Cumu vive da a morte di u maritu?

In tuttu a so vita una persona constantemente acquisteghja alcuna, ma perde una persona per contru. Questa hè a lege di a vita. In certi Stati orientali, u nascita è morte di una persona sò trattati com'è una tradizioni especial. Ma a morte di u sposu per una mòglia hè una gran pena, ma ogni persona si mette in u so modu. A riazione di u cuma à a morte di u so maritu dipende da u gradu di cercacía à u mortu.

Cumu vive da a morte di u maritu? I psicologici risponde à sta dumanda in tale manera chì ùn valuta à pena di sguillà in i primi ghjorni, postu chì "inedizioni protettiva" travaglia in u corpu umanu. Sì una persona si mette in un statutu disulegatu cum'è stu stress, significa chì u corpu l'hà bisognu à ùn avè un traume più forte di a psique à u contru. Cù a perdita di u so maritu, l'urganizazione di un funerale pò aiutà à ridivà di l'stupidu, postu chì stu rituali hè per questa causa hà invintatu cusì chì i viventi pò dicenu l'adiu per un amatu, cusì a persona paralle in parti à u so state depressa cù i so emozioni.

Aghjunghje, u più bellu cura per l'estresse dopu a morte di u maritu hè l'adattazione suciale di a mòglia. A cullizzioni di diversi certificati di morte, sona à i so amori, l'urganizazione di un svegliu hè tuttu chiddu chì aiutarà à una persona per ritruvà à a vita dopu a morte di u cuniatura.

A transizione di una persona à a vita deve esse realizatu gradualmente, cusì nisun casu ùn deve una ghjallinora una persona. U periculu principalu chì ponu esse rinviatu u prucessu di frenu protettivu hè a ingesta di prudutti alcoolichi o a pigliazione di parechji medicazione. A accolta di parechji preparazione medichi in i primi ghjorni di una cundizione streste hè certe ne necessaria, ma a maiò rinfrescazione di i preparati dati sia aggravate solu prucessu di ritornu di a persona da una cundizione stupore. È se una persona principia à abusà l'alcoole è i pasticchi, pò stà in stu statu.

Aiutà ancu per esse da u statu di frenu viaghjate una filetta o à sente a musica, mentre chì preferibile positiva. Se u vostru maritu era una persona alegre, è avete vistu a filetta alleatu, viaghjate una filetta pò esaltà i vostri spiriti è vi porta a vita.

Per i persone chì crèdenu, a chjesa pò diventà un cunsulazione, perchè ùn ci hè una psichiatra di cunsulazione putente. Tutte e riti di l'intrattenimentu di a chjesa sò assai accurati è chjaramente prescritti, chì aiuta à parechje persone. In a chiesa, pudete mette una cannila à u vostru maritu alluntanatu, chì per parechje persone hè cunsulazione assai significativa. Hè ancu possibbili d'aiutà a cumunicazione cù un sacrificadore chì pò omità i peccati chì u turmentu tante. Dunque, quelli chì sò cridite, a chjesa hè un modu putente di u ritornu à a vita dopu a morte di u so maritu. Se una persona ùn hà micca statu in a chjesa per un bellu tempu, è se ùn hè micca vicinu di ellu in spiritu, hè stata riguarda à arrigguà una persona, perchè ùn pudere micca fà male.

Sì a donna chì perde u so maritu, andò à travaglià, e so puderezza serà appruvata. U culleghji puderanu ancu prupone l'aiutà in l'organisazione funerali, funerali, ecc. Ma troppu di tirà à un impiigatu chì u dulore in a famiglia sia bè necessaria è ùn impedisce in persona, salvu ellu stessu vulia fà. È ùn esse micca un omu, senza cumpiimentu di u travagliu, perchè avete bisognu chì una persona hà bisognu d'adattazione suciale. In altri dritti, u ritornu di una persona à i cundizioni normale di u travagliu solu aiutà à ritornu à a vita. Sì una persona chì culpisce in u so impiigatu, i so culleghi ùn deveru micca attentatu è si alluntananu un pocu tempu, perchè chì u so cumpagnu realizassi u so sbagghiu è scusava. E questu significa chì ci anu signalatu di a ristaurazione di a psyche è si sviluppa à i so sensi dopu a perdita di u so amatu.