I paisani à nutate: cumu crià un zitellu felice

Ùn ogni avverbi ùn pensa seriu da l'impurtanza di u so rolu in a furmazione di a pirsunalità di u zitellu. Comu regula, a maiò parte di i genitori reduciu u prucessu cumplessu di l'educazione à l'estremità rari è i punizzioni frequenti, creendu erreticà chì "carrot and stick" farà u so travagliu stessu - hanu da guadagnà una persona degna. Ma l'aghjunghje hè chì questa struttura hè assai unilata è hè in modu pocu chjuve per u sviluppu di una personalità sviluppata rinforzu. Dopu cumu crià un figghiu correttu, pruvate à capisce u nostru articulu di u ghjornu.

Vittime di e vittime ...

Un psicologu ben cunnisciutu, l'autore di numerosi libbra in psiculomàtics è di creazione persunale, una figura di culte è un esempiu per l'imitazioni di Louise L. Hay in u so libru "Cumu cambià a vostra vita" scrivi ca semu vittimi di e vittime. Hè sicuru chì l'esperienza parentale chì ogni ghjovanu traspenda à u nostru ziteddu hè furmatu nantu à a basa di a zitelle persone è a relazione cù i genitori. In altre parolle, i genitori ùn ponenu nzignà un ziteddu chì elli ùn anu micca avutu da i so genitori. Stu approcciu di u prublemu, per esempiu, spiega per quessa hè difficiule per l'orfani chì ùn anu mai avutu l'amuri materni per piglià a so famiglia cumuna in u futuru.

E ora pensanu à quale esperjittiva negativa di i vostri parenti si portanu nantu à i vostri figlioli? Forsi sì propriu cum'è u vostru babbu ignurannu u successu di u vostru babbu? O forsi castellu crucifissa per ogni deuce? Eppo ùn hè micca dettu chì l'ama, perchè a vostra mamma ùn hà micca fà u so tempu? Sì cavarè beni in a vostra mimoria, ponu truvà parechji esempi da a zitella, chì tornanu à vita in l'educazione di i vostri zitelli. A realizazione di questu, ùn hè micca ghjallinatu à culpa di i so parenti, perchè elli, cum'è, cum'è sì, nimu hà mai avutu l 'arti di l'educazione. Ableanu a so sperienza è pudè passà finisce stu cinghiale vicu di malinterpretazione cumenzendu a vostra direzioni ghjusta à educà una nova generazione di a vostra famiglia. Avè chì educà u vostru picciottu, ùn hè micca solu cultiru felice, ma dinò a fundazione di una zitella felice per i vostri grandchi.

Cumu crià un zitellu: u rolu di u babbu è a mamma in a famiglia

Cumu crià un figghiu correttu? Hè piace difficiule per dà una risposta senza ambiguu à sta pregunta. Di sicuru, ci sò parechje manuscritti nantu à pedagogia è psiculugia di u zitellu, in u quale i sicreti di crià un carmu felice è successu sò oculati. Ma a maiò parte di sti "segretti" sò cunnisciutu à ognunu di noi. Un altra cosa hè chì micca chì ogni capisce utilizate cunzientu stu sapè in relazione à u so zitellu. A maiò spessu, u mutivu di stu cumpurtamentu si trova in a mancanza di una idea chjaia di ciò chì hè apprizzatu.

Comu accuminzaru, per u sviluppu di una persunale armonita, inveci di u genere, ci vole à esse un accostu femminile è un male in a famiglia. Sti stroghi sò diffesamenti diferenti di l'altri, ma sò perfettamenti cumplementati, chì creanu un metu olisticu. Hè per quessa chì in famiglie incomplete, induve solu unu di i genitori hè presentu, hè più difficili di dà à u zitellu l'idea curretta di roles famigliali è femini. Chì, à u turnu, spiega un percentinu di sè divorziatu assai in quelli chì anu criatu in una famiglia incomplete.

Chì ci hè a differenza trà una femina è un approcciu maschile à a crianza? Per regula, i babbi sò più esigenti di i so figlioli, menu emuzionale è più razzjonali. Sò capace di fallu sentimentu superfluitu in una situazione cuntruversa è facenu un vericu vericu in una situazione cunflittu. I matri sò più emuzionale, più spessu ùn sò micca ghjustificate nantu à a parte di u zitellu in temi contruversi è sò disposti à ghjustificà qualchì, ancu u prublema, atti. Ma ma questu, l'amore di a mo mamma, quandu ùn hè micca fanàticu è persone, inspira a fiducia in u zitellu, dà un supportu moralu, dà un sensu di sicurità. L'autorità di u babbu è a dulcezza di a mamma tornanu a fundazioni ragiunata per a crianza di un zitillettu felice. Per quessa, se i roles di ghjenesi di u babbu è a mamma sò claramente espressi in a famiglia, i zitelli appieghjani à esse indipindenti, risposta per i so azzioni, ma à u listessu tempu si sanu l'amore è cura l'altri. In u casu duva unu di i genitori hè assenti o li rolli di l'adulte sò spustati, questu hè più difficili.

