Natalia Podolskaya pèrdite pisu dopu à dà nascita

Natalia Podolskaya solu dui anni è simane dopu hà fattu a matri, ma digià ora pò esse presumirate di una figura slim. 33 anni di a moglia di Vladimir Presnyakov hà publicatu in un microblogu in Instagram una snapshot chì si mostra chì hà pocu ritornu à a so forma antica è aspetta issa piacevule cum'è prima di l'cialità. U cantatore si vidiggia, ella prova di manghjà bè è ùn ùn scurdate di l'attività fisica. True, Natalia stessu crede chì deve bisognu di un pocu più per pèrdite pisu.

Natalia Podolskaya hà dimustratu i fanni una figura finta

In a photo, a zitella hè robba in un vestitutu tutale nìvaru è stivelli blu. Selfi, chì a ghjovana mamma hà avà cù l'abbonati in a reta sottumessa, hè firmatu:

Dopu à u nàscita, hè ghjustu da vene à a vostra forma! Un pocu più ...

I fancianti di l'artista anu cuntenti cù l'ultimi ricerca di i successi di a stella à sminzà u pesu, ma ùn sustentanu micca l'autocrítica. Parechji di elli decidenu chì Natalia era digià prima è in grandu forma. Ci hè da nutà chì u Podolskaya miraba maravigliu di u gravidenza. Ella osserva e dieti necessarisi è guidò un stilu di vita attiva. A guadagnà in pesu duranti stu pirìudu in questu (ella) fece solu eleven kg. Per via di u modu di vita, a figura hè ristabbilita rapidamente è cun successu.

À u cura di u so figliolu, u cantante hè aiutatu da u so maritu. Natalia Podolskaia mostrà una fotografia di Presnyakov stessu, chjamà "u migliori pieni". In a photo, un passatore di 47 anni di stilu di passighjà davanti a strada cun un carru strisciante luminoso. Fans di a coppia ùn pudianu aiutà, ma nutate chì u rolu di u ghjovanu babbu Vladimir hè assai bellu.

Quandu si vultò, Natalia hà du tempu di trattà ùn solu cù a famiglia è a creatività, ma credeva ancu fiori. In u microblogging, u cantante pubblicatu ritmi di una peonia è margherite è hà sappiutu una storia graziosa da a so sorella di infanzia, firmendu una di e fotos:

- Mamma, ma unni vinni? - I manciò una margarita, è Natasha nascit, manghjò una campana, è Yulechka hè natu! Dopu a so voce di l'avutra - Nina, chì passa! I zitelli i mancianu ciuri! Tutti i nomi è i caratteri ùn sò micca storia fictitiva, reale. Eccu i me marische.

Pensemu chì u figliolu di Natalia Podolskaya è Vladimir Presnyakov, Artem, nasciu u 5 di ghjennaghju di u 2015 in u clinicu di Mosca Lapino. Hà delevu spirimendu chì u zitellu hè natu solu u ghjornu di a festa di i so famosi paisaghji, misi cinque anni fà.