognu à chjama un medico - ùn hè micca bisognu di nuvità di l'accadimentu supplementu, tutti i medichi facenu. In ogni casu, se a situazione ùn hè micca cusì spavintusa è site sicuru chì a crematoria ùn ponu micca una amena chì chjamà a salute di u zitellu, pudete pruvate à curà in casa.

    Tuttavia, succèdia chì i genitori avessanu a valutazione di a situazione è credi chì sò capaci di trattà a creme, chì, in fattu, esige un esame medica. Perchè, se ùn avete micca chjamatu u duttore è sò trattati in casa, avete bisognu di sapè i sintomi, l'apparizione di quale signali chì a brucu hè troppu seria è di curaghju in u vostru casu ancu a periculu. Quessi sò i sintomi:

    1) u zitellu hè malatu è vomiti;

    2) temperatura altu di u corpu hè osservatu per un tempu suficientemente longu (più di 12 ore consecutivi);

    3) passatu u ghjornu dopu à a creme, ma u dulore ùn suballa micca, ma solu s'intensificheghja;

    4) passatu u ghjornu dopu à a creme, ma a rossa nantu à a pelle ùn manca di più, ma credi;

    5) u zitellu sinsente chì u locu danatu hè inghjuliatu.

    Pudete trattatu in casa. In questu casu, a prima regula dici chì ùn pò micca disturbà un locu danatu: attirà cù un attacheru è cammina più freti in l'aire frescu. Cumpigliate i chjirchjati, i medii d'action local (spray, aerosol) pò esse usatu. Se u gradu di crematoriu hè sicondu, pudete avè bisognu di applicà a medicina à i vermi è l'almoofi, è quandu l'ultimi sò aperte - avete da culpiscalli e cose cù l'ungüinu antibacterial, per ùn evitari di l'infezzione.