Chì hè a educazione curretta di u zitellu?

Cù u fattu chì in u prucessu di l'educazione cume u genitori avè a cumplegnu u so rolu, anu capitu. Avà parlatu di ciò chì hè inclusu in u stessu cuncettu di "crianza". Se hè ghjiniralizata, a criatura hè chjamata a prucessione scopu di a furmazione di a parsunalità, chì a preparazione per a participazione in a vita culturale è suciale in accordu di e norme di a sucetà in quale stà vicinu. In altre parolle, educà un ziteddu, avemu assautu li règuli di cumpurtamentu è e manere di interazzione cù l'altri. È stu prucessu hè moltu multitùtule. L'educazione propiu ùn hè micca limitatu solu à e regule d'etiquette è di cortesia. Incluye, per esempiu, è:

In altri palori, per esse di crià un figghiu correttu, unu deve esse studiatu d'esse una parte di a società, ma à u stessu tempu ùn ùn cambia a so vista persunale è sempre sempre.

Tips utili: cumu crià un zitellu felice

Avà, capisci ciò chì a nucera nozione di "crianza" hè è quale l'aiuta hè necessariu di perseguite in u so processu, hè pussibile di discussione è cunsiglii chì aiutanu à cultivà un zitellu benèvulu felice.

Tip # 1: Express love, support and understanding

I primi cunsiglii à parechji si pò vede cum'è semprici sempru - chì duvemu dà l'amore è u sustegnu à i nostri zitelli. Ma quì a question hè micca cusì in a prisenza di i sensi cum'è in a so expressione diretta. Cume hè spessu dite à un zitellu chì ti piace? Cume hè spessu pruddutu per i biglii è i picculi boni? Quante annunziate u vostru sustegnu in una situazione difficili? Avemu adulti pensanu chì tutti i nostri azzioni parranu per elli: anu ancu alimentate, vestite, cumprà ghjucate è avete à l'attraversu. Hè micca abbastanza per u zitellu per cumprà quantu l'amè? Ùn hè solu micca bè, ma ancu fundamentale incorreite. U sustegnu parentale deve esse manifesatu in cunsigliu è a participazione, micca in e cose materiali. Hè necessariu di parlà di l'amuri è di spressione in bacio è abbraceri. È l'intelligente ùn deve esse senza critichi.

Unità di ghjunghjenu 2: attente à e prublemi di i zitelli

Hè solu da l'altitudine di l'anni passati chì un cunflittu cù i cumpagni di a classa, l'amore rivolite è i qualchì male qualificatu pòssanu parechji sgranati, chì ùn avete micca de quì. Ma per u zitellu tutti issi "sensi" formanu a basa di u mondu di i zitelli è causanu assai malati. Certu, u tempu passà è u zitellu scurdà di u negativu. E se ti stà in un locu di situazione parechje, u zitellu sarà survivà sta sperienza senza voi. Serà survivazione è apre da ignorà i prublemi di i so figlioli in l'avvene. E anchi anch'ellu ùn dettu di dedicà à i vostri esperimenti, à pocu à diventà un adolescente insostenibile è ingrattu. Ùn avete micca missu a pussibilità di esse una parte impurtante di a vita di u so figliolu. Piglia una parte in a so vita, cumprà i so sperimenti, aiutanu à truvà un modu da e situazione difficiule, sparte a so sperienza.

Unità di ghjunghjite 3: Chì a libertà di u zitellu

L'alenazione è l'hyperope sò dui albitri di a stessa munita. Sè ancu cun sincerità chì u sempre chì cura i vostri picciotti, pudete furnisce cù tuttezza di sicuru è una zitella felice, perchè site assai mistade. Prima, tutta a tutela di eccessiva strangles tutti i sementi di l'indipendenza, privendu u zitellu di u dirittu di sceglie. Siconda, tali cumpurtamentu parentale ùn dà l'esperienza di u zitellu di prucessu è errore. U terzu, prima o doppu l'hyperopea purtà à a mancanza di vulintà, o à a resistenza desesperada. Perchè, se ùn vogliu micca fà rende una persona chì ùn hè micca bè per una vita indipindenza o una persunità antisíscial, poi spegne di ridivà di tutte e manifestazione di iperopelli. Duna à u zitellu a furtuna di fà i sbagghi, insegni à a decisione è assumete a responsabbilità per i so sbagli. Cusì ùn averete micca teme à realizà i so sònni, sia un capu trà e so parenti.

Tip # 4: Tutti in moderazione

Amatezza eccessiva, chì a gravità eccessiva ancu malamenti à u zitellu. Sentances, postu pusitivu è negativu, devendelua u prisentanu in u prucessu formale. Ma tutti l'anu da esse manifestatu in moderazione, senza assai fanatismu è l'eccessi. Ricurdativi chì a gravità eccessiva hè perceivedu da u zitellu, cum'è l'aliminazione è a prissioni. Per esempiu, i genitori auturitari sò spessu creanu i zitelli cù visioni anarchiche chì ùn anu micca ricunnisciutu règula e norme. Cusì per esse moderatu rigurusi, sempre ughjettu è ùn ne scurdate micca di u sustegnu puntuale.

Tip # 5: Ùn impuse a vostra opinion è i so sogni

U cumpagnu di u genitori hè di educà u zitellu in furmazione. E com'è regula, l'esperitu persunale di un adultu diventa a basa di stu prucessu. À u listessu tempu, parechji parenti, guidati da u principiu "per ùn mancu passà nanzu à un fasciallu," preferanu di furnisce u solu solu solu per tutti i so prublemi. Impòttanu senza disidira l'opinioni, ma à u listessu tempu scordu micca bè chì a so spettazza hè individuali. È ùn hè micca necessariu chì, in una situazione simili è seguitu l'esempiu di u genitoriu, u zitellu ùn distingue e sbagli i falli. Tuttu ciò chì pudete fà esse dite da a vostra experientia simpricenti è spiegà à u vostru amatu chì puderà utilizà a vostra cunniscenza.

U stissu scrittu à l'imposizione di i so desideri insummati è i sònii. Di sicuru, pudete spende u zitellu per piglià lezioni di ballet o scrivite in una scola di musica. Ma per forze un zitellu per affucà una forza di forza in l'intrusione, se solu per sudisfà i so desiderate ùn vole micca. Questu hè un gattivu di tempu, energia è soldi, accumpagnate da a decepzione completa.

Cumu crià un zitellu senza chianciri e puniti?

Cunsiglii, avete oghjettu, ma in a vita verita per esse un mudellu di capiscenu è a tranquillità assoluta cù i zitelli hè difficiule. E com'è regula, affruntati da i vagari è di a disubbidenza constantemente, parechji parenti spuntanu in chianciallu è utilizanu ogni tipu di punizioni. Da u puntu di vista di a psicologia, tali cumpurtamentu parenti hè una manifestazione di debule. A forza è a so umiliazione in rapportu à u zitellu, chì hè inizialmente più débilé que tu, rapprisenta un tipu di l'ultima carta di trumbetta in a manga di u parente. Inoltre, constantemente gridendu à u zitellu, ti littiralamenti l'insegni chì u dirittu hè più forte è più viejo. Ma ancu u pughju hè chì u zitellu sviluppa un tipu di "immunity" à l'intonazione più grande è ellu ùn principia da ignora tutale di l'anziani. Per quessa, i zitelli spessu miss fattore impurtante, dicenu in una voce alta o in un tonu ordenatu. E tuttu questu, mentri u chiane in l'educazione si mette in una funzione positiva di cunvenite nantu à a minaccia è u periculu.

Da tutte e cose, pudete sculacciate dui cunvinzioni. Prima, chianciannu e punishing ùn devi esse micca parte integra di a crianza di u so figliolu. A secunna cunnizzione ponu pare à parechje per esse polemica, ma in a pratica u travagliu perfetta. Pudete chjosu à u zitellu, ma avete bisognu di fà questu in casu d'urgenza. Per esempiu, quandu u zitellu hè amicuatu da un veru periculu in a forma di un cane aggressivu o, à alta veloce, un auto. Allora, dopu à rivolgiri a so imprudenza, è micca ellu stessu, vo spressione u vostru preoccupatu, è u vostru tonu altru rinfurzà a seriette da a situazione. Ma riunistemu, tali tipu di chianci e casticamenti sò sempre una scepzione in quantu chì un regula permanente. Solu in questu casu si traballanu positivamenti.

Suntennu i risultati picculi, pudemu distinguish diverse principii basi di l'educazione curretta:

È a cume principal hè di esse un bon esempiu di questi qualità in modu di crià un zitellu genaru, onestu è revocable. So begin the process of raising children from you!